Quantcast
17:22
26/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
17:22
26/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Κικίλιας: «Η Αθήνα θα γεμίζει τουρίστες και τα εμπορικά καταστήματα θα βλέπουν αύξηση στους τζίρους τους»

Ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας /Φωτογραφία: Eurokinissi

Ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας /Φωτογραφία: Eurokinissi

22.03.2023
16:05
Τελευταία ενημέρωση: 22/03/2023 • 20:04
«Οι Έλληνες έχουν το εμπόριο στο DNA τους από τα αρχαία χρόνια ως ένας λαός της Θάλασσας. Οι Έλληνες επίσης έχουν τη φιλοξενία στο αίμα τους για αυτό οι επισκέπτες έρχονται ξανά και ξανά στη χώρα μας», ανέφερε ο Βασίλης Κικίλιας

Στη σημασία του ελληνικού τουρισμού στην ανάπτυξη του εμπορίου στάθηκε ο υπουργός Τουρισμού Βασίλης Κικίλιας από το βήμα εκδήλωσης της ΕΣΕΕ, επισημαίνοντας πως είναι κοινός τόπος ότι τα οφέλη από τη σύνδεση του εμπορίου με τον τομέα του τουρισμού είναι πολλαπλά για αυτό είναι πολύ σημαντικά τα ευρήματα της έρευνας της ΕΣΕΕ.

Ειδικά στην Αθήνα θεωρώ πως η συνεισφορά των high spenders επισκεπτών, όπως οι Αμερικάνοι, τόνωσαν τον τζίρο των εμπόρων. Περπάτησα πολλές φορές τις γειτονιές της πρωτεύουσας, το ιστορικό κέντρο προφανώς αλλά και περιοχές που δεν είναι παραδοσιακά τουριστικές. Και ναι, και εκεί μου είπαν για τουρίστες που κατανάλωσαν. Τουρισμός και Εμπόριο είναι δύο έννοιες αλληλένδετες

Οι Έλληνες έχουν το εμπόριο στο DNA τους από τα αρχαία χρόνια ως ένας λαός της Θάλασσας. Οι Έλληνες επίσης έχουν τη φιλοξενία στο αίμα τους για αυτό οι επισκέπτες έρχονται ξανά και ξανά στη χώρα μας, ανέφερε ο υπουργός Τουρισμού.

Εστιάζοντας στην διασύνδεση του εμπορίου με τον τουρισμό ο υπουργός Τουρισμού επεσήμανε ότι ο ΕΟΤ θα προχωρήσει σε ένα Μνημόνιο Συνεργασίας για να προωθηθεί στοχευμένα το Shopping in Greece.

Αναφερόμενος, τέλος, στον ρόλο της ΕΣΕΕ σημείωσε ότι εκπροσωπεί τη ραχοκοκαλιά της ελληνικής οικονομίας, τη μικρή και μεσαία επιχειρηματικότητα. Αυτή που στηρίζει το ελληνικό τουριστικό προϊόν. Αυτή που έχει ανάγκη το τουριστικό προϊόν ώστε να συνεχίσει να έχει αυτή τη μοναδική ταυτότητά του και να προσφέρει την ανεπανάληπτη εμπειρία του.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση