02:01
20/06/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
02:01
20/06/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Η Hugo Boss δημιούργησε γκαρνταρόμπα εικονικής πραγματικότητας – Οι αγοραστές δοκιμάζουν με avatar τα ρούχα

Η Hugo Boss δημιούργησε γκαρνταρόμπα εικονικής πραγματικότητας / Φωτογραφία: Hugo Boss

Η Hugo Boss δημιούργησε γκαρνταρόμπα εικονικής πραγματικότητας / Φωτογραφία: Hugo Boss

05.08.2022
12:54
Τελευταία ενημέρωση: 05/08/2022 • 12:54
Οι αγοραστές της Hugo Boss μπορούν να δοκιμάσουν χιλιάδες προϊόντα μέσω εξατομικευμένων μοντέλων

Γκαρνταρόμπα εικονικής πραγματικότητας δημιούργησε το brand Hugo Boss, η οποία επιτρέπει στους online αγοραστές να δοκιμάσουν ρούχα χρησιμοποιώντας εξατομικευμένα avatar.

To γερμανικό brand συνεργάστηκε με την εταιρεία Reactive Reality, που παρέχει υπηρεσίες δοκιμών ρούχων σε εικονικό δοκιμαστήριο. Η υπηρεσία είναι αρχικά διαθέσιμη για πελάτες από τη Γερμανία, το Ηνωμένο Βασίλειο και τη Γαλλία.

Οι αγοραστές της Hugo Boss μπορούν να δοκιμάσουν χιλιάδες προϊόντα μέσω εξατομικευμένων μοντέλων

Οι αγοραστές μπορούν να δοκιμάσουν χιλιάδες προϊόντα μέσω εξατομικευμένων μοντέλων που δημιουργήθηκαν μέσω της πλατφόρμας PITCTOFiT της Reactive Reality.

Τα μοντέλα μέσω επεξεργασίας αποκτούν ακριβείς διαστάσεις του σώματος κάθε καταναλωτή, δίνοντάς τους μια ακριβή εικόνα του πώς θα τους ταιριάζουν τα ρούχα.

Η Hugo Boss δημιούργησε γκαρνταρόμπα εικονικής πραγματικότητας
Η Hugo Boss δημιούργησε γκαρνταρόμπα εικονικής πραγματικότητας / Φωτογραφία: Hugo Boss

«Είμαστε απίστευτα ενθουσιασμένοι που ανακοινώνουμε τη συνεργασία μας με τον Hugo Boss» δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος και συνιδρυτής της Reactive Reality, Στέφαν Χάουσβισνερ.

«Γνωρίζουμε ότι η παγκόσμια πανδημία έχει επιταχύνει σημαντικά την αγορά λιανικής μόδας και θέλουμε να βοηθήσουμε τους λιανοπωλητές να συμβαδίζουν με τις απαιτήσεις των καταναλωτών που αναζητούν νέους και συναρπαστικούς τρόπους για να κάνουν αγορές στο διαδίκτυο» τόνισε.

«Ορισμένοι καταναλωτές μπορεί να μην αισθάνονται ακόμα αρκετά σίγουροι ή να μην μπορούν να τολμούν ακόμα να πηγαίνουν σε φυσικά καταστήματα, επομένως η τεχνολογία μας, η οποία μπορεί να ενσωματωθεί σε οποιοδήποτε διαδικτυακό κατάστημα ή εφαρμογή αγορών, προσφέρει την τέλεια λύση και για τις δύο πλευρές» πρόσθεσε.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση