Quantcast
16:09
25/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
16:09
25/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

«Τα πάντα όλα»: Τι είναι αυτή η σουρεαλιστική ταινία που έγραψε ιστορία με τα 7 Όσκαρ – Ένα φιλμ που σατιρίζει ανελέητα την αμερικανική «μυθολογία» (βίντεο)

Σκηνή από την ταινία που ξεχώρισε στα φετινά βραβεία Όσκαρ, με τίτλο «Τα Πάντα Όλα»

Σκηνή από την ταινία που ξεχώρισε στα φετινά βραβεία Όσκαρ, με τίτλο «Τα Πάντα Όλα»

13.03.2023
20:33
Τελευταία ενημέρωση: 14/03/2023 • 10:09
Τι πρέπει να αναμένεται να δείτε στην ταινία «Τα Πάντα Όλα» που πέρασε σαν οδοστρωτήρας από την απονομή των Όσκαρ

Μια θεότρελη ταινία, κατάφερε να φύγει από την απονομή των Όσκαρ, τα ξημερώματα της Δευτέρας (13/03) με επτά αγαλματίδια και με κάποιον περίεργο τρόπο επιβεβαίωσε τον τίτλο του, τουλάχιστον όπως αποδόθηκε στα ελληνικά… «Τα Πάντα Όλα»!

Tο «Everything Everywhere All At Once» («Τα Πάντα Όλα) σάρωσε τα πάντα… όλα κατακτώντας επτά βραβεία, από τις έντεκα που ήταν υποψήφια, μεταξύ των οποίων και εκείνο του σεναρίου, σκηνοθεσίας, του Α’ γυναικείου ρόλου, καθώς και για τους β’ ρόλους ανδρικό και γυναικείο (μεταξύ αυτών και η Τζείμι Λι Κέρτις).

Ο συντελεστές της ταινίας «Τα Πάντα Όλα»
Ο συντελεστές της ταινίας «Τα Πάντα Όλα»

Η Μισέλ Γιέο, έγινε έτσι η πρώτη Ασιάτισσα που αναγνωρίστηκε ως καλύτερη ηθοποιός από την αμερικανική ακαδημία κινηματογράφου, μια τιμή που σύμφωνα με το Variety ήρθε μετά από μια μακρά καριέρα σε ταινίες πολεμικών τεχνών και δράσης όπως το «Τίγρης και Δράκος» και το «Yes, Madam».

«Κυρίες μου, μην αφήσετε ποτέ κανέναν να σας πει ότι έχετε περάσει την ακμή σας», δήλωσε η Γιέο, τη βραδιά των Όσκαρ. «Για όλα τα μικρά αγόρια και κορίτσια που μου μοιάζουν και με παρακολουθούν απόψε, αυτό είναι ένας φάρος ελπίδας και δυνατοτήτων», πρόσθεσε.

Η ταινία «Τα Πάντα όλα» έκανε διάσημο ένα απλό πλυντήριο

Το Majers Coin Laundry στο Σαν Φερνάντο, θα μπορούσε να είναι ένα οποιοδήποτε καθαριστήριο. από τον Μάρτιο του 2020 έχει μετατραπεί σε ένα από τα πιο διάσημα αξιοθέατα του Λος Αντζελες λόγω των γυρισμάτων της ταινίας «Τα Πάντα Ολα» «Everything Everywhere All At Once» που πραγματοποιήθηκαν εκεί.

Από τη στιγμή που κυκλοφόρησε του φιλμ τον Μάρτιο του 2022 μέχρι σήμερα, ένας μεγάλος αριθμός θαυμαστών από το Μπέρμπανκ της Καλιφόρνια έως τη Σιγκαπούρη έχει επισκεφθεί το πλέον δημοφιλές Majers Coin Laundry.

Σύμφωνα με ρεπορτάζ της εφημερίδας Los Angeles Times, οι επισκέπτες ποζάρουν για σέλφι μπροστά από την αναγνωρίσιμη πράσινη οροφή του κτιρίου και την χαρακτηριστική κόκκινη ταμπέλα στην είσοδο. Μερικοί, πηγαίνουν για να δουν τα πλυντήρια και τα στεγνωτήρια σε μια προσπάθεια να ξαναθυμηθούν σκηνές από την ταινία.

Το στόρι της ταινίας «Τα Πάντα Όλα»

Η Μισέλ Γέο υποδύεται την Έβελιν, μια Κινεζοαμερικανίδα που είναι συνιδιοκτήτρια ενός ακατάστατου πλυντηρίου με τον σύζυγό της Γουέιμοντ (Κε Χούι Κουάν)- η Έβελιν είναι δυσαρεστημένη με τη ζωή της και έχει μια τεταμένη σχέση με την κόρη της Τζόι (Στέφανι Χσου), χρησιμοποιώντας τον εύθραυστο και παλιομοδίτικο παππού της Τζόι Γκονγκ Γκονγκ (Τζέιμς Χονγκ) – που ζει μαζί τους – ως δικαιολογία για να μην αποδεχτεί την ομοφυλοφιλική ταυτότητα της Τζόι.

Η Evelyn φτάνει σε κρίση όταν έρχεται αντιμέτωπη με μια θυμωμένη εφοριακό, την Deirdre Beaubeirdra (Jamie Lee Curtis), η οποία ελέγχει την επιχείρησή τους και είναι έξαλλη με τις προσπάθειες της Έβελιν να διεκδικήσει εκπτώσεις για ένα μηχάνημα καραόκε για τις βραδιές πάρτι της κοινότητας του πλυντηρίου, στις οποίες η Έβελιν προσφέρει και φαγητό.

Κατά βάθος, η καημένη η Έβελιν σκέφτεται ότι θα μπορούσε να είχε γίνει τραγουδίστρια, ή σεφ, ή σταρ του κινηματογράφου σε μια άλλη ζωή και αυτό το θέμα των φορολογικών εκπτώσεων πυροδοτεί ένα τρελό ταξίδι σε κάθε λογής διαφορετικά σύμπαντα για περισσότερες από δύο ώρες.

Υπάρχουν μερικά ωραία γκαγκ και εύθυμες κιουμπρικιανές πινελιές, και μια πραγματικά συγκλονιστική σκηνή όταν η Έβελιν κατηγορεί την κόρη της για το λίπος – μια αυθεντικά ανατρεπτική στιγμή οικογενειακής δυσλειτουργίας που μοιάζει να προέρχεται από μια άλλη ταινία, από ένα παράλληλο σύμπαν.

Αλλά αυτή η τρελή διαδοχή γεγονότων χωρίς συνέπειες, τρένα δραστηριοτήτων που ακυρώνονται από μια μετάβαση σε έναν άλλο παράλληλο κόσμο, σημαίνει ότι τίποτα δεν διακυβεύεται πραγματικά, και η ταινία μετατρέπεται σε μια άμορφη έκρηξη του, τίποτα δεν συμβαίνει πουθενά για μεγάλο χρονικό διάστημα.

Η κριτική για την ταινία «Τα Πάντα Όλα»

Οργιαστική, η φαντασία των Ντάνιελς στήνει ένα κινηματογραφόφιλο πανηγύρι αναφορών (από το “Matrix” στην “Ερωτική Επιθυμία” κι από τον “Ρατατούη” στα μισά anime), το οποίο σατιρίζει ανελέητα όλη τη superhero μυθολογία, χωρίς να χάσει στιγμή τον σαρκαστικά αλληγορικό παραλληλισμό του με την απλή, κοινότοπη αστική καθημερινότητα (η εφορία ως η μήτρα του απόλυτου κακού, τα παράλληλα σύμπαντα ως ένα άλλο διαδίκτυο, το χάσμα των γενεών ως η ύστατη υπερηρωική δοκιμασία), γράφει ο κριτικός κινηματογράφου Χρήστος Μήτσης στο athinorama.

Σκηνή από την ταινία «Τα Πάντα Όλα»
Σκηνή από την ταινία «Τα Πάντα Όλα»

«Θα βοηθούσε μία καλύτερη επιλογή συμπρωταγωνιστή (ο Κε Χουι Κουάν είναι τόσο αταίριαστος με την Γιέο – δεν «γράφει» σε κανένα σύμπαν), μία σκηνοθετική καθοδήγηση της Γιέο να μην ερμηνεύει τόσο σχηματικά τις νευρώσεις της ηρωίδας της (στον κανονικό της κόσμο) και, κυρίως, μία αποφόρτιση, μία επιλογή, ένα ξεσκαρτάρισμα λευκών/χρωματιστών, ώστε να μην παραφορτωθεί τόσο αυτή η πλύση που φρακάρει και ξεχειλίζει της προσοχής μας» γράφει η Πόλυ Λυκούργου, στο Flix.

«Χωρίς να είναι ένα τέλειο φιλμ (θα εξηγήσω παρακάτω το μικρό του πταίσμα), το «Τα Πάντα Όλα» με έφερε αντιμέτωπο με την ατάκα… «Δεν υπάρχουν κανόνες». Το κατόρθωμα των Ντάνιελς εδώ είναι ότι σκαρφίστηκαν, έγραψαν, οργάνωσαν και γύρισαν μια ταινία που μου / μας λέει ότι η φόρμα του σινεμά μπορεί να «σπάσει» πέρα από υποχρεωτικούς ή αποδεκτούς κανόνες, ειδικά όταν η βάση της στηρίζεται στο φαντασιακό» σχολίαζει από πλευράς του ο Ηλίας Φραγκούλης.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση