Quantcast
13:44
09/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
13:44
09/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

ΑΑΔΕ: Nέα ψηφιακή εφαρμογή για την καταχώρηση των ραντεβού διασύνδεσης ERP- POS

Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) / Φωτογραφία: Eurokinissi

Ανεξάρτητη Αρχή Δημοσίων Εσόδων (ΑΑΔΕ) / Φωτογραφία: Eurokinissi

27.04.2024
15:00
Τελευταία ενημέρωση: 27/04/2024 • 20:21
Τι ορίζονται σύμφωνα με απόφαση του Διοικητή της ΑΑΔΕ

Σε λειτουργία τίθεται το Μητρώο Παρεχόμενων Υπηρεσιών Τεχνικής Υποστήριξης ERP της ΑΑΔΕ.

Οι επιχειρήσεις τεχνικής υποστήριξης ERP πρέπει να καταχωρήσουν έως 31/5 τα προγραμματισμένα ραντεβού με τις υπόχρεες επιχειρήσεις για τη διασύνδεση των ταμειακών συστημάτων τους με τα POS, τα οποία πρέπει να υλοποιηθούν έως την 1/7.

Ειδικότερα, με απόφαση του Διοικητή της Ανεξάρτητης Αρχής Δημοσίων Εσόδων, Γιώργου Πιτσιλή, ορίζονται τα παρακάτω:

Α. Για τις επιχειρήσεις τεχνικής υποστήριξης ERP

Οφείλουν να δηλώσουνέως 31/5 το σύνολο των ραντεβού τους, ανάλογα με τον χρόνο υλοποίησήςτους, ακολουθώντας το παρακάτω χρονοδιάγραμμα:

  Καταχώρηση ραντεβού στο Μητρώο   Ημερομηνία προγραμματισμένου ραντεβού 
από 26/4 έως 13/5 από 26/4 έως και 1/7
από 14/5 έως και μία εργάσιμη ημέρα πριν την πραγματοποίησή του ραντεβού από 26/4 έως και 31/5
από 14/5 έως και την 31/5 από 1/6 έως και 1/7

Επισημαίνουμε ότι η προϋπόθεση για την παράταση της προθεσμίας διασύνδεσης έως 1/7 είναι η επιχείρηση να διαθέτει προγραμματισμένο ραντεβού με σκοπό την υλοποίηση διασύνδεσης εντός Ιουνίου 2024.

Η εφαρμογή είναι διαθέσιμη στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr), στηδιαδρομή Εφαρμογές > Λοιπές Υπηρεσίες > Μητρώο Παρεχόμενων Υπηρεσιών Τεχνικής Υποστήριξης ERP.

Η Δήλωση Πληροφοριών Χρηστών ERPθα περιλαμβάνει τα εξής:

  1. ΑΦΜ Χρήστη ERP
  2. Εμπορική ονομασία ERP
  3. Ένδειξη (Ν/Ο) μη λειτουργίας της οντότητας Χρήστης ERP έως και την 1η Ιουλίου 2024 λόγω εποχικότητας (προαιρετικό πεδίο).
  4. Ημερομηνία προγραμματισμένου ραντεβού, για την υλοποίηση της διασύνδεσης του ERP και του/των ΦΗΜ ή του λογισμικού Παρόχου Υπηρεσιών ηλεκτρονικής έκδοσης στοιχείων με τα Μέσα Πληρωμών που διαθέτει ο Χρήστης ERP.

Β. Για τις υπόχρεες επιχειρήσεις

Μετά την υποβολή της Δήλωσης Πληροφοριών από τις επιχειρήσεις τεχνικής υποστήριξης και από τις 14 Μαΐουοι υπόχρεες επιχειρήσεις οφείλουν:

  • να ελέγξουν τις πληροφορίες στην ψηφιακή πύλη myAADE (myaade.gov.gr) στη διαδρομή Μητρώο και Επικοινωνία>Στοιχεία Επιχείρησης και
  • να διατυπώσουν ενδεχόμενες διαφωνίες με τα καταχωρημένα στοιχεία, επιλέγοντας τη σχετική ένδειξη. Η ΑΑΔΕ θα ενημερώνει την επιχείρηση τεχνικής υποστήριξης ERPώστε να προχωρήσει στις απαραίτητες διορθώσεις.

Σε περίπτωση που υπόχρεη επιχείρηση δεν έχει δηλωθεί έως τις 13/5 σε προγραμματισμένο ραντεβού, θα λάβει μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για την άμεση ανεύρεση επιχείρησης τεχνικής υποστήριξης.

 



TAGS POS | ΑΑΔΕ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση