Quantcast
22:05
27/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
22:05
27/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Προαστιακός: Βίντεο ντοκουμέντο αμφισβητεί την εκδοχή της Αστυνομίας – Ο 16χρονος δεν ειδοποιήθηκε, ούτε φαίνεται να ήθελε να αυτοκτονήσει

Ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος / Φωτογραφία: EUROKINISSI

Ο Προαστιακός Σιδηρόδρομος / Φωτογραφία: EUROKINISSI

10.04.2023
20:42
Τελευταία ενημέρωση: 11/04/2023 • 10:28
Το βίντεο ντοκουμέντο που εξασφάλισε ο ALPHA, δημιουργεί ερωτήματα αναφορικά με τις συνθήκες κάτω από τις οποίες ο έφηβος παρασύρθηκε ενώ περνούσε ο Προαστιακός

Ο 16χρονος που δίνει μάχη να κρατηθεί στη ζωή στο Τζάνειο νοσοκομείο δεν ειδοποιήθηκε πως έρχεται ο Προαστιακός, ούτε όπως φαίνεται σε βίντεο ντοκουμέντο, είχε σκοπό να πέσει ηθελημένα στις ράγες του τρένου το βράδυ της Παρασκευής.

Το βίντεο ντοκουμέντο που εξασφάλισε ο ALPHA, δημιουργεί ερωτήματα αναφορικά με τις συνθήκες κάτω από τις οποίες ο έφηβος παρασύρθηκε, αφού διαπιστώνεται πως προσπάθησε να αποφύγει τον συρμό, γεγονός που απομακρύνει το σενάριο της απόπειρας αυτοκτονίας. O έφηβος φέρει τραύμα στο κεφάλι και έχει και κακώσεις σε όλο του το σώμα.

Δεκαεξάχρονος επιχείρησε να διασχίσει αφύλακτη διάβαση στο ύψος του Ταύρου, στην οδό Κωνσταντινουπόλεως το βράδυ της Παρασκευής και παρασύρθηκε από συρμό με αποτέλεσμα να τραυματιστεί σοβαρά. Άνδρες της Πυροσβεστικής έτρεξαν στο σημείο και τον απεγκλώβισαν.

Το σημείο όπου παρασύρθηκε ο 16χρονος από τον Προαστιακό στον Ταύρο
Το σημείο όπου παρασύρθηκε ο 16χρονος από τον Προαστιακό στον Ταύρο

Σύμφωνα με την Αστυνομία, ο έφηβος πέρασε τις γραμμές, αγνοώντας τον φύλακα που σφύριξε για να απομακρυνθεί καθώς επίσης και τα ηχητικά σήματα του τρένου που πλησίαζε.  Σύμφωνα με πληροφορίες ο οδηγός του προαστιακού ανέφερε στην τροχαία πως ο νεαρός πετάχτηκε με αποτέλεσμα να μην προλάβει να ακινητοποιήσει το τρένο.

Άλλη εικόνα δείχνει βίντεο ντοκουμέντο

Ωστόσο, κάτοικοι που βρίσκονταν σε οπτική επαφή έχουν διαφορετική άποψη, υποστηρίζοντας πως το σφύριγμα έγινε αφότου το τρένο παρέσυρε το παιδί. Σύμφωνα με το βίντεο που προέβαλε ο ALPHA, το αγόρι κινήθηκε προς τα πίσω σε μία προσπάθεια να απομακρυνθεί από το τρένο, χωρίς δυστυχώς να τα καταφέρει.

«Μένουμε απέναντι και κάθε μέρα βλέπουμε τα παιδιά μας να κινδυνεύουν. Υπήρχε κόσμος που φώναζε στο παιδί “φύγε”» δήλωσε στο  κανάλι κάτοικος της περιοχής. Επίσης άλλοι πολίτες καταγγέλλουν ότι τη στιγμή που το τρένο σφυρίζει, οι μπάρες για τα αυτοκίνητα δεν κατεβαίνουν.

Προανάκριση διεξάγει η Αστυνομία για τις ακριβείς συνθήκες του ατυχήματος. Σύμφωνα με τις πρώτες πληροφορίες, ο οδηγός του προαστιακού ανέφερε στην Τροχαία πως ο νεαρός πετάχτηκε με αποτέλεσμα να μην προλάβει να ακινητοποιήσει το τρένο.

Άλλο ένα προαναγγελθέν ατύχημα στις γραμμές

Μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, πολλές ήταν οι φωνές πολιτών και εργαζομένων στα τρένα, που ζητούσαν περισσότερα μέτρα από τους αρμόδιους στις αφύλακτες διαβάσεις. Συνολικά, υπάρχουν 18 αφύλακτες διαβάσεις κατά μήκος του δικτύου, όπου οι γραμμές του τρένου είναι ουσιαστικά ανοιχτές και χωρίς κάποια προειδοποιητική σήμανση για την διέλευση των συρμών.

Εκπρόσωποι συλλόγων και φορέων στα Σεπόλια, τον Κολωνό και τον Κεραμεικό παρενέβησαν στα μέσα Μάρτη για το ζήτημα στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αθήνα, όπου έγινε σχετική συζήτηση, ζητώντας περισσότερες εγγυήσεις, καθώς χάνονται ζωές στις αμέτρητες αφύλακτες διαβάσεις του Δήμου.

Ο κ. Θεοδόσης Μπενάτος, πρόεδρος του εξωραϊστικού εκπολιτιστικού συλλόγου Σεπολίων «Η Αναγέννηση», αναφέρθηκε τότε στα θανατηφόρα δυστυχήματα στις γραμμές του τρένου στην περιοχή λέγοντας ότι, όλα αυτά τα χρόνια δεν έχει παρθεί κανένα μέτρο, προσθέτοντας στη συνέχεια τα εξής: «Το κράτος, οι κυβερνήσεις, οι δημοτικές Αρχές, ο ΟΣΕ, αισίως η Hellenic Train είχαν να διαθέσουν δύο κιλά κίτρινη μπογιά και δυο – τρεις πινακίδες και από την άλλη είχαν να διαθέσουν πακτωλό εκατομμυρίων από όλες τις κυβερνήσεις στον ιδιώτη για το ίδιο χρονικό διάστημα».

«Χάνονται ζωές, θρηνούμε γειτόνισσες και γείτονες, εξοργιζόμαστε επειδή και επίσημα και ανεπίσημα και κατ’ ιδίαν, η ευθύνη ρίχνεται στα θύματα και αυτός είναι ο λόγος που δεν παίρνονται μέτρα. Δεν ιδρώνει το αυτί κανενός» συμπλήρωνε.

Τα σημεία όπου εγκυμονούν κινδύνους στο δίκτυο εντός των Αθηνών

Σε αυτοψία που έκανε η ΕΡΤ το περασμένο διάστημα, οι μπάρες σε σιδηροδρομική διάβαση στον Κολωνό κατεβαίνουν με μανιβέλα ενώ άλλο ένα τρωτό σημείο του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, βρίσκεται στη συμβολή της Άγιου Μελετίου με την Λ. Κωνσταντινουπόλεως στην Αττική.

Επικίνδυνο είναι το σημείο της φυλασσόμενης διάβασης στη συμβολή της Λεωφόρου Κωνσταντινουπόλεως με την οδό Αγίου Μελετίου, στην περιοχή του Κολωνού, σε ένα πολυσύχναστο σημείο από το οποίο καθημερινά περνούν εκατοντάδες οχήματα και πεζοί.

Και σε αυτή τη διάβαση την ευθύνη για το ανεκατέβασμα της μπάρας την έχει ένας υπάλληλος ιδιωτικής εταιρείας, ο οποίος χρησιμοποιεί τη μανιβέλα για να το κάνει. Κάθε φορά που πλησιάζει η αμαξοστοιχία, ο υπάλληλος κατεβάζει χειροκίνητα τις μπάρες μετά από συνεννόηση με τον σταθμάρχη ή τον μηχανοδηγό.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση