Quantcast
18:07
26/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
18:07
26/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Το Instagram αντιγράφει το TikTok – Έρχονται full-screen αναρτήσεις στο χρονολόγιο (βίντεο)

Instagram Full Screen Posts / Φωτογραφία: Twitter

Instagram Full Screen Posts / Φωτογραφία: Twitter

05.05.2022
20:40
Τελευταία ενημέρωση: 06/05/2022 • 10:11
Η εξέλιξη στο Instagram θα φέρει και αλλαγές στο πως θα απεικονίζονται τα σχόλια, τα likes και όλες οι αλληλεπιδράσεις των χρηστών

Το Instagram προχωρά σε μία σημαντική αλλαγή, η οποία προσεγγίζει για ακόμα μία φορά τη διάσημη πλατφόρμα TikTok.

Πιο συγκεκριμένα, το Instagram θέλει να αλλάξει για άλλη μια φορά το χρονολόγιο των χρηστών και έτσι θα προσεγγίσει μια υλοποίηση που θυμίζει έντονα το Tiktok και κάθε ανάρτηση καλύπτει όλο το εύρος της οθόνης του.

Την εξέλιξη επιβεβαίωσε ο επικεφαλής της πλατφόρμας Άνταμ Μοσέρι, μέσα από τον λογαριασμό του στο Twitter.

https://twitter.com/mosseri/status/1521589403671355392?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1521589403671355392%7Ctwgr%5E%7Ctwcon%5Es1_&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.gazzetta.gr%2Fplus%2F2113424%2Finstagram-dokimazei-hronologio-poy-tha-pianei-oli-tin-othoni-toy-hristi

Η εξέλιξη που φέρνει αλλαγές στο Instagram

Όπως είναι λογικό, αυτή η εξέλιξη θα φέρει και αλλαγές στο πως θα απεικονίζονται τα σχόλια, τα likes και όλες οι αλληλεπιδράσεις των χρηστών. Τόσο οι εικόνες, όσο και τα videos θα ενσωματωθούν σε αυτόν τον νέο τρόπο απεικόνισης.

Instagram
Instagram / Φωτογραφία: Unsplash

Η εξέλιξη αυτή δεν είναι τυχαία, καθώς την προηγούμενη εβδομάδα η Meta ανακοίνωσε πως τα Reels δείχνουν μια ανάπτυξη 20% για τον κόσμο που χρησιμοποιεί πλέον το Instagram.

Μέχρι στιγμής δεν έχει γίνει γνωστό πότε θα λανσαριστούν τα full-screen Reels σε όλο τον κόσμο.

«Πόλεμος» Instagram – TikTok

Πρόβλημα με τα «παρασιτικά» κλιπάκια του TikTok έχει το Instagram, καθώς οι χρήστες τα αναρτούν στους λογαριασμούς τους, διαφημίζοντας εμμέσως την ανταγωνιστική πλατφόρμα.

Παρά τις προσπάθειες της μητρικής Meta να δημιουργήσει τα Reels, τα βίντεο από το άκρως δημοφιλές TikTok αναρτώνται ανεξέλεγκτα στο Instagram κυρίως από νέους ηλικιακά χρήστες.

Instagram
Instagram / Φωτογραφία: Unsplash

Οι χρήστες του Instagram προτιμούν την ευκολία του TikTok

Η πλατφόρμα προσπάθησε στην αρχή να περιορίσει αυτή τη συνήθεια, δίνοντας μπόνους για πρωτότυπα κλιπ μικρής διάρκειας, όμως οι χρήστες του Instagram εξακολουθούν να προτιμούν την ευκολία του TikTok, και αφού γυρίσουν εκεί τα βίντεό τους, τα αναρτούν συνέχεια και στο Instagram μαζί με το κινούμενο υδατογράφημα της ανταγωνιστικής πλατφόρμας.

Η εφαρμογή του TikTok σε κινητό
Η εφαρμογή του TikTok σε κινητό / Φωτογραφία: Pixabay

Το Instagram περνά στην αντεπίθεση

Τώρα το Instagram περνά στην αντεπίθεση και ανακοινώνει πως ο αλγόριθμός του θα κατατάσσει πλέον το περιεχόμενο με βάση την πρωτοτυπία. Αυτό σημαίνει ότι οι αναδημοσιεύσεις από αναρτήσεις άλλων χρηστών, το TikTok ή οπουδήποτε αλλού θα έχουν πλέον μικρότερη απήχηση και θα μοιράζονται λιγότερο στις επαφές του κάθε χρήστη.

«Αν δημιουργήσετε κάτι από το μηδέν, θα πρέπει να λάβετε περισσότερα εύσημα από ό,τι αν κάνετε αναδημοσίευση κάτι που βρήκατε από κάποιον άλλον», είπε ο επικεφαλής του Instagram Άνταμ Μοσέρι σε ένα βίντεο που περιγράφει λεπτομερώς τις τελευταίες αναβαθμίσεις.

«Θα κάνουμε περισσότερα για να προσπαθήσουμε να επιβραβεύσουμε το πρωτότυπο περιεχόμενο, ιδίως σε σύγκριση με το αναδημοσιευμένο περιεχόμενο.»

Αυτό, μεταξύ άλλων, σημαίνει πως θα βλέπουμε λιγότερες αναρτήσεις από λογαριασμούς meme που βασίζονται στην πρωτοτυπία άλλων.

Το TikTok σε κινητό
Το TikTok σε κινητό / Φωτογραφία: Pixabay

Αν και το Instagram επιμένει ότι η κίνηση αυτή αποτελεί μια γενική σάρωση για τις αναδημοσιεύσεις, πολλοί εκλαμβάνουν την κίνηση ως έναν τρόπο αποσιώπησης των TikToks, με την ελπίδα ότι θα δοθεί ώθηση στα Reels.

Και τι θα γίνει με τους λογαριασμούς που επιθυμούν ειλικρινά να δώσουν ώθηση σε μικρότερες επιχειρήσεις μοιράζοντας τη δουλειά τους; Ο Μοσέρι αναγνώρισε ότι ο αλγόριθμος δεν θα προβλέπει απόλυτα αν το περιεχόμενο είναι πρωτότυπο ή όχι.

«Αν ο λογαριασμός συγκεντρώνει υλικό άλλων σελίδων, θα είναι πιο πιθανό να μπορέσουμε να εντοπίσουμε ότι δεν είναι πρωτότυπο το υλικό», δήλωσε. «[Αλλά] αν πρόκειται για κάποιον που προσποιείται ότι είναι αυτός ο πρωτότυπος δημιουργός, κάτι που είναι λιγότερο πιθανό αλλά θα μπορούσε να συμβεί, θα είναι δύσκολο για εμάς να το καταλάβουμε».



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση