16:55
22/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
16:55
22/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Σύμβουλος διοίκησης ΟΣΕ: «Τα τρένα πρέπει να ξαναξεκινήσουν έστω και κάτω από αυτές τις συνθήκες – Από το 2010 οι τηλεδιοικήσεις σταμάτησαν να λειτουργούν»

Τρένο σε δρομολόγιο του ΟΣΕ / Φωτογραφία: Eurokinissi

Τρένο σε δρομολόγιο του ΟΣΕ / Φωτογραφία: Eurokinissi

06.03.2023
18:32
Τελευταία ενημέρωση: 06/03/2023 • 22:00
Ο σύμβουλος του ΟΣΕ αναφέρθηκε στην τηλεδιοίκηση καθώς και στα δρομολόγια του σιδηρόδρομου

Σχεδόν μια εβδομάδα από την τραγωδία στα Τέμπη και ο σύμβουλος διοίκησης του ΟΣΕ, Παναγιώτης Τερεζάκης, ανέφερε πως ο οργανισμός κάνει σχέδια για να ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγια.

Συγκεκριμένα, μιλώντας στην εκπομπή της Μάριον Μιχελιδάκη στο OPEN, ο σύμβουλος του ΟΣΕ τόνισε επίσης, πως από το 2010 όταν και σύμβασή του έληξε, οι τηλεδιοικήσεις σταμάτησαν να λειτουργούν.

Όλα αυτά, την ώρα που πληροφορίες που μετέδωσε ο τηλεοπτικός σταθμός MEGA, αναφέρουν πως σταματούν για τουλάχιστον δύο εβδομάδες όλα τα δρομολόγια επιβατικών τρένων που κάνουν τη διαδρομή Αθήνα – Θεσσαλονίκη.

Άλλωστε, οι εργαζόμενοι στους ελληνικούς σιδηροδρόμους έχουν εξαγγείλει απεργία από την πρώτη ημέρα του δυσυτυχήματος στα Τέμπη, ενώ κατ’ αυτόν τον τρόπο δεν κινείται ούτε ο Προαστιακός στην Αττική.

Τα τρένα έμειναν ακινητοποιημένα όλο το Σαββατοκύριακο, καθώς οι εργαζόμενοι συνεχίζουν τις απεργιακές κινητοποιήσεις που ξεκίνησαν από τη μέρα της τραγωδίας στα Τέμπη με τη σύγκρουση των τρένων και τους δεκάδες νεκρούς.

Ο σύμβουλος του ΟΣΕ για δρομολόγια και τηλεδιοίκηση

Ο Παναγιώτης Τερεζάκης αναφέρθηκε στην επόμενη ημέρα των σιδηροδρόμων: «Δεν είμαι σε θέση να πω πως θα αποκτήσει ξανά ο κόσμος την εμπιστοσύνη του στα τρένα. Πέρα της θλίψης, τα τρένα πρέπει να ξαναξεκινήσουν έστω και κάτω από αυτές τις συνθήκες. Ο Οργανισμός θα καταρτίσει προτάσεις για να ξεκινήσουν ξανά τα δρομολόγια σε συνεννόηση και με τη Hellenic Train».

«Οι συνθήκες διαψεύδουν ότι κι αν πούμε για την ασφάλεια των τρένων, όμως τα πλάνα που ετοιμάζουμε έχουν σκοπό να εδραιώσουν την ασφάλεια όπως ήταν και στο παρελθόν, πριν το δυστύχημα» συνέχισε.

«Είναι διαφορετικό η τηλεματική και διαφορετικό η τηλεδιοίκηση. Η τηλεδιοίκηση ελέγχει βάσει της σηματοδότησης την ασφαλή διέλευση των συρμών. Από την Αθήνα μέχρι την Ειδομένη και από τη Ροδοδάφνη μέχρι το Αεροδρόμιο, το 95% του δικτύου έχει τηλεδιοίκηση» πρόσθεσε.

«Η τηλεδιοίκηση φαίνεται απλή αλλά δεν είναι καθόλου απλή. Στον ΟΣΕ υπηρετούσα από το 2007 μέχρι το 2010 και την εποχή μου λειτουργούσε ο ΟΣΕ πέντε τηλεδιοικήσεις. Το 2010 η σύμβασή μου τελείωσε, συνέβησαν διάφορα που δεν είμαι σε θέση να ξέρω αλλά σταδιακά οι τηλεδιοικήσεις σταμάτησαν να λειτουργούν» κατέληξε.

Σύμβουλος του ΟΣΕ: «Πιο ασφαλή τα τρένα το 2012 από το 2023»

Υπενθυμίζουμε πως πριν λίγες μέρες, ο Παναγιώτης Τερεζάκης είχε τονίσει χαρακτηριστικά πως τα τρένα ήταν πιο ασφαλή το 2012 σε σχέση με το 2023.

«Για 5,5χλμ μετά τη Λάρισα, θα μπορούσε να είχε δει ότι είναι δύο τρένα σε μια γραμμή» ανέφερε χαρακτηριστικά ο σύμβουλος Διοίκησης του ΟΣΕ και εξήγησε για ποιο λόγο δεν έχουν ακόμη εγκατασταθεί οι φωτεινοί σηματοδότες ενώ έχουν αγοραστεί εδώ και τόσα χρόνια.

Ο ΟΣΕ έστελνε εξώδικα στους υπάλληλους που διαμαρτύρονταν για την ασφάλεια

Συμβάσεις αορίστου χρόνου με «μπλοκάκια», φαίνεται πως είναι η κανονικότητα για τους εργαζόμενους στους σιδηροδρόμους που δεν υπάγονται στο καθεστώς μονιμότητας του Δημοσίου, σύμφωνα με τον Γιάννη Καρούζο, κάτι το οποίο έρχεται στο φως της δημοσιότητας μετά την τραγωδία στα Τέμπη.

Ο εργατολόγος κατήγγειλε πως εργαζόμενοι διαμαρτύρονταν έντονα για τα ζητήματα ασφαλείας στους ελληνικούς σιδηρόδρομους, πριν το δυστύχημα στα Τέμπη και η απάντηση που έπαιρναν ήταν εξώδικα.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση