Quantcast
12:02
20/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
12:02
20/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Ανήλικος έπεσε στις γραμμές του Προαστιακού στον Ταύρο – Παρασύρθηκε από συρμό σε αφύλακτη διάβαση

Συρμός του Προαστιακού στις γραμμές, παράλληλα με την οδό Κωνσταντινουπόλεως / Φωτογραφία: Eurokinissi

Συρμός του Προαστιακού στις γραμμές, παράλληλα με την οδό Κωνσταντινουπόλεως / Φωτογραφία: Eurokinissi

07.04.2023
20:30
Τελευταία ενημέρωση: 08/04/2023 • 7:23
Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως το ανήλικο αγόρι τραυματίστηκε στον Ταύρο.

Πολίτης, πιθανότατα ανήλικος, φαίνεται πως έπεσε στις γραμμές του Προαστιακού, επί της οδού Κωνσταντινουπόλεως και Μηθύμνης 1, το απόγευμα της Παρασκευής (07/04).

Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως το ανήλικο αγόρι ανασύρθηκε από άνδρες της Πυροσβεστικής από τις γραμμές του Προαστιακού και στη συνέχεια μεταφέρθηκε τραυματισμένο στο Τζάνειο Νοσοκομείο Πειραιά. Φαίνεται πως το ανήλικο φέρει τραύματα στο κεφάλι.

Φαίνεται πως ο 16χρονος ανήλικος, παρασύρθηκε ενώ προσπαθούσε να διασχίσει τις γραμμές του τρένου, σε αφύλαχτη διάβαση.

Άλλο ένα προαναγγελθέν ατύχημα στις γραμμές

Μετά το δυστύχημα στα Τέμπη, πολλές ήταν οι φωνές πολιτών και εργαζομένων στα τρένα, που ζητούσαν περισσότερα μέτρα από τους αρμόδιους στις αφύλακτες διαβάσεις. Συνολικά, υπάρχουν 18 αφύλακτες διαβάσεις κατά μήκος του δικτύου, όπου οι γραμμές του τρένου είναι ουσιαστικά ανοιχτές και χωρίς κάποια προειδοποιητική σήμανση για την διέλευση των συρμών.

Εκπρόσωποι συλλόγων και φορέων στα Σεπόλια, τον Κολωνό και τον Κεραμεικό παρενέβησαν στα μέσα Μάρτη για το ζήτημα στη συνεδρίαση του Δημοτικού Συμβουλίου Αθήνα, όπου έγινε σχετική συζήτηση, ζητώντας περισσότερες εγγυήσεις, καθώς χάνονται ζωές στις αμέτρητες αφύλακτες διαβάσεις του Δήμου.

Ο κ. Θεοδόσης Μπενάτος, πρόεδρος του εξωραϊστικού εκπολιτιστικού συλλόγου Σεπολίων «Η Αναγέννηση», αναφέρθηκε τότε στα θανατηφόρα δυστυχήματα στις γραμμές του τρένου στην περιοχή λέγοντας ότι, όλα αυτά τα χρόνια δεν έχει παρθεί κανένα μέτρο, προσθέτοντας στη συνέχεια τα εξής: «Το κράτος, οι κυβερνήσεις, οι δημοτικές Αρχές, ο ΟΣΕ, αισίως η Hellenic Train είχαν να διαθέσουν δύο κιλά κίτρινη μπογιά και δυο – τρεις πινακίδες και από την άλλη είχαν να διαθέσουν πακτωλό εκατομμυρίων από όλες τις κυβερνήσεις στον ιδιώτη για το ίδιο χρονικό διάστημα».

«Χάνονται ζωές, θρηνούμε γειτόνισσες και γείτονες, εξοργιζόμαστε επειδή και επίσημα και ανεπίσημα και κατ’ ιδίαν, η ευθύνη ρίχνεται στα θύματα και αυτός είναι ο λόγος που δεν παίρνονται μέτρα. Δεν ιδρώνει το αυτί κανενός» συμπλήρωνε.

Τα σημεία όπου εγκυμονούν κινδύνους στο δίκτυο εντός των Αθηνών

Σε αυτοψία που έκανε η ΕΡΤ το περασμένο διάστημα, οι μπάρες σε σιδηροδρομική διάβαση στον Κολωνό κατεβαίνουν με μανιβέλα ενώ άλλο ένα τρωτό σημείο του σιδηροδρομικού δικτύου της χώρας, βρίσκεται στη συμβολή της Άγιου Μελετίου με την Λ. Κωνσταντινουπόλεως στην Αττική.

Επικίνδυνο είναι το σημείο της φυλασσόμενης διάβασης στη συμβολή της Λεωφόρου Κωνσταντινουπόλεως με την οδό Αγίου Μελετίου, στην περιοχή του Κολωνού, σε ένα πολυσύχναστο σημείο από το οποίο καθημερινά περνούν εκατοντάδες οχήματα και πεζοί.

Και σε αυτή τη διάβαση την ευθύνη για το ανεκατέβασμα της μπάρας την έχει ένας υπάλληλος ιδιωτικής εταιρείας, ο οποίος χρησιμοποιεί τη μανιβέλα για να το κάνει. Κάθε φορά που πλησιάζει η αμαξοστοιχία, ο υπάλληλος κατεβάζει χειροκίνητα τις μπάρες μετά από συνεννόηση με τον σταθμάρχη ή τον μηχανοδηγό.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση