Quantcast
16:49
20/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
16:49
20/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Τραγωδία στα Τέμπη: Θρίλερ με δύο αταυτοποίητα DNA από το δυστύχημα – Νέα πρόσωπα στο «κάδρο» των ερευνών

Το σημείο της τραγωδίας στα Τέμπη / Φωτογραφία: Eurokinissi

Το σημείο της τραγωδίας στα Τέμπη / Φωτογραφία: Eurokinissi

06.03.2023
07:10
Τελευταία ενημέρωση: 06/03/2023 • 10:34
Μια 23χρονη φοιτήτρια και ένας 34χρονος από το Μπαγκλαντές αγνοούνται ακόμα από το μοιραίο τρένο στα Τέμπη

Ολοκληρώνεται η δραματική διαδικασία των ταυτοποιήσεων των σορών από το μοιραίο τρένο στα Τέμπη, ωστόσο υπάρχει ένα θρίλερ σε εξέλιξη σχετικά με μία 23χρονη και έναν 34χρονο άντρα.

Τον απόλυτο εφιάλτη ζουν οι γονείς της 23χρονης Εριέττας, φοιτήτριας της Αρχιτεκτονικής, η οποία ταξίδευε με το τρένο του θανάτου.

Οι Αρχές δεν έχουν καταφέρει να εντοπίσουν τα ίχνη της.

Η Εριέττα δεν έχει επικοινωνήσει από το βράδυ της Τρίτης με τους γονείς της, οι οποίοι περιμένουν το τηλέφωνο να χτυπήσει και να μάθουν τι απέγινε η μοναχοκόρη τους.

Αγωνία και για την οικογένεια ενός 34χρονου άντρα από το Μπαγκλαντές.

Την εξαφάνισή του δήλωσε στις Αρχές ένας φίλος του, ο οποίος ανέφερε ότι ο 34χρονος ταξίδεψε με το μοιραίο τρένο από Αθήνα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη προκειμένου να εκδώσει τα χαρτιά παραμονής του στη χώρα.

Μέχρι στιγμής οι Αρχές δεν έχουν καταφέρει να τον ταυτοποιήσουν.

Τραγωδία στα Τέμπη: Προφυλακιστέος ο σταθμάρχης – Νέα δεδομένα και πρόσωπα στο «κάδρο» των ερευνών

Προφυλακιστέος κρίθηκε, με ομόφωνη γνώμη ανακριτή και εισαγγελέα, μετά τη μαραθώνια απολογία του, ο σταθμάρχης της Λάρισας για το τραγικό δυστύχημα στα Τέμπη.

Σε δηλώσεις του, ο συνήγορος του σταθμάρχη χαρακτήρισε την εξέλιξη ως «κάτι αναμενόμενο λόγω της σπουδαιότητας της υποθέσεως, του βάρους και των ευθυνών» προσθέτοντας ότι «ο κατηγορούμενος είπε τα πάντα: Τα πράγματα όπως ακριβώς έγιναν χωρίς να φοβηθεί αν από την αναφορά αυτή προκύπτουν ευθύνες για τον εαυτό του ή όχι».

Επισήμανε ότι ο 59χρονος «επί 20  λεπτά ήταν επιφορτισμένος μόνος του με την σιδηροδρομική ασφάλεια όλης της Κεντρικής Ελλάδας» δίνοντας τον τόνο της κεντρικής υπερασπιστικής γραμμής ότι πρέπει να αποδοθούν ευθύνες και σε πρόσωπα που με τις πράξεις και τις παραλείψεις του οδήγησαν στο πολύνεκρο σιδηροδρομικό δυστύχημα το βράδυ της Τρίτης.

Ο ίδιος έκανε λόγο για «επικοινωνιακή και δικηγορική αλητεία» αναφερόμενος σε διάφορες ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες που βλέπουν το φως της δημοσιότητας.

Κατά τις πληροφορίες της ΕΡΤ ο 59χρονος σταθμάρχης είχε εμπειρία μόλις 15 ημερών στο εν λόγω κεντρικό πόστο και όμως κλήθηκε να περαιώσει μόνος μια δύσκολη νυχτερινή βάρδια.

Σύμφωνα με ανακριτικές πηγές, θα κληθούν και άλλα πρόσωπα στο πλαίσιο της διερεύνησης ευθυνών. Όπως έγινε γνωστό ο προϊστάμενός του, ο οποίος τέθηκε σε αργία, πήρε αναρρωτική άδεια αμέσως μετά το δυστύχημα, με τις πληροφορίες να αναφέρουν ότι έχει λάβει κλήση να καταθέσει και είναι θέμα χρόνου να γίνει.

Ποιος ο ρόλος του δεύτερου σταθμάρχη

Στο κάδρο των ερευνών μπαίνει και ο ρόλος που ενδέχεται να διαδραμάτισε στην τραγωδία ο δεύτερος σταθμάρχης.

Σύμφωνα με πληροφορίες της ΕΡΤ και του δημοσιογράφου Αλέξανδρου Καλαφάτη, ο δεύτερος σταθμάρχης φαίνεται πως έφυγε μισή ώρα νωρίτερα.

Ο κατηγορούμενος σταθμάρχης έφτασε στις 9:30 το βράδυ στο σταθμαρχείο Λάρισας και ξεκίνησε την βάρδια του στις 10 το βράδυ.

Πριν από τις 11 το βράδυ, σύμφωνα με τις ίδιες πληροφορίες, έφυγε από το πόστο του ο απογευματινός σταθμάρχης. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι θα κληθεί και εκείνος να δώσει κατάθεση.

Το μαύρο κουτί στα χέρια των πραγματογνωμόνων

Αρμόδιες πηγές τονίζουν ότι ρόλο – κλειδί στην έρευνα για τη συμπεριφορά και τις κινήσεις τόσο του 59χρονου κατηγορουμένου, όσο και του δεύτερου σταθμάρχη που η βάρδια του ολοκληρώθηκε λίγα λεπτά πριν την τραγωδία, θα παίξουν τα ευρήματα από τις κάμερες ασφαλείας του σταθμαρχείου, αλλά και το καταγραφικό των συνομιλιών των σταθμαρχών με τους υπόλοιπους υπαλλήλους.

Στο μικροσκόπιο των άρχων μπαίνει επίσης το «μαύρο κουτί» από την επιβατική αμαξοστοιχία. Θα επιχειρηθεί ανάκτηση στοιχείων για την κίνηση και την ταχύτητα που είχε αναπτύξει και θα αναζητηθούν οι ακριβείς αιτίες της μεγάλης έκρηξης και φωτιάς που ακολούθησε, η οποία σχεδόν «έλιωσε» τα πρώτα βαγόνια.

Εικάζεται ότι οφείλεται στις μεγάλες ποσότητες λαδιού που υπάρχουν στις μηχανές των τρένων.

Βίντεο ντοκουμέντο λίγο πριν τη φονική σύγκρουση στα Τέμπη

Το διπλό, μοιραίο, λάθος του σταθμάρχη της Λάρισας έχει αποτυπωθεί και σε βίντεο από κάμερα ασφαλείας της περιοχής, με την αμαξοστοιχία Intercity 62 να περνάει από τη λάθος κατεύθυνση και να οδηγείται στην ολέθρια σύγκρουση στα Τέμπη.

Ο προαστιακός Βόλου – Λάρισας έχει καταγραφεί σε βίντεο ντοκουμέντο, να κινείται στο ίδιο ρεύμα που κινήθηκε στη συνέχεια η μοιραία αμαξοστοιχία Intercity 62 καθώς ο σταθμάρχης δεν γύρισε το κλειδί στη διάβαση επί της οδού Καραγάτση για να αποκαταστήσει την κανονική ροή.

Σύμφωνα με όσα μεταδόθηκαν στο κεντρικό δελτίο ειδήσεων του ΣΚΑΪ, ο σταθμάρχης είχε περίπου μία ώρα στη διάθεσή του για να γυρίσει το κλειδί, πράγμα που δεν έκανε.

Μια κάμερα κλειστού κυκλώματος στην οδό Βόλου, στη Λάρισα, έχει καταγράψει τη μοιραία πορεία της αμαξοστοιχίας. Νωρίτερα, στις 22:09, είχε καταγράψει τον Προαστιακό Βόλου – Λάρισας να περνάει από το επίμαχο σημείο.

Στη συνέχεια, φαίνεται πως το κλειδί δεν γύρισε ποτέ με το Intercity να περνάει στις 23:07 από το λάθος ρεύμα. Το βίντεο ντοκουμέντο, αποδεικνύει πως το κλειδί δεν γύρισε ποτέ στη σωστή θέση με αποτέλεσμα τη μοιραία σύγκρουση με την εμπορική αμαξοστοιχία, που οδήγησε στον θάνατο δεκάδων συνανθρώπων μας.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση