Quantcast
09:43
07/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
09:43
07/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Netflix: Κατέρρευσε η μετοχή της πλατφόρμας στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης – Απώλειες ως και 40%

Από παρουσίαση της σειράς Bridgerton του Netflix / Φωτογραφία: ΑΠΕ

Από παρουσίαση της σειράς Bridgerton του Netflix / Φωτογραφία: ΑΠΕ

20.04.2022
19:18
Τελευταία ενημέρωση: 21/04/2022 • 7:13
Καταρρέει η μετοχή της Netflix στο Χρηματιστήριο

Η είδηση της απώλειας συνδρομητών το τελευταίο τρίμηνο, οδήγησε σε κατάρρευση της μετοχής του Netflix κατά σχεδόν 40% σήμερα το πρωί στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.

Η μετοχή του αμερικανικού κολοσσού του streaming κατέρρεε στη Γουόλ Στριτ, σημειώνοντας απώλειες 40 και πλέον δισεκατομμυρίων δολαρίων, σύμφωνα με την εταιρία χρηματοπιστωτικής ανάλυσης Factset. Ο τίτλος διαμορφωνόταν στα 218 δολάρια, υποχωρώντας κατά 37,24% γύρω στις 17.20 ώρα Ελλάδας.

Ο πρωτοπόρος του τομέα, που έλπιζε να κερδίσει 2,5 εκατομμύρια επιπλέον συνδρομητές, αντιθέτως, κατέγραψε μεγάλες απώλειες για πρώτη φορά σε δέκα χρόνια, και προβλέπει περαιτέρω απώλειες τον 2ο τρίμηνο.

Στην αναστολή της λειτουργίας του στη Ρωσία αποδίδεται η μείωση

Ο όμιλος αποδίδει τη μείωση του αριθμού των συνδρομητών του κατά τη διάρκεια του προηγούμενου τριμήνου στην αναστολή λειτουργίας της υπηρεσίας του στη Ρωσία μετά την εισβολή της Μόσχας στην Ουκρανία.

Ο όμιλος υπέστη επίσης μείωση της ανάκαμψης των συνδρομών που είχαν προκαλέσει τα lockdown λόγω της Covid-19. Αυτή η εισροή συνδρομητών τελείωσε με την επανέναρξη της δραστηριότητας.

Έντονος ο ανταγωνισμός απέναντι στη Netflix

Επιπλέον, ο έντονος ανταγωνισμός που ήκμασε στον τομέα του streaming και ο πληθωρισμός επηρέασαν τις επιδόσεις του ομίλου, που εξετάζει ήδη να ζητήσει χρηματοδότηση της διαφήμισης.

«Το Netflix αναφέρει ότι προβλέπει ακόμη δύο εκατομμύρια λιγότερους συνδρομητές το 2ο τρίμηνο και αρχίζει να βρίσκει λύσεις για να χρεώσει τους 10 εκατομμύρια χρήστες των υπηρεσιών του που τις επωφελούνται δωρεάν καθώς μοιράζονται τους κώδικες πρόσβασης», υπογράμμισε ο Κένεθ Λίον, αναλυτής της εταιρίας CFRA που αναθεώρησε προς τα κάτω την εκτίμησή του για την τιμή της μετοχής.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση