Quantcast
14:46
18/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
14:46
18/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Πάσχα 2023: Πως διαμορφώθηκαν οι online αγορές των Ελλήνων καταναλωτών φέτος

Προϊόντα σε ράφια για το Πάσχα /Φωτογραφία: Eurokinissi

Προϊόντα σε ράφια για το Πάσχα /Φωτογραφία: Eurokinissi

20.04.2023
14:11
Τελευταία ενημέρωση: 21/04/2023 • 9:02
Οι 1ο top κατηγορίες για το Πάσχα 2023

Το φετινό Πάσχα ήταν διαφορετικό από τα προηγούμενα.

Ο κόσμος πιο απελευθερωμένος από την πανδημία του κορονοϊού, βρήκε την ευκαιρία να… ξεφύγει. Έτσι, είχαμε περισσότερες αγορές και «αποδράσεις» το φετινό Πάσχα σε σχέση με τα περασμένα.

Το Skroutz, το #1 marketplace στην Ελλάδα, κατέγραψε την αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στις online αγορές κατά την περίοδο πριν το Πάσχα (1-16/4/2023) σε σύγκριση με την αντίστοιχη περσινή περίοδο (9-24/4/2022). Σύμφωνα με τα στοιχεία που συλλέχθηκαν, ο παραγόμενος τζίρος των καταστημάτων στο Skroutz Marketplace για την εξεταζόμενη περίοδο του 2023 σημείωσε αύξηση κατά 12,76% σε σύγκριση με το αντίστοιχο διάστημα του 2022.

Αύξηση παρουσιάζει και η μέση τιμή του καλαθιού του καταναλωτή αγγίζοντας τα 60€ σχεδόν, αύξηση της τάξεως του 16,65% εν συγκρίσει με πέρυσι. Την ίδια στιγμή σημαντικά αυξήθηκε και ο αριθμός των παραγγελιών, αγγίζοντας το 40,52% σε σύγκριση με το 2022, που πραγματοποιήθηκαν μέσω Skroutz κατά το εξεταζόμενο διάστημα.

Γεγονός που σκιαγραφεί την τάση των καταναλωτών να στρέφονται ολοένα και περισσότερο προς τις online αγορές. Σε ότι έχει να κάνει με το shopping on-the-go, τα στοιχεία δείχνουν ότι ολοένα και περισσότεροι καταναλωτές δίνουν ψήφο εμπιστοσύνης στα ψώνια μέσω εφαρμογών. Πιο συγκεκριμένα, αξιοσημείωτη είναι η αύξηση των επισκέψεων στο skroutz app με ποσοστό 67% ,ενώ οι επισκέψεις στην ιστοσελίδα παρέμειναν στα ίδια επίπεδα με την περσινή πασχαλινή περίοδο.

Αναφορικά με τις κατηγορίες που μονοπώλησαν το ενδιαφέρον των καταναλωτών και παρουσίασαν τη μεγαλύτερη αύξηση πωλήσεων παρατηρείται μια ραγδαία αύξηση στις λευκές συσκευές.

Οι 1ο top κατηγορίες για το Πάσχα 2023

Πιο συγκεκριμένα, η λίστα με τις top 10 κατηγορίες εμπεριέχει:

  1. Πλυντήρια Ρούχων
  2. Πλυντήρια Πιάτων
  3. Ψυγεία
  4. Κουζίνες & Φούρνοι
  5. Εστίες Κουζίνας
  6. Οικιακά Κλιματιστικά Inverter
  7. Τηλεοράσεις
  8. Απορροφητήρες Κουζίνας
  9. Επεξεργαστές
  10. Μνήμες RAM

Πλυντήρια ρούχων κέρδισαν το Πάσχα

Χαρακτηριστικό παράδειγμα αύξησης πωλήσεων αποτελεί η κατηγορία «Πλυντήρια ρούχων» που σημείωσε και τη μεγαλύτερη αύξηση σε σχέση με το 2022 αγγίζοντας το 800% σχεδόν.

Ένα πλυντήριο
Ένα πλυντήριο / Φωτογραφία: Pixabay

H μεγαλύτερη online αγοραστική κίνηση το Πάσχα σημειώθηκε τη Δευτέρα 03 Απριλίου, μια εβδομάδα ακριβώς πριν την Μεγάλη εβδομάδα, γεγονός που καταδεικνύει ότι τα ψώνια της τελευταίας στιγμής, μετατρέπονται και σε online συνήθεια. Τέλος, πάνω από 2.000 παραγγελίες έγιναν με το πρόγραμμα “Δόσεις για όλους” (Buy Now, Pay Later) που προσφέρει η Skroutz, με τη μέση παραγγελία να αγγίζει τα 400€, ενώ οι καταναλωτές που επέλεξαν το Google Pay ως τρόπο πληρωμής πραγματοποίησαν αγορές αξίας 45€ κατά μέσο όρο.

Στο ίδιο μοτίβο αυξητικής τάσης και τα στοιχεία που αφορούν στις προσφερόμενες υπηρεσίες παράδοσης με τους χρήστες να επιλέγουν την υπηρεσία Express Delivery με ποσοστό αύξησης στο 182,62%. Την ίδια στιγμή οι παραγγελίες που διαχειρίστηκε η μεταφορική Skroutz Last Mile, αυξήθηκαν κατά 86% σε σχέση με την περσινή περίοδο. Αξίζει να σημειωθεί ότι για σχεδόν 3.000 παραδόσεις οι χρήστες προτίμησαν την παραλαβή από το κατάστημα, μία υπηρεσία που χαίρει μεγάλης ανταπόκρισης μέσα σε σύντομο χρονικό διάστημα.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση