Quantcast
08:34
05/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
08:34
05/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Netflix: 7 δολάρια ενδέχεται να κοστίζει η συνδρομή με διαφημίσεις – Πότε έρχεται η νέα υπηρεσία

Το λογότυπο του Netflix / Photo by Dima Solomin on Unsplash

Το λογότυπο του Netflix / Photo by Dima Solomin on Unsplash

28.08.2022
12:26
Τελευταία ενημέρωση: 28/08/2022 • 18:50
Το Netflix θα μπορεί αρχικά να πουλάει διαφημίσεις στο 50% του περιεχομένου του

Μόλις 7 δολάρια το μήνα ενδέχεται να κοστίζει το Netflix, για όσους χρήστες επιλέξουν το πρόγραμμα με τις διαφημίσεις, που προωθεί η πλατφόρμα.

Το νέο πρόγραμμα πρόκειται να τεθεί σε ισχύ στις αρχές του 2023, σύμφωνα με μια νέα έκθεση.

Η εταιρεία σκέφτεται να τιμολογήσει το νέο πρόγραμμα που θα περιέχει διαφημίσεις κάπου μεταξύ 7 και 9 δολ. το μήνα, με διαφημιστικό φορτίο τεσσάρων λεπτών την ώρα, ανέφερε το Bloomberg, επικαλούμενο ανώνυμες πηγές.

Την ίδια ώρα μία έκδοση του Disney+ που υποστηρίζεται από διαφημίσεις πρόκειται να κυκλοφορήσει τον Δεκέμβριο στα 7,99 δολ./μήνα, επίσης με τέσσερα λεπτά διαφημίσεων ανά ώρα.

Netflix σε υπολογιστή
Netflix σε υπολογιστή / Φωτογραφία: Pixabay

Σχολιάζοντας σχετικά, η εταιρεία είπε ότι η έκθεση του Bloomberg είναι «εικασίες σε αυτή τη φάση» και ότι η εταιρεία δεν έχει οριστικοποιήσει αποφάσεις σχετικά με την τιμολόγηση ή άλλες λεπτομέρειες για το σχέδιο με το διαφημιστικό πακέτο.

«Είμαστε ακόμη στις πρώτες μέρες για να αποφασίσουμε πώς να λανσάρουμε ένα επίπεδο χαμηλότερης τιμής, που υποστηρίζεται από διαφημίσεις και δεν έχουν ληφθεί αποφάσεις», είπε ένας εκπρόσωπος.

Τι περιλαμβάνει το διαφημιστικό σχέδιο του Netflix

Το διαφημιστικό σχέδιο του Netflix δεν θα προβάλλει διαφημίσεις σε παιδικό πρόγραμμα ή πρωτότυπες ταινίες της πλατφόρμας, ούτε θα επιτρέπει λήψεις για προβολή εκτός σύνδεσης ή τη δυνατότητα παράβλεψης διαφημίσεων, ανέφερε προηγουμένως το Bloomberg. Αλλά και σε αυτές τις πληροφορίες το Netflix είπε ότι πρόκειται ακόμα για εικασίες.

Κατά την ανακοίνωση των κερδών του δεύτερου τριμήνου του 2022, η εταιρεία είπε στους επενδυτές ότι το σχέδιο που υποστηρίζεται από διαφημίσεις θα είναι πρώτα διαθέσιμο «σε λίγους αγορές όπου οι διαφημιστικές δαπάνες είναι σημαντικές», πιθανώς συμπεριλαμβανομένων των ΗΠΑ, στις αρχές του 2023.

Οι αναλυτές της Wall Street πιστεύουν ότι το διαφημιστικό επίπεδο της πλατφόρμας θα μπορούσε να τη βοηθήσει να αναπτύξει τη συνολική βάση συνδρομητών της.

To Netflix σε τάμπλετ
To Netflix σε τάμπλετ / Φωτογραφία: Unsplash

Ο COO και chief product officer, Greg Peters, στη συνέντευξη για τα κέρδη του δεύτερου τριμήνου της εταιρείας, είπε ότι το Netflix πιστεύει ότι τα οικονομικά στοιχεία ανά συνδρομητή στο πρόγραμμα που υποστηρίζεται από διαφημίσεις θα είναι τα ίδια ίσως και καλύτερα από αυτά που βλέπει με τους παραδοσιακούς συνδρομητές.

Πώς το Netflix θα αυξήσει τα έσοδά του από διαφημίσεις

Τον περασμένο μήνα, το Netflix ανακοίνωσε μια συμφωνία με τη Microsoft για να λειτουργήσει ως αποκλειστικός διαφημιστικός συνεργάτης της.

Η εταιρεία θα μπορούσε να δει τα έσοδά της από διαφημίσεις να αυξάνονται γρήγορα από 150 εκατομμύρια δολάρια το 2023 σε 1,8 δισεκατομμύρια δολάρια το 2025, σύμφωνα με πρόσφατη πρόβλεψη της εταιρείας αναλυτών της Wall Street, MoffettNathanson.

Το Netflix έχει το ηγετικό μερίδιο μεταξύ των υπηρεσιών ροής όσον αφορά τον χρόνο προβολής στις ΗΠΑ κάτι που «μπορεί σαφώς να οδηγήσει σε ορισμένες υψηλές προβλέψεις πιθανών διαφημιστικών εσόδων», έγραψε ο αναλυτής Michael Nathanson τον Ιούνιο.

Το μοντέλο της εταιρείας υποθέτει ότι το Netflix θα μπορεί αρχικά να πουλάει διαφημίσεις στο 50% του περιεχομένου του.

«Ωστόσο, πιστεύουμε ότι η εταιρεία έχει ήδη συνάψει πρώιμες συμφωνίες με εταιρείες πολυμέσων και περιμένουμε ότι το Netflix θα είναι σε θέση να πουλάει διαφημίσεις έναντι της συντριπτικής πλειοψηφίας (εκτίμηση 80%) του περιεχομένου της υπηρεσίας μέχρι το 2025», έγραψε ο Nathanson.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση