Quantcast
08:35
29/03/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
08:35
29/03/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Πάνω από 3 εκατ. σουβλάκια πουλήθηκαν για την Τσικνοπέμπτη στη Θεσσαλονίκη

Σουβλάκια / Φωτογραφία: Eurokinissi

Σουβλάκια / Φωτογραφία: Eurokinissi

24.02.2022
20:33
Τελευταία ενημέρωση: 25/02/2022 • 11:13
Τα σουβλάκια είναι ο βασιλιάς της Τσικνοπέμπτης

Πάνω από τρία εκατομμύρια σουβλάκια πωλήθηκαν από τα κρεοπωλεία στη Θεσσαλονίκη για την φετινή Τσικνοπέμπτη, με την κίνηση να καταγράφεται αυξημένη από την περασμένη Δευτέρα σε ποσοστό άνω του 50% σε σχέση με πέρυσι.

Τα σουβλάκια είναι ο βασιλιάς της Τσικνοπέμπτης

Ο πρόεδρος του Σωματείου Κρεοπωλών νομού Θεσσαλονίκης Νίκος Μπαλαμπανίδης, μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ, εξήγησε πως, «το σουβλάκι, χοιρινό και κοτόπουλο, είναι αδιαμφισβήτητα ο βασιλιάς της Τσικνοπέμπτης και ακολουθούν οι πανσέτες και τα λουκάνικα».

Σύμφωνα με τον ίδιο, η κίνηση στα κρεοπωλεία κορυφώθηκε χθες (23/2) με παρέες των έξι ατόμων να προμηθεύονται τουλάχιστον 20 σουβλάκια χοιρινό και κοτόπουλο. «Αν αυτή η ποσότητα διαιρεθεί καθιστά ακριβή τον υπολογισμό μου, ότι συνολικά σήμερα ψήνονται και θα ψηθούν πάνω από τρία εκατομμύρια τεμάχια», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Μπαλαμπανίδης.

Την περσινή Τσικνοπέμπτη η καταναλωτική κίνηση στα κρεοπωλεία στη Θεσσαλονίκη ήταν ικανοποιητική

Την περσινή Τσικνοπέμπτη, οπότε και ίσχυαν περιοριστικά μέτρα για την αποφυγή διάδοσης του κορονοϊού, «η καταναλωτική κίνηση στα κρεοπωλεία του νομού Θεσσαλονίκης ήταν ικανοποιητική, με το πιο σημαντικό στοιχείο να είναι αυτό της εκ νέου εδραίωσης της εμπιστοσύνης μεταξύ καταναλωτών και κρεοπωλών», επισήμανε ο κ. Μπαλαμπανίδης, υπογραμμίζοντας ότι «οι καταναλωτές επέστρεψαν στα μαγαζιά μας και διαπίστωσαν αφενός ότι οι τιμές πώλησης των προϊόντων μας δεν είναι υψηλές, αφετέρου ότι η ποιότητα είναι αδιαμφισβήτητη».

Έτσι, έχοντας κερδίσει εκ νέου τους καταναλωτές, τα κρεοπωλεία του νομού Θεσσαλονίκης, παρά την αύξηση των λειτουργικών τους εξόδων ως και 20% τουλάχιστον κατά μέσο όρο -λόγω της ανόδου στις τιμές της ενέργειας, των πρώτων υλών, της μετακίνησης και της τιμής χονδρικής- «δεν μετακυλήσαμε το οικονομικό μας φορτίο στους πολίτες, κοινώς “βάλαμε πλάτη” και οι όποιες αυξήσεις καταγράφονται, δεν υπερβαίνουν το 5% στην τελική τιμή».

Στο πλαίσιο αυτό, ο κ. Μπαλαμπανίδης ανέφερε ότι το τυποποιημένο τεμάχιο σουβλάκι χοιρινό των 60 γραμμαρίων πωλείται προς 45 λεπτά κατά μέσο όρο και το χειροποίητο, βάρους 120 γραμμαρίων, προς 80 λεπτά, ενώ το κοτόπουλο/τεμάχιο προς 90 λεπτά. Σε ό,τι αφορά τις τιμές σε πανσέτες και λουκάνικα, ανέφερε ότι κυμαίνονται στα περσινά επίπεδα.

Υπενθυμίζεται ότι το σωματείο αριθμεί 600 μέλη, ενώ στο νομό Θεσσαλονίκης υπολογίζεται ότι λειτουργούν περί τα 900 κρεοπωλεία.


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση