Quantcast
00:28
30/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
00:28
30/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

«Φωτιά» στο κόμιστρο των Ταξί: Στα 4 ευρώ η «ταρίφα», 55 ευρώ για να επιστρέψει κανείς από το αεροδρόμιο – Η επίσημη ανακοίνωση του Υποδομών

Ταξί στις αφίξεις του αεροδρομίου Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος»

Ταξί στις αφίξεις του αεροδρομίου Αθηνών «Ελευθέριος Βενιζέλος»

17.06.2022
18:28
Τελευταία ενημέρωση: 17/06/2022 • 21:11
Με ανακοίνωσή του, το υπουργείο Υποδομών επιβεβαιώνει την αύξηση στο κόμιστρο των Ταξί

Άλλη μια υπηρεσία που παίρνει την ανηφόρα εξαιτίας της αύξησης των καυσίμων, αλλά και του πληθωρισμού. Το Συνδικάτο Αυτοκινητιστών Ταξί Αττικής ζητούσε από καιρό την αναπροσαρμογή των τιμολογίων προκειμένου οι οδηγοί να ανταπεξέλθουν στο ολοένα και αυξανόμενο κόστος

Την αναπροσαρμογή των κομίστρων στα Επιβατηγά Δημόσιας Χρήσης Αυτοκίνητα (Ε.Δ.Χ – ΤΑΞΙ), δηλαδή στα ταξί ανακοίνωσε σήμερα το υπουργείο Μεταφορών. Νωρίτερα είχε δημοσιευτεί από την ΣΑΤΑ ένας πίνακας που περιελάμβανε αναλυτικά τις αλλαγές στις τιμές του κομίστρου.

Σύμφωνα με το υπουργείο, θεσπίζεται νέο ενιαίο τιμολόγιο για τα κόμιστρα των Επιβατηγών Δημόσιας Χρήσης αυτοκινήτων – ΤΑΞΙ σε όλη την επικράτεια, με απόφαση του Υφυπουργού Υποδομών και Μεταφορών, αρμόδιου για τις Μεταφορές κ. Μιχάλη Παπαδόπουλου.

Το τιμολόγιο, στο οποίο συμπεριλαμβάνεται ο Φόρος Προστιθέμενης Αξίας (Φ.Π.Α.) ποσοστό 13%, διαμορφώνεται ως εξής:

  • Εκκίνηση της χρέωσης κομίστρου (πτώση σημαίας): 1,8 ευρώ
  • Tιμολόγιο 1 (μονή χρέωση): 0,9 ευρώ
  • Τιμολόγιο 2 (για τις ώρες 00.00 έως 05.00): 1,25 ευρώ
  • Χρονοχρέωση / ώρα (για το διάστημα όπου το ΤΑΞΙ βρίσκεται σταματημένο κατά τη διάρκεια εκτέλεσης της διαδρομής επί είκοσι (20) λεπτά της ώρας): 15 ευρώ
  • Eλάχιστη διαδρομή: 4 ευρώ
  • Από & Προς Αεροδρόμια: 4 ευρώ
  • Επιβάρυνση για κάθε μίσθωση από Λιμάνια – Σιδηροδρομικούς Σταθμούς και Σταθμούς Υπεραστικών Λεωφορείων: 1,07 (όπως ισχύει)

Κόμιστρο ταξί για το αεροδρόμιο Ελ. Βενιζέλος

  • Αεροδρόμιο – κέντρο Αθήνας (δακτύλιος) και το αντίστροφο: 40 ευρώ
  • Αεροδρόμιο – κέντρο Αθήνας (δακτύλιος) και το αντίστροφο (για τις ώρες 00.00 έως 05.00): 55 ευρώ

Τα κόμιστρα για το αεροδρόμιο στη Θεσσαλονίκη

  • Αεροδρόμιο – κέντρο Θεσσαλονίκης και το αντίστροφο: 25 ευρώ
  • Αεροδρόμιο – κέντρο Θεσσαλονίκης και το αντίστροφο (για τις ώρες 00.00 έως 05.00): 35 ευρώ
  • Aεροδρόμιο – κέντρο Καβάλας και το αντίστροφο: 40 ευρώ
  • Αεροδρόμιο – κέντρο Καβάλας και το αντίστροφο (για τις ώρες 00.00 έως 05.00): 55 ευρώ

Διευκρινίζεται ότι η επιβάρυνση για τη μίσθωση ύψους 4 ευρώ στις διαδρομές από και προς τα αεροδρόμια, αφορά σε όλες τις διαδρομές από και προς τα αεροδρόμια της χώρας, εκτός από τις τρεις διαδρομές όπου θεσπίζονται προκαθορισμένες τιμολογήσεις (Αεροδρόμιο «Ελ. Βενιζέλος» – δακτύλιος Αθήνας, Αεροδρόμιο «Μακεδονία» – κέντρο Θεσσαλονίκης και αεροδρόμιο Καβάλας «Μέγας Αλέξανδρος» – κέντρο Καβάλας και στις αντίστροφες κατευθύνσεις).

Επίσης, το κόμιστρο για κάθε μία (1) αποσκευή των επιβατών το βάρος της οποίας υπερβαίνει τα δέκα (10) κιλά, παραμένει στα 0,39 ευρώ συμπεριλαμβανομένου Φ.Π.Α..

Το νέο τιμολόγιο θα τεθεί ισχύ με τη δημοσίευση της Απόφασης στην Εφημερίδα της Κυβερνήσεως.

Αυξήσεις και στην υπηρεσία Beat για ταξί

Αυξήσεις έχουν επιβληθεί όμως και στην υπηρεσία κλήσης ταξί, Beat, η οποία ενημέρωσε τους πελάτες της πως θα επιβάλλει καπέλο ως και 2 ευρώ ανά διαδρομή για τους χρήστες που καλούν αυτοκίνητο μέσω της εφαρμογής.

Στο μήνυμά της, η υπηρεσία σημείωνε πως προχωρά σε αυτή την κίνηση καθώς είναι δύσκολο για τους οδηγούς να τα βγάλουν πέρα, και παράλληλα να συνεργάζονται με εφαρμογές. Πιστεύουμε ότι αυτή η μικρή επιβάρυνση του πελάτη θα βοηθήσει σημαντικά την εξυπηρέτησή σου, αφού θα βρίσκεις πιο εύκολα ταξί μέσα στην πόλη. Ταυτόχρονα θα συνεισφέρει εν μέρει στην εξισορρόπηση της τεράστιας αύξησης των τιμών των καυσίμων και άλλων λειτουργικών εξόδων, λένε ακόμη από την εταιρεία.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της Beat

«Αγαπητέ επιβάτη,

Σε ευχαριστούμε για όλες τις διαδρομές που έχεις κάνει μαζί μας!

Από την πρώτη ημέρα λειτουργίας του ΒΕΑΤ δουλεύουμε σκληρά για να καλύψουμε τη ζήτηση των χρηστών μας για υπηρεσίες ταξί 24 ώρες το 24ωρο. Μας στήριξες και σου είμαστε ευγνώμονες. Γι’ αυτό θα είμαστε ευθείς, διαφανείς και ειλικρινείς μαζί σου.

Για περισσότερα από 11 χρόνια απορροφούμε ένα κόστος προκειμένου να μπορείς να βρείς ποιοτικές υπηρεσίες με τη γνωστή ασφάλεια και αξιοπιστία, με την οποία ταυτίστηκε το ΒΕΑΤ. Παρά το γεγονός πως σχεδιάζουμε πολύ όμορφα πράγματα για το μέλλον, δυστυχώς είναι αδύνατον σήμερα να συνεχίσουμε με το ίδιο μοντέλο λειτουργίας.

Με τη ζήτηση για υπηρεσίες ταξί να αυξάνεται συνεχώς και συνολικά 61% σε σχέση με το 2019, είναι δύσκολο για τους οδηγούς να τα βγάλουν πέρα, και παράλληλα να συνεργάζονται με εφαρμογές. Το υψηλό πλέον κόστος λειτουργίας ενός ταξί σε συνδυασμό με μια από τις χαμηλότερες τιμές ταξί στην Ευρώπη και τη συνειδητή επιλογή του ΒΕΑΤ να αποδίδει φόρους στο ελληνικό κράτος και όχι στο εξωτερικό, καθιστούν αναγκαία μια αλλαγή.

Από αύριο 16 Ιουνίου 2022 στις 12:00 το μεσημέρι, σε όλες τις κλήσεις ταξί μέσω του ΒΕΑΤ θα υπάρχει κόστος προμίσθωσης €1,92 έως €2. Αυτή η αλλαγή θα ενισχύσει το εισόδημα των οδηγών μας και θα μας επιτρέψει να εξυπηρετήσουμε περισσότερους πελάτες. Από την πλευρά μας θα συνεχίσουμε να παρακολουθούμε στενά την αγορά αξιολογώντας συνεχώς την απόφαση αυτή και τα αποτελέσματα της, ώστε να προβούμε έγκαιρα σε τυχόν αναπροσαρμογές εφόσον αυτό κριθεί αναγκαίο ή το επιβάλλουν τυχόν νέες ρυθμιστικές αποφάσεις για το κόστος υπηρεσιών ταξί.

Ποιός εισπράττει το ποσό του κόστους προμίσθωσης;

Ο οδηγός. Στο BEAT, αποφασίσαμε να στηρίξουμε τους συνεργαζόμενους οδηγούς μας στα καθημερινά λειτουργικά τους έξοδα και να τους προσφέρουμε περισσότερα έσοδα για διαδρομές μέσα στην πόλη.

Άλλες εφαρμογές όμως δεν χρεώνουν κόστος προμίσθωσης, γιατί το κάνετε εσείς;

Τελευταία έχεις παρατηρήσει καθυστερήσεις στην εύρεση ταξί, από όλες τις εφαρμογές. Πιστεύουμε ότι αυτή η μικρή επιβάρυνση του πελάτη θα βοηθήσει σημαντικά την εξυπηρέτησή σου, αφού θα βρίσκεις πιο εύκολα ταξί μέσα στην πόλη. Ταυτόχρονα θα συνεισφέρει εν μέρει στην εξισορρόπηση της τεράστιας αύξησης των τιμών των καυσίμων και άλλων λειτουργικών εξόδων που καλείται να αντιμετωπίσει ο οδηγός. Είναι ένα μέτρο με το οποίο η εταιρεία αναβαθμίζει την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρει υποστηρίζοντας συνολικά τον κλάδο του ταξί στην Ελλάδα.

Γιατί διαφοροποιείται το ποσό του κόστους προμίσθωσης €1,92 ή €2;

Αυτό εξαρτάται από τον τύπο του ταξιμέτρου που διαθέτει το κάθε όχημα. Υπάρχουν προκαθορισμένες επιλογές, τις οποίες μπορεί να επιλέξει κάθε οδηγός, γι’ αυτό μπορεί να συναντήσεις αυτή τη διαφοροποίηση. Το νόμιμο κόστος προμίσθωσης στην Ελλάδα μπορεί να κυμανθεί από €0 έως €5,65».



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση