02:24
20/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
02:24
20/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Χατζηδάκης για το 1555: «Απαντήθηκαν 2,6 εκατ. κλήσεις – Διευθετήθηκε το 99,5% των περιπτώσεων»  

O υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης / Φωτογραφία: Eurokinissi

O υπουργός Εργασίας Κωστής Χατζηδάκης / Φωτογραφία: Eurokinissi

28.07.2022
13:02
Τελευταία ενημέρωση: 28/07/2022 • 16:02
Για το νούμερο 1555 μίλησε ο Κωστής Χατζηδάκης

Ο υπουργός Εργασίας, Κωστής Χατζηδάκης, δήλωσε σήμερα (28/7), Πέμπτη, πως «ένα χρόνο μετά τη θεσμοθέτηση του τηλεφωνικού αριθμού 1555 έχουν απαντηθεί 2,6 εκατ. κλήσεις, ο μέσος χρόνος αναμονής ήταν μόνο 1,38 λεπτά, ενώ το 99,5% των περιπτώσεων έχει διευθετηθεί, απαντηθεί με θετική ή κάποιες φορές αρνητική έκβαση».

«Το 1555 βραβεύθηκε πέρυσι ως το τηλεφωνικό κέντρο της χρονιάς από το σχετικό οργανισμό που ασχολείται με την εξυπηρέτηση των πελατών. 8 στους 10 πολίτες είναι ικανοποιημένοι από τις υπηρεσίες του» σημείωσε.

«Τελείωσε το χάος των κατεβασμένων τηλεφώνων είναι ένα πολύ μεγάλο βήμα μπροστά, κι αυτό είναι ένα κομμάτι της κοινωνικής πολιτικής μας» τόνισε ο υπουργός Εργασίας.

Όπως διευκρίνισε ο Κωστής Χατζηδάκης στον ΣΚΑΙ, «το κόστος του 1555 είναι 12 εκατ. ευρώ σε σχέση με το σύνολο των κοινωνικών δαπανών, είναι ένα ελάχιστο ποσοστό. 1.000 άνθρωποι δουλεύουν καθημερινά για όλη αυτή την ιστορία από τον ΕΦΚΑ, τον ΟΠΕΚΑ και τις εταιρείες που έχουν αναλάβει το έργο». Υπενθύμισε επίσης ότι υπάρχουν και υπηρεσίες όπως τα ηλεκτρονικά ραντεβού ή ηλεκτρονική απάντηση ή απάντηση μέσω βίντεο, το ηλεκτρονικό δωμάτιο επικοινωνίας.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση