Quantcast
06:14
27/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
06:14
27/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Τηλεφωνική γραμμή 1555: 2 εκατομμύρια κλήσεις απαντήθηκαν σε 10 μήνες λειτουργίας – 8 στους 10 εργαζόμενοι δηλώνουν ικανοποιημένοι

O τετραψήφιος αριθμός του υπουργείου Εργασίας 1555 / Φωτογραφία: Eurokinissi

O τετραψήφιος αριθμός του υπουργείου Εργασίας 1555 / Φωτογραφία: Eurokinissi

25.05.2022
18:30
Τελευταία ενημέρωση: 25/05/2022 • 21:31
Ο μέσος όρος αναμονής στον τετραψήφιο αριθμό 1555 δεν ξεπερνά τα 1,53 λεπτά

Στους 10 μήνες λειτουργίας του πενταψήφιου τηλεφωνικού αριθμού 1555 του υπουργείου Εργασίας, ο ενιαίος αριθμός εξυπηρέτησης πολιτών έχει ανταποκριθεί σε περισσότερες από 2 εκατομμύρια κλήσεις πολιτών και οκτώ στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι.

Τα αιτήματα που έχει ανταποκριθεί το 1555 αφορά  κλήσεις πολιτών για υπηρεσίες του υπουργείου,  αλλά και τους εποπτευόμενους φορείς e-ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ και ΟΠΕΚΑ.

Ο μέσος όρος αναμονής δεν ξεπερνά τα 1,53 λεπτά

Σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου, ο μέσος χρόνος αναμονής δεν ξεπερνά τα 1,53 λεπτά, ενώ ο όγκος των κλήσεων «επιβεβαιώνει ότι καλύπτει πλέον αποτελεσματικά την ανάγκη των πολιτών για ταχύτερη και φιλική εξυπηρέτηση, σε σχέση με τα θέματα που τους απασχολούν». Ο μέσος χρόνος συνομιλίας είναι τα 4,44 λεπτά, ενώ το υπουργείο αναφέρει ότι «το το 99,3% του συνόλου των ερωτημάτων και των αιτημάτων έχουν απαντηθεί είτε άμεσα, κατά τη διάρκεια της κλήσης, είτε μέσα σε λίγες μέρες» και το υπόλοιπο «0,67% αφορά σύνθετα προσωποποιημένα αιτήματα, τα οποία έχουν ανατεθεί σε ειδικές ομάδες στελεχών» και αντιμετωπίζονται κατά προτεραιότητα, ώστε να απαντηθούν σύντομα.

8 στους 10 πολίτες δηλώνουν ικανοποιημένοι από την λειτουργία του 1555

Σύμφωνα με τα στοιχεία που έχει στη διάθεσή του το αρμόδιο υπουργείο, από το σύνολο των κλήσεων, πάνω από 1,4 εκατ. απευθυνόταν προς τον e-ΕΦΚΑ, με το ποσοστό των επιλυμένων ερωτημάτων να αγγίζει το 99,5%. Προς την ΔΥΠΑ απευθύνονταν 239 χιλιάδες κλήσεις με απόλυτη επιτυχία στην επίλυση, σε ποσοστό 100%. Σχετικές με αρμοδιότητες του ΟΠΕΚΑ ήταν 227 χιλιάδες κλήσεις, ενώ 61 χιλιάδες κλήσεις αφορούσαν ζητήματα εργασιακών σχέσεων, 12.063 ζητήματα αρμοδιότητας του ΣΕΠΕ, 7.376 θέματα κοινωνικής αλληλεγγύης και, τέλος, 3.260 κλήσεις αφορούσαν ζητήματα ισότητας των φύλων. Αντίστοιχα, η γραμμή SOS 15.900 για άμεση συμβουλευτική και ψυχολογική υποστήριξη γυναικών που έχουν υποστεί βία δέχτηκε 2.935 κλήσεις.

25.05.2022 1555 - Τηλεφωνική γραμμή 1555: 2 εκατομμύρια κλήσεις απαντήθηκαν σε 10 μήνες λειτουργίας - 8 στους 10 εργαζόμενοι δηλώνουν ικανοποιημένοι

Επιπλέον, σύμφωνα με ανακοίνωση του υπουργείου «η διαρκώς αυξανόμενη χρήση του 1555 συνοδεύεται και από την αναγνώριση της προστιθέμενης αξίας των υπηρεσιών του από τους πολίτες» αφού, «όπως αποτυπώθηκε σε πρόσφατη έρευνα, σχεδόν 8 στους 10 πολίτες που εξυπηρετήθηκαν από το 1555 για θέματα ΕΦΚΑ, ΔΥΠΑ και ΟΠΕΚΑ, δηλώνουν απόλυτα ή πολύ ικανοποιημένοι από την ποιότητα των υπηρεσιών που τους παρείχε».

Μάλιστα, με στόχο την ανταπόκριση στις ανάγκες των πολιτών και την βελτίωση της εξυπηρέτησης των πολιτών, το 1555 από τον περασμένο Φεβρουάριο συμπλήρωσε τις υπηρεσίες του με την ιστοσελίδα 1115.gov.gr, «η οποία επιτρέπει στον πολίτη να βρίσκει άκρη και διαδικτυακά, υποβάλλοντας τα ερωτήματα του ηλεκτρονικά και χωρίς να απαιτείται κλήση στο τηλεφωνικό κέντρο του 1555».

Συγκεκριμένα, μέσω του Οδηγού του Πολίτη, μπορεί κάθε χρήστης να συνδέεται και να χρησιμοποιεί τις ψηφιακές υπηρεσίες όλων των φορέων που εποπτεύει το υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, ενώ μπορεί, επίσης, να υποβάλει αιτήματα που δεν αφορούν ψηφιακές υπηρεσίες, αλλά και να παρακολουθεί την πορεία της διεκπεραίωσής τους.

«Εκφράζοντας μια νέα, σύγχρονη φιλοσοφία για την εξυπηρέτηση του πολίτη, το 1555 συνεχίζει να αναβαθμίζει τη λειτουργία του και να κερδίζει την εμπιστοσύνη και την αναγνώριση της ελληνικής κοινωνίας» καταλήγει η ανακοίνωση του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση