Quantcast
16:46
25/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
16:46
25/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Σου περνάει από το μυαλό ότι σου χάκαραν το Instagram; Πώς θα το καταλάβεις, τι πρέπει να κάνεις

Τι να κάνετε αν πιστεύετε ότι ο λογαριασμός σας στο Instagram έχει παραβιαστεί / Φωτογραφία: Unsplash

Τι να κάνετε αν πιστεύετε ότι ο λογαριασμός σας στο Instagram έχει παραβιαστεί / Φωτογραφία: Unsplash

28.03.2023
09:25
Τελευταία ενημέρωση: 28/03/2023 • 20:23
Τι να κάνετε αν πιστεύετε ότι ο λογαριασμός σας στο Instagram έχει παραβιαστεί

Αν νομίζετε ότι σας έχουν χακάρει το Instagram ή αν έχετε λάβει ειδοποίηση πως κάποιος προσπάθησε να αποκτήσει πρόσβαση σε αυτό, το πιθανότερο είναι να σπεύσατε να ασφαλίσετε το λογαριασμό σας αλλάζοντας το password.

Τι λέει όμως η Meta για τα βήματα που πρέπει να κάνετε ώστε να είστε 100% «ok» με την είσοδο στον λογαριασμό σας;

Αν πιστεύετε ότι ο λογαριασμός σας στο Instagram έχει παραβιαστεί

Αν πιστεύετε ότι κάποιος έχει παραβιάσει ή χρησιμοποιεί τον λογαριασμό σας, υπάρχουν αρκετές ενέργειες που ίσως μπορείτε να κάνετε για να τον ασφαλίσετε μέσω του ιστότοπου ή της εφαρμογής. Αν κάποιος αποκτήσει πρόσβαση στον λογαριασμό σας ή δεν μπορείτε να συνδεθείτε, επισκεφτείτε αυτήν τη σελίδα στο πρόγραμμα περιήγησης του υπολογιστή ή της φορητής συσκευής σας για να ασφαλίσετε τον λογαριασμό σας.

Μπορείτε επίσης να δοκιμάσετε τα παρακάτω βήματα επαναφοράς. Κάποια από αυτά τα βήματα επαναφοράς ενδέχεται να μην είναι διαθέσιμα για εσάς, ανάλογα με τον τύπο λογαριασμού που προσπαθείτε να επαναφέρετε, αλλά συνιστούμε να τα δοκιμάσετε όλα.

Ελέγξτε το email σας για να δείτε αν έχετε λάβει μήνυμα από το Instagram

Αν έχετε λάβει ένα email από τη διεύθυνση [email protected] που σας ενημερώνει ότι η διεύθυνση email σας άλλαξε, ίσως να έχετε τη δυνατότητα αναίρεσης επιλέγοντας Ασφάλιση του λογαριασμού μου στο συγκεκριμένο μήνυμα. Επίσης, αν άλλαξαν επιπλέον πληροφορίες (όπως ο κωδικός πρόσβασής σας) και δεν είναι δυνατό να επαναφέρετε τη διεύθυνση email, στείλτε ένα αίτημα για έναν σύνδεσμο σύνδεσης ή έναν κωδικό ασφαλείας από το Instagram.

Στείλτε αίτημα για λήψη συνδέσμου σύνδεσης από το Instagram

Για να μας βοηθήσετε να επιβεβαιώσουμε ότι ο λογαριασμός σάς ανήκει, μπορείτε να ζητήσετε να σας στείλουμε έναν σύνδεσμο σύνδεσης στη διεύθυνση email ή στον αριθμό του κινητού σας.

Για να ζητήσετε έναν σύνδεσμο σύνδεσης:

Στην οθόνη σύνδεσης, πατήστε Βρείτε βοήθεια για να συνδεθείτε. (Android) ή Ξεχάσατε τον κωδικό πρόσβασης; (iPhone ή πρόγραμμα περιήγησης στο διαδίκτυο).

Πληκτρολογήστε το όνομα χρήστη, τη διεύθυνση email ή τον αριθμό κινητού που σχετίζεται με τον λογαριασμό σας και στη συνέχεια πατήστε Επόμενο. Σημείωση: Αν δεν έχετε πρόσβαση στο όνομα χρήστη, στη διεύθυνση email ή στον αριθμό κινητού που έχει συσχετιστεί με τον λογαριασμό σας, εισαγάγετε τα στοιχεία σύνδεσης που χρησιμοποιήσατε πιο πρόσφατα, πατήστε Δεν μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας; κάτω από το κουμπί Επόμενο και ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη.

Ολοκληρώστε τον έλεγχο captcha για να επιβεβαιώσετε ότι είστε πράγματι άνθρωπος (επαναφορά μόνο μέσω διαδικτύου).

Επιλέξτε τη διεύθυνση email ή τον αριθμό του κινητού σας και πατήστε Επόμενο.

Πατήστε τον σύνδεσμο σύνδεσης στο email σας ή στο SMS και ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη.

Ζητήστε κωδικό ασφαλείας ή υποστήριξη από το Instagram

Αν δεν μπορείτε να επαναφέρετε τον λογαριασμό σας με τον σύνδεσμο σύνδεσης που σας στείλαμε, μπορείτε να ζητήσετε υποστήριξη από εμάς.

Για να ζητήσετε υποστήριξη από το Instagram:

Εφαρμογή Instagram για Android

  1. Στην οθόνη σύνδεσης, πατήστε Βοήθεια για τη σύνδεση στον λογαριασμό. κάτω από την επιλογή Σύνδεση.
  2. Πληκτρολογήστε το όνομα χρήστη, τη διεύθυνση email ή τον αριθμό κινητού που σχετίζεται με τον λογαριασμό σας και, στη συνέχεια, πατήστε Δεν μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας;. Λάβετε υπόψη ότι, αν έχετε περισσότερους από έναν λογαριασμούς στο Instagram, ίσως χρειαστεί πρώτα να επιλέξτε τον λογαριασμό στον οποίο δεν μπορείτε να συνδεθείτε και μετά να ακολουθήσετε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη.
  3. Πατήστε Χρειάζεστε περισσότερη βοήθεια; και ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη.
  4. Επιλέξτε τη διεύθυνση email ή τον αριθμό του κινητού σας και πατήστε Αποστολή κωδικού ασφαλείας.
  5. Αν δεν λάβετε κωδικό ασφαλείας, πατήστε Δεν έχω πρόσβαση σε αυτό το email ή στον αριθμό κινητού κάτω από την επιλογή Αποστολή κωδικού ασφαλείας και ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη.

Εφαρμογή Instagram για iPhone

  1. Από την οθόνη με τον σύνδεσμο σύνδεσης, πατήστε Δεν μπορείτε να επαναφέρετε τον κωδικό πρόσβασής σας; κάτω από την επιλογή Αποστολή συνδέσμου σύνδεσης. Επιλέξτε τη διεύθυνση email ή τον αριθμό του κινητού σας και πατήστε Αποστολή κωδικού ασφαλείας.
  2. Αν δεν λάβετε κωδικό ασφαλείας, πατήστε Δεν έχω πρόσβαση σε αυτό το email ή στον αριθμό κινητού κάτω από την επιλογή Αποστολή κωδικού ασφαλείας και ακολουθήστε τις οδηγίες που εμφανίζονται στην οθόνη.

Φροντίστε να συμπληρώσετε μια ασφαλή διεύθυνση email στην οποία έχετε πρόσβαση μόνο εσείς. Αφού υποβάλετε το αίτημα, θα λάβετε ένα email από το Instagram με τα επόμενα βήματα.

Μάθετε περισσότερα για το τι μπορείτε να κάνετε αν δεν γνωρίζετε το όνομα χρήστη σας.

Επαληθεύστε την ταυτότητά σας

Αν έχετε υποβάλει ένα αίτημα υποστήριξης για έναν λογαριασμό που δεν περιλαμβάνει φωτογραφίες σας, θα λάβετε μια αυτόματη απάντηση μέσω email από την ομάδα υποστήριξης του Meta. Θα σας ζητήσουμε να μας βοηθήσετε να επαληθεύσουμε την ταυτότητά σας, παρέχοντας τη διεύθυνση email ή τον αριθμό τηλεφώνου και τον τύπο της συσκευής που χρησιμοποιήσατε για να γραφτείτε (για παράδειγμα, iPhone, Android, iPad ή άλλο).

Αν ζητήσετε υποστήριξη για έναν λογαριασμό που περιλαμβάνει φωτογραφίες σας, θα σας ζητηθεί να τραβήξετε ένα selfie βίντεο στο οποίο θα στρέφετε το κεφάλι σας σε διαφορετικές κατευθύνσεις, για να μας βοηθήσετε να βεβαιωθούμε ότι είστε πραγματικό άτομο και να επιβεβαιώσουμε την ταυτότητά σας.

Αφού υποβάλετε το selfie βίντεο για να μας βοηθήσετε να επαληθεύσουμε την ταυτότητά σας, θα λάβετε ένα email από το Instagram στην ασφαλή διεύθυνση email που καταχωρίσατε.

Χρησιμοποιούμε το βίντεο για να βεβαιωθούμε ότι είστε πραγματικό άτομο και ότι είστε το πρόσωπο που ισχυρίζεστε.

Σημειώστε ότι το βίντεο που θα υποβάλετε δεν θα εμφανιστεί ποτέ στο Instagram και θα διαγραφεί εντός 30 ημερών.

Σε περίπτωση που δεν μπορέσουμε να επιβεβαιώσουμε την ταυτότητά σας με το βίντεο που υποβάλατε, μπορείτε να στείλετε ένα νέο βίντεο και θα το ελέγξουμε ξανά.

Σημείωση: Το Instagram δεν χρησιμοποιεί εργαλεία αναγνώρισης προσώπου και δεν εφαρμόζουμε τη σχετική τεχνολογία σε selfie βίντεο. Χρησιμοποιούμε τα selfie βίντεο για να βεβαιωθούμε ότι είστε πραγματικό άτομο και ίσως επαληθεύσουμε μέσω ανθρώπινου ελέγχου ότι έχετε πράγματι δικαίωμα να αποκτήσετε πρόσβαση στον λογαριασμό σας.

Αν μπορείτε να συνδεθείτε κανονικά στον λογαριασμό σας στο Instagram

Αν πιστεύετε ότι ο λογαριασμός σας έχει παραβιαστεί ή ότι έγινε προσπάθεια παραβίασής του, αλλά μπορείτε να συνδεθείτε κανονικά σε αυτόν, υπάρχουν ορισμένα πράγματα που μπορείτε να κάνετε για να τον διατηρήσετε ασφαλή:

  • Αλλάξτε τον κωδικό πρόσβασής σας ή στείλτε στον εαυτό σας ένα email επαναφοράς κωδικού πρόσβασης.
  • Ενεργοποιήστε τον έλεγχο ταυτότητας δύο παραγόντων για επιπλέον ασφάλεια.
  • Βεβαιωθείτε ότι ο αριθμός κινητού και η διεύθυνση email σας στις ρυθμίσεις λογαριασμού είναι σωστά.
  • Ελέγξτε το Κέντρο διαχείρισης λογαριασμών και διαγράψτε οποιουσδήποτε συνδεδεμένους λογαριασμούς δεν αναγνωρίζετε.
  • Ανακαλέστε την πρόσβαση που έχετε εκχωρήσει σε ύποπτες εφαρμογές τρίτων.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση