Το Instagram είναι αναμφίβολα ένας βασικός τρόπος επικοινωνίας μεταξύ των ανθρώπων και δεν υπάρχει μόνο για να ανεβάζουμε φωτογραφίες, ή να χαζεύουμε των άλλων. Ανταλλάσσουμε μηνύματα και θέλουμε να το κάνουμε με μεγαλύτερη ευκολία.
Ας δούμε λοιπόν μερικές απλές ρυθμίσεις που ίσως αγνοούμε και κάνουν την επικοινωνία μας πιο εύκολη.
Τα 4 κόλπα που βελτιώνουν τα μηνύματα στο Instagram
Στείλε αμέσως μήνυμα στους close friends
Ας πούμε ότι βλέπεις ένα post που σου αρέσει πολύ και θες να το στείλεις αμέσως στην κολλητή σου. Πήγαινε από κάτω στο σύμβολο του send, πάτα παρατεταμένα και τα εμφανιστούν τα 4 πρόσωπα με τα οποία μιλάς περισσότερο (ή πιο πρόσφατα). Με ένα tap, στέλνεις το post.

Στείλε μήνυμα χωρίς να ενημερωθεί ο παραλήπτης
Αν θέλεις να στείλεις μήνυμα σε κάποιον μέσα στη νύχτα χωρίς να τον ξυπνήσεις, πάτα πρώτα @silent και μετά το μήνυμα. Θα σταλεί, αλλά δεν θα ειδοποιηθεί.
Κάνε το θέμα πιο fun
Όπως συμβαίνει στο Facebook Messenger, έτσι κι εδώ μπορείς να αλλάξεις το χρώμα και το vibe του Instagram chat. Πάτα απλά το κουμπί “i” και βρες τα θέματα.
Κάνε mute
Άλλη μία ρύθμιση που χρειαζόμασταν στο Instagram γιατί δεν θέλουμε ένα chat να μας ενοχλεί όταν είμαστε στη δουλειά ή απλά απασχολημένοι. Μπες στο DM, πάτα το κουμπί “i” και κάνε mute τα μηνύματα ή και τις κλήσεις.
Instagram όπως TikTok – Το «Pin» που έρχεται να αλλάξει την εικόνα του feed σου
Ένα νέο χαρακτηριστικό έρχεται το Instagram, καθώς η πλατφόρμα ανακοίνωσε ότι λανσάρει τη δυνατότητα grid pinning.
Οι χρήστες μπορούν να καρφιτσώνουν έως και τρεις αναρτήσεις, συμπεριλαμβανομένων φωτογραφιών ή Reels, στην κορυφή του profile grid τους.
Όπως μπορείς να δεις και στο παρακάτω Tweet του Instagram, τώρα, έχεις τη δυνατότητα να επιλέξεις το «Καρφίτσωμα στο προφίλ σου» μέσω του μενού λειτουργίας των τριών κουκκίδων στην επάνω δεξιά γωνία οποιασδήποτε ανάρτησης!
You like it? You pin it 📌
You can now choose up to three posts or Reels to pin to the top of your profile. pic.twitter.com/9waQkueckG
— Instagram (@instagram) June 7, 2022
Το Instagram επιτρέπει εδώ και καιρό στους χρήστες να καρφιτσώνουν τις αγαπημένες τους ιστορίες (Stories) στην κορυφή του πλέγματος προφίλ. Ωστόσο, δεν ήταν δυνατό να γίνει το ίδιο με αναρτήσεις (posts) ή Reels.
Αυτό αλλάζει με τη νέα επιλογή grid pinning που διατίθεται σε όλους. Οι χρήστες μπορούν πλέον να καρφιτσώσουν έως και τρεις φωτογραφίες ή Reels στο photo grid τους.

Pin στο Instagram: Πώς θα ενεργοποιήσεις την λειτουργία;
Όπως εξηγεί το Instagram:
«Μπορείτε πλέον να καρφιτσώσετε έως και τρεις αναρτήσεις για να παραμείνουν στην κορυφή του πλέγματος του προφίλ σας, δίνοντας με αυτόν τον τρόπο στους χρήστες μεγαλύτερη ευελιξία να εκφραστούν στα προφίλ τους. Από σήμερα, η λειτουργία θα είναι διαθέσιμη παγκοσμίως σε όλους τους χρήστες».
Μια ενδιαφέρουσα σημείωση είναι ότι αυτή η λειτουργία θα σου επιτρέψει να καρφιτσώσεις τόσο τις αναρτήσεις όσο και τα reels. Από εδώ και πέρα θα μπορείς να κάνεις δημιουργικές σκέψεις σχετικά με το πώς μπορείς να προσελκύσεις περισσότερους χρήστες στο προφίλ σου!
Όπως σημειώθηκε, το IG δοκιμάζει την επιλογή από τον Απρίλιο, μαζί με άλλες δυνατότητες, όπως είναι η αναδιάταξη ολόκληρης της εμφάνισης του προφίλ σου. Κάτι τέτοιο δεν είναι ακόμα διαθέσιμο, αλλά ο επικεφαλής της πλατφόρμας, Adam Mosseri έχει σημειώσει ότι η πλατφόρμα αναζητά περισσότερους τρόπους για να δώσει στους δημιουργούς τον έλεγχο της εμφάνισής τους.
Full-screen αναρτήσεις και στο Instagram – Το νέο χαρακτηριστικό και η κόντρα με το TikTok
Ξέρεις πώς όταν συνδέεσαι στο TikTok, το πρώτο πράγμα που βλέπεις (εκτός ίσως από μια διαφήμιση) είναι ένα βίντεο σε πλήρη οθόνη, κατακόρυφο. Το Instagram δοκιμάζει μια δυνατότητα που θα προσφέρει μια παρόμοια, εμπειρία, η οποία, όπως υποστηρίζει, έχει σχεδιαστεί ώστε να γίνει δυνατή η ανάρτηση «πιο ψηλών φωτογραφιών και πιο ψηλών βίντεο», όπως ενημέρωσε ο επικεφαλής της Adam Mosseri.

Φυσικά, πρόκειται για άλλη μία προσπάθεια του Instagram να τραβήξει την προσοχή μας μακριά από το TikTok. Η ανακοίνωση σχετικά με τα κάθετα βίντεο και φωτογραφίες, έρχεται ύστερα από την αποκάλυψη πως οι χρήστε περνούν το 20% του χρόνου τους στο Reel, ένα feature που σου δίνει τη δυνατότητα να δημιουργείς video clips 15 δευτερολέπτων, προσθέτοντας διάφορα εφέ και ηχητικά.
Πώς λειτουργούν;
Το Stories είναι προς το παρόν πιο κερδοφόρα από τα Reels, καθώς υπάρχουν περισσότερες δυνατότητες για την πώληση διαφημίσεων, γι’ αυτό ακριβώς η εταιρεία σχεδιάζει να προσθέσει περισσότερες επιλογές δημιουργίας βίντεο στην κατηγορία Reels.
Όπως το Meta, η Google ανταγωνίζεται επίσης το TikTok μέσω των Shorts του YouTube. Η Google, μάλιστα, την περασμένη εβδομάδα, αποκάλυψε ότι έχει αρχίσει να δοκιμάζει διαφημίσεις στο YouTube Shorts.
Το YouTube Shorts δημιουργεί 30 δισεκατομμύρια προβολές την ημέρα, δηλαδή τέσσερις φορές περισσότερες από πέρυσι. Η Meta δεν μοιράστηκε συγκεκριμένους αριθμούς σχετικά με την προβολή των Reels, αλλά η παρουσία βίντεο σε όλες τις ιδιοκτησίες της αυξάνεται.
Για να καταλάβεις πώς θα λειτουργούν οι full-screen αναρτήσεις, δες αυτό το βίντεο:
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.