Quantcast
14:07
30/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
14:07
30/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Οι Ψηφιακοί νομάδες ψηφίζουν Ελλάδα: Δεκάδες είναι οι αγορές ακινήτων από Ευρωπαίους στη χώρα μας

Στιγμιότυπο από τη νέα καμπάνια του ΕΟΤ για την Ελλάδα το 2022

Στιγμιότυπο από τη νέα καμπάνια του ΕΟΤ για την Ελλάδα το 2022

22.11.2022
18:47
Τελευταία ενημέρωση: 23/11/2022 • 10:17
Ένα νέο πλεονέκτημα προσθέτει στον τουρισμό η Ελλάδα και αυτό λέγεται «ψηφιακοί νομάδες»

Τις προοπτικές που προσφέρουν στην ανάπτυξη της Ελλάδας οι ψηφιακοί νομάδες και τις ευκαιρίες που αναδύονται για τον ελληνικό τουρισμό ανέδειξαν οι ομιλητές του πρώτου συνεδρίου της Marketing Greece με θέμα: 1ο Summit Work From Greece τονίζοντας ότι η Ελλάδα μπορεί να πρωταγωνιστήσει στην προσέλκυση επισκεπτών που θα επιλέξουν την Ελλάδα για την εργασία τους.

Διαβάζουμε στο euronews, πως ψηφιακοί νομάδες ονομάζονται όσοι μπορούν να εργάζονται απομακρυσμένα, από οποιοδήποτε μέρος του κόσμου. Μπορεί να είναι υπάλληλοι κάποιας εταιρείας ή αυτοαπασχολούμενοι.

Σύμφωνα με την εταιρεία ερευνών και συμβουλευτικής σε εργασιακά θέματα MBO partners, 4,8 εκατομμύρια ανεξάρτητοι εργαζόμενοι σήμερα περιγράφονται ως «ψηφιακοί νομάδες».

Οι περισσότεροι απασχολούνται σε «δημιουργικά» επαγγέλματα (μόδα, τέχνες, σχεδιασμός ιστοσελίδων, συγγραφείς κλπ), αλλά χώροι όπως η πληροφορική και το μάρκετινγκ μετέχουν όλο και περισσότερο.

Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ για το καλοκαίρι στην Ελλάδα
Η νέα καμπάνια του ΕΟΤ για το καλοκαίρι στην Ελλάδα

Ο προγραμματισμός του υπουργείου Τουρισμού επένδυσε πολλά στην κατηγορία αυτή εργαζομένων, η οποία και πολλαπλασιάστηκε μέσα στην καραντίνα. Η στόχευση αυτή αποτυπώθηκε γλαφυρά στην καμπάνια του ΕΟΤ, «Στην Ελλάδα θα θέλεις να μείνεις για πάντα».

Η φετινή καμπάνια του ΕΟΤ με επίκεντρο τις ομορφιές της χώρας, θέλησε να δείξει ότι η Ελλάδα δεν είναι τυχαία ο αγαπημένος προορισμός εκατομμυρίων επισκεπτών. Είναι ο τόπος που τους επανασυνδέει με όλα όσα είναι σημαντικά για εκείνους. Είναι η απαραίτητη στάση για να επανεκτιμήσουν την αξία της ζωής.

Βασίλης Κικίλιας: Ιδανικός προορισμός η Ελλάδα για Digital Nomads

Από την Πάτρα όπου βρίσκεται μαζί με την αποστολή του πρωθυπουργό Κυριάκου Μητσοτάκη, ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας, τόνισε ότι η Ελλάδα στα μάτια ενός βορειοευρωπαίου αποτελεί ιδανικό προορισμό, είτε για να εργαστεί ως ψηφιακός νομάς, είτε να ζήσει μετά τη σύνταξη του.

Άλλωστε είναι δεκάδες και οι αγορές κατοικιών ανά την Ελλάδα, από ευρωπαίους που θέλουν να ζήσουν στην Ελλάδα, όπως είπε. Για τον υπουργό Τουρισμού, η Ελλάδα μπορεί να παντρέψει την παραδοσιακή φιλοξενία με τα σύγχρονα εργαλεία μάρκετινγκ που ευνοούν την ανάδειξη νέων τουριστικών προϊόντων.

Ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας
Ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας / Φωτογραφία: Eurokinissi

Μάλιστα ο κ. υπουργός μετέφερε στο ακροατήριο του συνεδρίου την επιθυμία στελεχών μεγάλων διεθνών τουριστικών επιχειρήσεων να εργαστούν στην Ελλάδα, αναφέροντας μεταξύ άλλων ότι η χώρα μας με το κλίμα της βοηθάει στην ψυχολογία των εργαζομένων τοους.

Κυριάκος Πιερρακάκης: Έρχεται η ίδρυση ατομικής επιχείρησης μέσω του Gov.gr

Πάντα με το βλέμμα στραμμένο στην ανάπτυξη του νέου αυτού τουριστικού προϊόντος, ο Κυριάκος Πιερρακάκης, υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης μετέφερε πολύ θετικές εξελίξεις που θα διευκολύνουν τους Digital Nomads να έρθουν στην Ελλαδα για την εργασία τους.

Όπως είπε, σε λίγες εβδομάδες θα γίνει πράξη η ίδρυση ατομικής επιχείρησης μέσω του Gov.gr, κάτι που θα δημιουργήσει νέα δεδομένα στην επιχειρηματικότητα. Μάλιστα τις επόμενες εβδομάδες θα μεταφραστούν στα Αγγλικά υπηρεσίες που περιλαμβάνει το Gov.gr, με το ό,τι αυτό συνεπάγεται για τους ψηφιακούς νομάδες που θα έρθουν στην Ελλάδα.

O υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης
O υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης Κυριάκος Πιερρακάκης / Φωτογραφία: Eurokinissi

Σε κάθε περίπτωση ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης έκανε λόγο ότι κάθε μέρα και μια νέα υπηρεσία προστίθεται στο Gov.gr. Είναι χαρακτηριστικό ότι το 2018 οι ψηφιακές συναλλαγές των πολιτών ανέρχονταν σε 9 εκατομμύρια και φέτος έχουμε φτάσει το 1 δισεκατομμύριο.

Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης: Ερχεται η Ιατρική Visa για την ενίσχυση του ιατρικού τουρισμού στην Ελλάδα

Στην παρέμβαση του ο αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης σημείωσε ότι η Ελλάδα ήταν από τις πρώτες χώρες που αφουγκράστηκε την νέα τάση, γύρω από τους ψηφιακούς νομάδες, που με ένα λάπτοπ κάνουν την εργασία τους μετακινούμενοι σε όλο τον πλανήτη.

Ηδη όπως εξήγησε ο κ. υφυπουργός το υπουργείο Εξωτερικών έχει υιοθετήσει και εκδίδει την Business Visa, την Digital; Nomads Visa, την Students Visa και προχωρά στην έκδοση της Ιατρικής Visa, με στόχο να ενισχυθεί ο ιατρικός τουρισμός, από επισκέπτες που θα έλθουν Ελλάδα για ιατρικούς σκοπούς.

O αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης
O αναπληρωτής υπουργός Εξωτερικών, Μιλτιάδης Βαρβιτσιώτης / Φωτογραφία: Eurokinissi

Στο μήνυμα του ο υφυπουργός Εξωτερικών, που δεν παρέστη με φυσική παρουσία στην εκδήλωση, επεσήμανε ότι βρίσκεται στο Κάιρο για την υπογραφή διακρατικής συμφωνίας ανάμεσα σε Ελλάδα και Αίγυπτο ώστε να αντιμετωπιστούν οι ανάγκες της Ελλάδας σε εργάτες γης.

Ετσι μέσω της διακρατικής συμφωνίας αναμένονται στην Ελλάδα Αιγύπτιοι εργαζόμενοι με τον κ. Βαρβιτσιώτη να τονίζει ότι η πρόθεση είναι αυτή συνεργασία να επεκταθεί και στον τουριστικό τομέα.

Σε κάθε περίπτωση τα προξενεία της Ελλάδας που εκδίδουν Visa για ξένους επισκέπτες κινούνται προς την κατεύθυνση του εκσυγχρονισμού με στόχο να καταστούν ψηφιακά εκδοτήρια και ο κάθε ενδιαφερόμενος να μπορεί με λίγα κλικ να εξυπηρετείται.

Κώστας Mπακογιάννης: Πρωταγωνιστεί η Αθήνα στις ελεύσεις Digital Nomads

Εστιάζοντας στις πόλεις που πρωταγωνιστούν στην προσέλκυση των ψηφιακών νομάδων, η Αθήνα πρωταγωνιστεί επεσήμανε ο Κώστας Μπακογιάννης Δήμαρχος Αθηναίων, αναφέροντας ότι πρόκειται για μια συνειδητή επιλογή των εργαζομένων του εξωτερικού.

Είναι χαρακτηριστικό ότι η Αθήνα κινείται με ρυθμούς ρεκόρ, αναφορικά με τις ροές τουριστών ενώ την ίδια στιγμή η Αθήνα είναι πόλος έλξης επενδύσεων στον τουριστικό κλάδο. Απαντώντας σε ερώτηση αν φοβάται τον υπερτουρισμό, ο κ. Μπακογιάννης επεσήμανε ότι επί του παρόντος η Αθήνα δεν αντιμετωπίζει πρόβλημα, ωστόσο πρέπει να υπάρξει η κατάλληλη προετοιμασία για το μέλλον.

Ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης
Ο δήμαρχος Αθηναίων, Κώστας Μπακογιάννης / Φωτογραφία: EUROKINISSI

Ήδη, εξήγησε ότι επεξεργάζεται σχέδιο για τουριστικά λεωφορεία, αλλά και το ωράριο των φορτοεκφορτώσεων στα εμπορικά καταστήματα. Για τη βραχυχρόνια μίσθωση και τον κορεσμό συγκεκριμένων περιοχών επανέλαβε ότι η ρύθμιση της αγοράς θα πρέπει να γίνει από τους δήμους. Υπάρχουν περιοχές που δεν σηκώνουν πρόσθετη επιβάρυνση, αλλά και 120 γειτονιές που θα ήθελαν τουρίστες, πρόσθεσε.

Τέλος, μια περιοχή που περιγράφεται ως η πλέον επιθυμητή για τους ψηφιακούς νομάδες είναι η Κρήτη. Μάλιστα ο περιφερειάρχης Σταύρος Αρναουτάκης τόνισε ότι ήδη υπάρχει σχετική στρατηγική προβολής του νησιού στο μέτωπο αυτό και πολλοί είναι αυτοί που ζούνε και εργάζονται απομακρυσμένα από την Κρήτη.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση