Quantcast
17:49
16/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
17:49
16/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Υπουργείο Εργασίας: Kανονικά λειτουργούν οι υπηρεσίες του ΣΕΠΕ για καταγγελίες

Το Υπουργείο Εργασίας / Φωτογραφία: Eurokinissi

Το Υπουργείο Εργασίας / Φωτογραφία: Eurokinissi

26.01.2022
14:26
Τελευταία ενημέρωση: 26/01/2022 • 14:27

Κανονικά δέχεται καταγγελίες που αναφέρονται σε μη τήρηση των κανόνων της εργατικής νομοθεσίας στο Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας, όπως αναφέρει το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων σε ανακοίνωσή του.

Οι καταγγελίες μπορούν να γίνουν μέσω του Ενιαίου Κέντρου Εξυπηρέτησης του Πολίτη 1555 ή απευθείας στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΣΕΠΕ, μέσω του δικτυακού τόπου του Σώματος (https://www.sepenet.gr/liferayportal/2)

Από το Γραφείο Τύπου του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων εκδόθηκε η ακόλουθη ανακοίνωση:

Το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων υπενθυμίζει ότι το Σώμα Επιθεωρητών Εργασίας δέχεται κανονικές καταγγελίες που αναφέρονται στη μη τήρηση των κανόνων της εργατικής νομοθεσίας. Οι καταγγελίες μπορούν να γίνουν μέσω του Ενιαίου Κέντρου Εξυπηρέτησης του Πολίτη 1555 ή απευθείας στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΣΕΠΕ, μέσω του δικτυακού τόπου του Σώματος (https://www.sepenet.gr/liferayportal/2). Σε κάθε περίπτωση, οι καταγγελίες καταχωρίζονται άμεσα από τους Επιθεωρητές Εργασίας στο Πληροφοριακό Σύστημα του ΣΕΠΕ και διαβιβάζονται στη συνέχεια στα αρμοδιότητες των Τμημάτων για τη διενέργεια των ελέγχων. Σημειώνεται ότι χθες Τρίτη 25 Ιανουαρίου ο ΣΕΠΕ έλαβε 52 κλήσεις για καταγγελίες, ενώ μέχρι σήμερα είχε λάβει άλλες 31.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση