Quantcast
07:24
25/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
07:24
25/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Φινάλε με πρωτιά στην τηλεθέαση για Ράδιο Αρβύλα και VINYΛΙΟ

Η παρέα του Ράδιο Αρβύλα

Η παρέα του Ράδιο Αρβύλα

10.04.2023
16:41
Τελευταία ενημέρωση: 10/04/2023 • 22:36
Μια χρονιά με πρωτιές στην τηλεθέαση για «Ράδιο Αρβύλα» και VINYΛΙΟ

Αυλαία έριξε λίγο πριν το Πάσχα, η εκπομπή «Ράδιο Αρβύλα», αλλά και το μικρό αδερφάκι της, το VINYΛΙΟ, καθώς ο Αντώνης Κανάκης και η παρέα του, αποχαιρέτισαν τους τηλεθεατές για τη φετινή χρονιά, κρατώντας τα σκήπτρα στην τηλεθέαση.

Για ακόμα μία σεζόν, το «VINYΛΙΟ» έστησε αφιερώματα, χειροποίητα πάρτυ-flashback γεμάτα χορό, μουσική, αναμνήσεις και χιούμορ, κερδίζοντας τους τηλεθεατές.

Η μακροβιότερη ελληνική ψυχαγωγική εκπομπή και η πιο ξεχωριστή εκπομπή της τηλεόρασης μίλησαν στην καρδιά των τηλεθεατών και ήταν για άλλη μία χρονιά κυρίαρχες στη μάχη της τηλεθέασης, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό, με μεγάλη διαφορά.

Η τηλεθέαση για το Ράδιο Αρβύλα τη φετινή σεζόν

Σύμφωνα με τα στοιχεία της Nielsen, από τη Δευτέρα 17 Οκτωβρίου 2022 μέχρι και την Πέμπτη 6 Απριλίου 2023, το «ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ» ήταν στην κορυφή της τηλεθέασης, στη ζώνη προβολής του, με μέσο όρο 20,8%, στο δυναμικό κοινό 18-54, υπερισχύοντας του ανταγωνισμού κατά 2,1 μονάδες.

Αξίζει να σημειωθεί ότι σε όλη τη διάρκεια της σεζόν, γυναίκες και άνδρες όλων των ηλικιών, αλλά και τα παιδιά απολάμβαναν φανατικά την παρέα της Θεσσαλονίκης, ενώ την εκπομπή παρακολούθησαν κατά μέσο όρο 1.336.778 τηλεθεατές έστω και για 1’ στο σύνολο κοινού.

Πώς κινήθηκε το VINYΛΙΟ στους πίνακες τηλεθέασης

Ενώ, το «VINYΛΙΟ» από την έναρξη της προβολής του στις 4 Νοεμβρίου 2022 μέχρι και τη λήξη του στις 7 Απριλίου 2023, ήταν πρώτο στη ζώνη προβολής του, στο δυναμικό κοινό 18-54, με μέσο όρο 18,9%, αφήνοντας πίσω τον ανταγωνισμό κατά 1,9 μονάδες.

Στη συχνότητα του «VINYΛΙΟΥ», συντονίστηκαν κατά μέσο όρο 1.667.000 τηλεθεατές στο σύνολο κοινού, για τουλάχιστον 1’, ενώ η εκπομπή σημείωσε την υψηλότερη κατά μέσο όρο επίδοσή της, στο δυναμικό κοινό 18-54, την Παρασκευή 20.01.2023, αγγίζοντας το 25,3%.

Τα σταθερά ραντεβού με τους «ΡΑΔΙΟ ΑΡΒΥΛΑ» και το «VINYΛΙΟ» δεν αποτυπώθηκαν, όμως, μόνο στον πίνακα τηλεθέασης, αλλά και μέσα από την καθημερινή επικοινωνία και συμμετοχή του κοινού με την αποστολή χιλιάδων βίντεο και μηνυμάτων. Γιατί… η «ραδιοαρβυλική» αγάπη και ο «vinyλιακός» έρωτας δεν κρύβονται και κρατάνε χρόνια!



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση