Το KEP-ePass προσφέρει πλέον τη δυνατότητα στους πολίτες και στις επιχειρήσεις να δεσμεύουν αριθμό προτεραιότητας για εξυπηρέτηση με φυσική παρουσία σε 31 ΚΕΠ της χώρας.
Το KEP-ePass είναι διαθέσιμο μέσω του rantevou.kep.gov.gr και αποσκοπεί στην ταχύτερη, απλούστερη και καλύτερη εξυπηρέτηση από τα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών. Με τον τρόπο αυτό, οι πολίτες μπορούν μέσω του υπολογιστή ή του κινητού τους τηλεφώνου:
– να προβαίνουν σε κράτηση αριθμού προτεραιότητας για την εξυπηρέτησή τους και
– να βλέπουν σε πραγματικό χρόνο ποιος αριθμός εξυπηρετείται και πόσος είναι ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής μέχρι να φτάσει η σειρά τους.
Το KEP-ePass εντάσσεται στο πλαίσιο του ψηφιακού εκσυγχρονισμού του δικτυού των ΚΕΠ, ξεκινώντας την πιλοτική του λειτουργία από 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών, ενώ προβλέπεται να επεκταθεί σύντομα και σε άλλα ΚΕΠ. Η δράση υλοποιείται από τη Γενική Γραμματεία Ψηφιακής Διακυβέρνησης και Απλούστευσης Διαδικασιών και τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημοσίας Διοίκησης.
Παράλληλα, έχει εγκατασταθεί εξοπλισμός στον χώρο των ΚΕΠ ο οποίος περιλαμβάνει:
– εκδοτήρια αριθμών προτεραιότητας και
– οθόνες που εμφανίζουν τον τρέχοντα αριθμό προτεραιότητας.
Η διαχείριση και η κλήση των αριθμών προτεραιότητας από τους υπαλλήλους των ΚΕΠ θα γίνεται μέσα από το περιβάλλον της Πλατφόρμας Επισκέψεων ΚΕΠ, σε ειδική ενότητα που έχει προστεθεί.
Η διαδικασία κράτησης αριθμού προτεραιότητας είναι ιδιαίτερα απλή:
– Αρχικά, ο πολίτης εισέρχεται στο rantevou.kep.gov.gr με τους κωδικούς του στο Taxisnet και επιλέγει «Νέο ραντεβού», προσδιορίζοντας τον νομό και τον δήμο όπου επιθυμεί να εξυπηρετηθεί.
– Στη συνέχεια, επιλέγει το κατάστημα που τον εξυπηρετεί από τη λίστα των διαθέσιμων ΚΕΠ. Τα ΚΕΠ που εντάσσονται στη δράση KEP-ePass έχουν την ένδειξη «ΑΥΘΗΜΕΡΟΝ ΚΑΙ ΜΕ ΡΑΝΤΕΒΟΥ».
– Ακολουθώντας τα βήματα στην πλατφόρμα, στην οθόνη εμφανίζονται ο πρώτος διαθέσιμος αριθμός προτεραιότητας, ο αριθμός που εξυπηρετείται εκείνη τη στιγμή και ο εκτιμώμενος χρόνος αναμονής.
– Πατώντας «Επιβεβαίωση» και εισάγοντας τα στοιχεία επικοινωνίας του (ονοματεπώνυμο τηλέφωνο και διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), ο πολίτης λαμβάνει email με τα στοιχεία της κράτησής του.
Υπενθυμίζεται ότι η πλατφόρμα επισκέψεων στα ΚΕΠ rantevou.kep.gov.gr είναι διαθέσιμη για περισσότερο από έναν χρόνο. Αρχικά, η πλατφόρμα έδινε τη δυνατότητα στον πολίτη να προγραμματίζει ραντεβού για εξυπηρέτηση από ΚΕΠ σε συγκεκριμένη ημέρα και ώρα. Από το τέλος Ιουνίου η πλατφόρμα αναβαθμίστηκε, παρέχοντας επιπλέον τη δυνατότητα του ePass.
Τα 31 Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών που έχουν ενταχθεί στην πιλοτική λειτουργία του KEP-ePass είναι τα εξής:
– ΚΕΠ Ακαδημίας (Δήμος Αθηναίων)
– ΚΕΠ Ν. Κόσμου (Δήμος Αθηναίων)
– ΚΕΠ Πετραλώνων (Δήμος Αθηναίων)
– ΚΕΠ Σεπολίων (Δήμος Αθηναίων)
– ΚΕΠ Πατησίων (Δήμος Αθηναίων)
– ΚΕΠ Πλ. Βικτωρίας (Δήμος Αθηναίων)
– ΚΕΠ Αμπελοκήπων (Δήμος Αθηναίων)
– ΚΕΠ Κυψέλης (Δήμος Αθηναίων)
– ΚΕΠ Συντάγματος (Δήμος Αθηναίων)
– Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Πειραιά
– Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Αχαρνών
– Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Νέας Σμύρνης
– Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Θεσσαλονίκης
– Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Πατρέων
– Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Ζακύνθου
– Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Ελευσίνας
– Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Κιλκίς
– Παράρτημα ΚΕΠ Δήμου Γλυφάδας
– Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Περιστερίου
– Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Χανίων
– Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Κορυδαλλού
– Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Χαλκιδέων
– Παράρτημα ΚΕΠ Δήμου Παλαιού Φαλήρου
– Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Κηφισίας
– Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Ρόδου
– Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Νάξου
– Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Ζωγράφου
– Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Παλλήνης
– Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Μεταμόρφωσης
– Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Ραφήνας – Πικερμίου
– Κεντρικό ΚΕΠ Δήμου Τρικάλων