Ψηφιακοί νομάδες που βρίσκονται τους τελευταίους μήνες στη Ρόδο απομάκρυναν από την παραλία Έλλη, η οποία βρίσκεται στο κέντρο του νησιού, 9 κιλά σκουπιδιών.
Η ομάδα απαρτίζεται από πέντε νέους, ψηφιακούς νομάδες αλλά και εργαζόμενους στον τουρισμό που αγάπησαν από την πρώτη στιγμή τη Ρόδο και τις παραλίες της και θέλουν με τον τρόπο τους να συμβάλουν στον καθαρισμό της περιοχής μας.
«Παρατηρήσαμε πως στις κεντρικές παραλίες του νησιού συγκεντρώνονται πολλά σκουπίδια. Όλη η παρέα αγαπάει το νησί και το περιβάλλον και έτσι αποφασίσαμε να οργανώσουμε δράσεις εθελοντικού καθαρισμού στις παραλίες.
Ξεκινήσαμε από την παραλία «Έλλη» την περασμένη Κυριακή απ’ όπου απομακρύναμε περίπου 9 κιλά σκουπιδιών μέσα σε μια ώρα» αναφέρει η Arianna Magnani, μέλος της ομάδας, μιλώντας στη «Ροδιακή».
Όπως δηλώνει η κα Magnani, από την παραλία απομάκρυναν γόπες τσιγάρων, πεταμένα καλαμάκια και μικροπλαστικά.
«Θέλουμε οι καθαρισμοί αυτοί να γίνονται τακτικά στις παραλίες του νησιού και αν τα καταφέρουμε, με την συμμετοχή κι άλλων εθελοντών, να οργανώσουμε δράσεις και σε άλλες περιοχές της Ρόδου όπως τα πάρκα της πόλης».
Τι είναι οι ψηφιακοί νομάδες
Ψηφιακοί νομάδες ονομάζονται όσοι μπορούν να εργάζονται απομακρυσμένα, από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Μπορεί να είναι υπάλληλοι κάποιας εταιρείας ή αυτοαπασχολούμενοι.
Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών και συμβουλευτικής σε εργασιακά θέματα MBO partners, 4,8 εκατομμύρια ανεξάρτητοι εργαζόμενοι σήμερα περιγράφονται ως «ψηφιακοί νομάδες».
Οι περισσότεροι απασχολούνται σε «δημιουργικά» επαγγέλματα (μόδα, τέχνες, σχεδιασμός ιστοσελίδων, συγγραφείς κλπ), αλλά χώροι όπως η πληροφορική και το μάρκετινγκ μετέχουν όλο και περισσότερο.
Ο προγραμματισμός του υπουργείου Τουρισμού επένδυσε πολλά στην κατηγορία αυτή εργαζομένων, η οποία και πολλαπλασιάστηκε μέσα στην καραντίνα. Η στόχευση αυτή αποτυπώθηκε γλαφυρά στην καμπάνια του ΕΟΤ, «Στην Ελλάδα θα θέλεις να μείνεις για πάντα».
Η φετινή καμπάνια του ΕΟΤ με επίκεντρο τις ομορφιές της χώρας, θέλησε να δείξει ότι η Ελλάδα δεν είναι τυχαία ο αγαπημένος προορισμός εκατομμυρίων επισκεπτών. Είναι ο τόπος που τους επανασυνδέει με όλα όσα είναι σημαντικά για εκείνους. Είναι η απαραίτητη στάση για να επανεκτιμήσουν την αξία της ζωής.
Να θυμίσουμε ότι οι ομιλητές του πρώτου συνεδρίου της Marketing Greece με θέμα: 1ο Summit Work From Greece ανέδειξαν προσφάτως τις προοπτικές που προσφέρουν στην ανάπτυξη της Ελλάδας οι ψηφιακοί νομάδες και τις ευκαιρίες που αναδύονται για τον ελληνικό τουρισμό.
Μάλιστα ο υπουργός Τουρισμού, Βασίλης Κικίλιας, τόνισε ότι η Ελλάδα στα μάτια ενός βορειοευρωπαίου αποτελεί ιδανικό προορισμό, είτε για να εργαστεί ως ψηφιακός νομάς, είτε να ζήσει μετά τη σύνταξη του.
Άλλωστε είναι δεκάδες και οι αγορές κατοικιών ανά την Ελλάδα, από Ευρωπαίους που θέλουν να ζήσουν στην Ελλάδα, όπως είπε. Για τον υπουργό Τουρισμού, η Ελλάδα μπορεί να παντρέψει την παραδοσιακή φιλοξενία με τα σύγχρονα εργαλεία μάρκετινγκ που ευνοούν την ανάδειξη νέων τουριστικών προϊόντων.