18:36
23/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
18:36
23/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Θεσσαλονίκη: Γκρινιάρης πελάτης «τρέλανε» τους υπαλλήλους – Η παραγγελία του έγινε viral (εικόνα)

Η παραγγελία του γκρινιάρη πελάτη

Η παραγγελία του γκρινιάρη πελάτη

05.05.2022
10:05
Τελευταία ενημέρωση: 05/05/2022 • 14:56
Δεν πίστευαν στα μάτια τους, οι υπάλληλοι σε καφετέρια στη Θεσσαλονίκη όταν είδαν τη παραγγελία

Αξέχαστη θα μείνει στους εργαζόμενους της καφετέριας μία παραγγελία συχνού τους πελάτη στην Θεσσαλονίκη.

Πριν λίγες μέρες μία πολύ γνωστή αλυσίδα καφέ δέχθηκε μια παραγγελία για 2 καφέδες και νεράκια μέσω ηλεκτρονικής πλατφόρμας με «παρατηρήσεις» 164 λέξεων.

Ο πελάτης ήθελε να τονίσει ότι την καστανή ζάχαρη στον καφέ του (freddo espresso με σαντιγί), την θέλει χτυπημένη 100 φορές.

Τα παράπονα, του κατά τα άλλα ευγενέστατου πελάτη έγιναν στην παραγγελία μέσω της πλατφόρμας, ιδιωτικά, αφού όπως ο ίδιος λέει είναι πολύ ευχαριστημένος τόσο από το προσωπικό όσο και από τα προϊοντα τους, όπως μετέδωσε η εκπομπή «Από τις Έξι» στην ΕΡΤ.

Θεσσαλονίκη: Γκρινιάρης πελάτης «τρέλανε» τους υπαλλήλους - Η παραγγελία του έγινε viral (εικόνα)
Η παραγγελία καφέ

Μάλιστα, καταλήγει λέγοντας ότι στο βενζινάδικο που εργάζεται για 500 ευρώ, του προσφέρουν δωρεάν καφέ, όμως εκείνος προτιμά τον καφέ της συγκεκριμένης αλυσίδας.

Ο τομέας της εστίασης και του τουρισμού απασχολούν πάνω από το 30% των εργαζομένων στην Ελλάδα. Το επάγγελμα του «σερβιτόρου» πάντως δεν είναι εύκολη υπόθεση αφού κατά το «ο πελάτης έχει πάντα δίκιο» πρέπει ένας σερβιτόρος να είναι πρόσχαρος, κοινωνικός και δεκτικός στις παραξενιές και τις απαιτήσεις εκείνου που παραγγέλνει.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση