Quantcast
17:57
10/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
17:57
10/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Το Netflix αποχαιρέτισε το 2022 με μπόλικο άρωμα Ελλάδας – Στην πλατφόρμα το Maestro, εκτοξεύτηκε στην κορυφή το Glass Onion

Στιγμιότυπο του Glass Onion του Netflix με φόντο τις Σπέτσες

Στιγμιότυπο του Glass Onion του Netflix με φόντο τις Σπέτσες

02.01.2023
20:49
Τελευταία ενημέρωση: 03/01/2023 • 10:32
Τι είδαμε σαν τρελοί στο Netflix το 2022

Με μια απρόσεκτη και γρήγορη ματιά, το 2022 θα μπορούσε να χαρακτηριστεί εφιαλτικό για την πλατφόρμα του Netflix, καθώς ο πόλεμος στην Ουκρανία και μια σειρά από άλλα γεγονότα οδήγησαν στην πρώτη ραγδαία μείωση συνδρομητών που κατέγραψε ο όμιλος από την έναρξη της πορείας του στο διαδίκτυο.

Ωστόσο, φαίνεται πως το Netflix είναι πολύ «σκληρό για να πεθάνει» και παρά τα χτυπήματα παραμένει ο αδιαφιλονίκητος πρωτοπόρος στις streaming πλατφόρμες, με τις περισσότερες θέσεις στο Top 10 της Nielsen, σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες μαζί, κατακτώντας για 46 από τις 48 εβδομάδες μέχρι και σήμερα την κορυφή της λίστας των πρωτότυπων σειρών.

Την ίδια ώρα, φέτος η πλατφόρμα παρουσίασε τη δημοφιλέστερη σεζόν του Stranger Things μέχρι σήμερα, αλλά και μια από τις πιο επιτυχημένες σειρές που έχει παρουσιάσει ποτέ, εκείνη για τη ζωή της μικρής Wednesday στο σχολείο τεράτων.

Η Ελλάδα στο επίκεντρο φέτος στο Netflix

Στα καθ’ ημάς και πριν περάσουμε στα εννιά δημοφιλέστερα επιτεύγματα της πλατφόρμας φέτος, δεν μπορούμε να μην αναφερθούμε στις ελληνικές στιγμές του Netflix. Αρχικά, το Maestro, η πρώτη ελληνική σειρά που βρίσκεται ήδη στην ταινιοθήκη του Netflix και πολύ σύντομα θα καταφέρει να μιλά ξένες γλώσσες και να παρουσιάσει τους όμορφους Παξούς σε όλο τον κόσμο.

Μέσα σε τρεις μέρες μόνο, το Glass Onion: Στα Μαχαίρια έγινε η πιο δημοφιλής ταινία σε όλο τον κόσμο. Την ταινία είδαν 35 εκατ. νοικοκυριά (82,1 εκατ. ώρες παρακολούθησης διαιρούμενες διά 2,3 ώρες) σε πάνω από 93 χώρες, όλα με στόχο να λύσουν το μυστήριο και να βρουν τον ένοχο.

Συγκεκριμένα, η ταινία που γυρίστηκε στις Σπέτσες και το Πόρτο Χέλι. κυκλοφόρησε την Παρασκευή 23 Δεκεμβρίου στο Netflix και βρέθηκε σε χρόνο-ρεκόρ στην κορυφή. Η ταινία γυρίστηκε εν μέρει στην Ελλάδα κατά τη διάρκεια της πανδημίας, πράγμα που σήμαινε ότι το καστ ήρθε πιο κοντά. «Θέλω να πω, ήταν μια καταπληκτική εμπειρία», δήλωσε ο Ντάνιελ Κρεγκ.

«Ήμασταν υπό περιορισμό, οπότε ήταν κάπως δύσκολες οι μετακινήσεις μας και δεν μπορούσαμε να πάμε σε πολλά μέρη. Είχε περίπου 150… βαθμούς στη σκιά, αλλά, ξέρετε, αυτά συμβαίνουν» πρόσθεσε ο διάσημος ηθοποιός.

Στις Σπέτσες όμως γυρίστηκε και η ταινία «The Lost Daughter» (Η Χαμένη Κόρη) με την Ολίβια Κόουλμαν, η οποία δεν είναι διαθέσιμη στη χώρα μας, παρότι κυκλοφόρησε τον περασμένο Δεκέμβριο στην πλατφόρμα του Netflix και επιλεγμένους κινηματογράφους.

Την ίδια ώρα, οι φαν περίμεναν πώς και πώς να μάθουν τι συνέβη στην τρίτη σεζόν της σειράς Η Έμιλι στο Παρίσι, η οποία κατέκτησε τη δεύτερη θέση με 117,6 εκατ. ώρες παρακολούθησης και βρέθηκε στο Top 10 σε 93 χώρες.

Η πρεμιέρα της τρίτης σεζόν ήταν πιο σημαντική από την πρεμιέρα της πρώτης και της δεύτερης σεζόν, ενώ η πρώτη σεζόν βρέθηκε ξανά στο Top 10, πάνω από δύο χρόνια μετά την αρχική της κυκλοφορία.

Στο Netflix οι 6 από τις 10 πιο δημοφιλείς σειρές στο Google το 2022

Έχοντας κυκλοφορήσει 6 από τις 10 περισσότερο αναζητούμενες σειρές στο Google, το Netflix προκάλεσε σούσουρο με θρυλικές στιγμές, μουσική, boy band, κοστούμια για το Χάλοουιν, προτάσεις γάμου, χορούς και άλλα.

Αυτές είναι μερικές από τις μεγαλύτερες επιτυχίες του 2022.

  1. Το Netflix είναι η πιο δημοφιλής υπηρεσία streaming, αφού κέρδισε τις περισσότερες θέσεις στο Top 10 της Nielsen, σε σχέση με όλες τις υπόλοιπες υπηρεσίες μαζί, κατακτώντας για 46 από τις 48 εβδομάδες μέχρι και σήμερα την κορυφή της λίστας των πρωτότυπων σειρών και την κορυφή της λίστας των ταινιών για σχεδόν τις μισές εβδομάδες του χρόνου στην κατηγορία streaming.
  2. Το Top 10 με τις πιο δημοφιλείς αγγλόφωνες σειρές μας φιλοξένησε τους εξής πέντε τίτλους που έκαναν πρεμιέρα φέτος: Stranger Things (σεζόν 4), Wednesday, Ντάμερ – Τέρας: Η Ιστορία του Τζέφρι Ντάμερ (και οι τρεις σειρές ξεχωριστά κατέγραψαν πάνω από 1 δισ. ώρες παρακολούθησης), Bridgerton (σεζόν 2) και Inventing Anna.
  3. Το Top 10 με τις πιο δημοφιλείς αγγλόφωνες ταινίες φιλοξένησε τους εξής τρεις νέους τίτλους που έκαναν πρεμιέρα φέτος: Επιχείρηση Άνταμ, The Gray Man και Μοβ Καρδιές. Κυκλοφορήσαμε επίσης την πιο επιτυχημένη μας ταινία κινουμένων σχεδίων για παιδιά (Το Τέρας της Θάλασσας) και το πιο επιτυχημένο μας ντοκιμαντέρ (Ο Απατεώνας του Tinder).
  4. Το Top 10 με τις πιο δημοφιλείς μη αγγλόφωνες ταινίες μας φιλοξένησε τους εξής επτά τίτλους που έκαναν πρεμιέρα φέτος: Τρολ (Νορβηγία), Ουδέν Νεώτερον από το Δυτικό Μέτωπο (Γερμανία), Μαύρο Καβούρι (Σουηδία), Μέσα απ’ το Παράθυρο (Ισπανία), Οι Αταίριαστοι 2 (Γαλλία), Ευτυχισμένοι Ενήλικες (Δανία) και Το Όνομά μου Είναι Εκδίκηση (Ιταλία).
  5. Επέστρεψαν επίσης αγαπημένοι τίτλοι: Σε σχέση με άλλες χρονιές, το 2022 τα μέλη πέρασαν περισσότερο χρόνο παρακολουθώντας νέες σεζόν και σίκουελ, όπως τα Stranger Things (σεζόν 4), Ελίτ (σεζόν 6), Το Στέμμα (σεζόν 5), Bridgerton (σεζόν 2), Η Ακαδημία της Ομπρέλας (σεζόν 3), Νεαροί Γαλαζοαίματοι (σεζόν 2), Big Mouth (σεζόν 6), Cobra Kai (σεζόν 5), Όζαρκ (σεζόν 4), Συντονία (σεζόν 3), Πωλείται στο Χόλιγουντ (σεζόν 5), Ο Έρωτας Είναι Τυφλός (σεζόν 3), καθώς και τα σίκουελ Ενόλα Χολμς 2, Χαμένη Σφαίρα 2 και τις δύο συνέχειες του 365 Μέρες.
  6. Το κορεάτικο κύμα ήταν μεγαλύτερο από κάθε άλλη χρονιά! Το 60% των μελών μας παρακολούθησε έναν κορεάτικο τίτλο, ενώ το Netflix κυκλοφόρησε 6 από τα καλύτερα 10 συχνότερα αναζητούμενα κορεάτικα δράματα στην Κορέα, όπως τα Η Ξεχωριστή Δικηγόρος Γου, Narco Saints, Είμαστε Όλοι Νεκροί, Είκοσι Πέντε, Είκοσι Ένα, Επαγγελματική Πρόταση και Our Blues: Το Δικό μας Γαλάζιο. Η Ξεχωριστή Δικηγόρος Γου και το Είμαστε Όλοι Νεκροί θεωρούνται πλέον δύο από τις πιο δημοφιλείς μη αγγλόφωνες σειρές μας όλων των εποχών.
  7. Εξαιτίας του Netflix, τραγούδια από τη δεκαετία του ’80 εκτοξεύτηκαν στην κορυφή των chart. Το “Running Up That Hill” ήταν το έκτο συχνότερα αναζητούμενο τραγούδι, η Kate Bush ήταν η έβδομη συχνότερα αναζητούμενη καλλιτέχνις, ενώ το τραγούδι της έγινε το δέκατο πιο δημοφιλές τραγούδι στο TikTok το 2022. Το Wednesday αναζωπύρωσε όχι μία, αλλά δύο επιτυχίες: το “Goo Goo Muck” από τους The Cramps και το “Bloody Mary” από τη Lady Gaga. Το hashtag #WednesdayAddams έχει χρησιμοποιηθεί πάνω από 19 δισ. φορές στο TikTok μέσα σε λιγότερο από έναν μήνα, ενώ η ίδια η Lady Gaga έγινε επίσης viral.
  8. Ο κόκκινος μπερές έγινε τρεντ από τους φαν της σειράς Η Έμιλι στο Παρίσι, τα παιδιά στο Ματίλντα: Το Μιούζικαλ ακόμα και από το Πράγμα.
  9. Τα μέλη του Netflix παρακολούθησαν κατά μέσο όρο έξι διαφορετικά είδη τον μήνα: από ιστορικά δράματα όπως την Αυτοκράτειρα, αθλητικά δράματα όπως το Hustle με τον Άνταμ Σάντλερ μέχρι και ρομαντικά δράματα όπως την τέταρτη σεζόν της σειράς Η Πόλη Δίπλα στο Ποτάμι και το σκοτεινό θρίλερ Σημαδεμένη Καρδιά.

 


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση