Quantcast
00:43
30/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
00:43
30/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Μίλησε ο Σταϊκούρας για την απρεπή συμπεριφορά οδηγού λεωφορείου σε ΑμΕΑ: «Προτεραιότητά μας θέματα προσβασιμότητας»

O Χρήστος Σταϊκούρας σε παλιότερη ομιλία / Φωτογραφία: Eurokinissi

O Χρήστος Σταϊκούρας σε παλιότερη ομιλία / Φωτογραφία: Eurokinissi

24.09.2023
14:03
Τελευταία ενημέρωση: 24/09/2023 • 17:30
Η δήλωση του Χρήστου Σταϊκούρα

Θέση για το περιστατικό με τον ΑμΕΑ και την κακή συμπεριφορά οδηγού λεωφορείου του ΟΑΣΑ, πήρε ο Χρήστος Σταϊκούρας, προχωρώντας σε σχετική δήλωση.

«Τα θέματα προσβασιμότητας στις δημόσιες συγκοινωνίες έχουν τεθεί, εξαρχής, στις προτεραιότητες της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου» δήλωσε ο υπουργός Υποδομών και Μεταφορών Χρήστος Σταϊκούρας, με αφορμή το περιστατικό με την προσβλητική συμπεριφορά οδηγού λεωφορείου σε επιβάτη με αμαξίδιο ενώ ανακοίνωσε πως αύριο Δευτέρα θα έχει συνάντηση με τον συμπολίτη μας Χρήστο Μελέτη για να συζητήσουν τα προβλήματα προσβασιμότητας στις δημόσιες συγκοινωνίες.

Συγκεκριμένα κ. Σταϊκούρας στην ανάρτησή του αναφέρει «Χθες (Παρασκευή) έλαβε χώρα ένα λυπηρό συμβάν κατά την προσπάθεια επιβίβασης ενός συμπολίτη μας ΑμεΑ σε λεωφορείο των Συγκοινωνιών Αθηνών. Ενημερωθήκαμε άμεσα και τη Δευτέρα θα υποδεχθούμε στο Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών τον Χρήστο Μελέτη για να συζητήσουμε μαζί του τα θέματα προσβασιμότητας στις δημόσιες συγκοινωνίες που έχουν τεθεί, εξαρχής, στις προτεραιότητες της πολιτικής ηγεσίας του Υπουργείου, ενώ ήδη έχουν δρομολογηθεί και σχετικές ενέργειες».

Σημειώνεται πως ο οδηγός του λεωφορείου παραπέμφθηκε σε πειθαρχικό έλεγχο. Σύμφωνα με την κοινή ανακοίνωση τους, ο ΟΑΣΑ και ο ΟΣΥ καταδικάζουν κάθε προσβλητική συμπεριφορά των οδηγών απέναντι σε κάθε επιβάτη και προσθέτουν συμπεριφορές όπως αυτή, όχι μόνο δεν συνάδουν με τις αρχές του ομίλου Αστικών Συγκοινωνιών(η ΟΣΥ διαθέτει μόνιμη Υπηρεσία εξυπηρέτησης πολιτών με αναπηρία, ενώ αναπτύσσει συγκεκριμένο σχέδιο εξυπηρέτησης όλων των επιβατών που έχουν κινητικά προβλήματα), αλλά είναι καταδικαστέες και θα έχουν τις προβλεπόμενες κυρώσεις.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση