05:43
13/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
05:43
13/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Λεωφορεία για… σχόλασμα στην Ελλάδα, επικίνδυνο για τους επιβάτες – Στα όρια τους στόλος, εγκαταστάσεις και προσωπικό

Λεωφορεία του ΟΑΣΑ / Φωτογραφία: Eurokinissi

Λεωφορεία του ΟΑΣΑ / Φωτογραφία: Eurokinissi

10.10.2023
09:11
Τελευταία ενημέρωση: 10/10/2023 • 16:31
Σύμφωνα με τα στοιχεία ο στόλος της ΟΣΥ είναι 1.300-1.400, από αυτά, έξω είναι τα 900

Ο κ. Γιώργος Βαρδάκης, τεχνικός του ΟΣΥ μίλησε στο «Κοινωνία Ώρα MEGA», για τα προβλήματα που υπάρχουν στα λεωφορεία και για τις ελλείψεις σε προσωπικό.

Σύμφωνα με τα στοιχεία ο στόλος της ΟΣΥ είναι 1.300-1.400, από αυτά, έξω είναι τα 900. Υπάρχουν άλλα 200 λεωφορεία που έχουν νοικιαστεί από ιδιώτες με leasing και είναι εκείνα που είναι οι γραμμές των ΚΤΕΛ. Τα χιλιόμετρα των λεωφορείων που έχουν καταγραφεί, είναι κατά μέσο όρο πάνω από 1 εκατομμύριο.

Ο οδηγοί που μπορούν να τα μετακινήσουν είναι ελάχιστοι και πολλές φορές δουλεύουν χωρίς ρεπό. Οι τεχνικοί παίρνουν διάφορα τμήματα και εξαρτήματα από άλλα λεωφορεία που έχουν αποσυρθεί, προκειμένου να φτιάξουν αυτά που βγαίνουν στον δρόμο.

Στις 4 Σεπτεμβρίου υπογράφηκε μία σύμβαση για αγορά νέων ηλεκτρικών λεωφορείων, το καθένα αξίας 440.000 ευρώ, με τους τεχνικούς να μην ξέρουν πώς θα συντηρηθούν για να κινηθούν στους αθηναϊκούς δρόμους.

Μάλιστα η πολυδιαφημισμένη προμήθεια – πριν από 2 χρόνια – κάποιων λεωφορείων από το εξωτερικό, ένας μεγάλος αριθμός αυτών επιστράφηκε μετά από ενέργειες των εργαζομένων, καθώς δεν μπορούσαν να κυκλοφορήσουν στον δρόμο.

Ο κ. Γιώργος Βαρδάκης, τεχνικός του ΟΣΥ μίλησε στο «Κοινωνία Ώρα MEGA», για τα προβλήματα που υπάρχουν στα λεωφορεία ωστόσο βγαίνουν στους δρόμους και αποτελούν κίνδυνο για τους οδηγούς αλλά και για τους επιβάτες που μεταφέρουν.

«Στο ζήτημα της ασφάλειας, δεν τίθεται θέμα επικινδυνότητας, υπάρχουν ζητήματα στην παροχή της υπηρεσίας που δεν είναι στα επίπεδα που αρμόζει στο 2023. Στο ζήτημα της ασφάλειας κάνουμε ό,τι περνά από το χέρι μας, παρότι υπάρχει μία διαμορφωμένη κατάσταση που έχει να κάνει ως εξής: γερασμένος στόλος, εγκαταστάσεις και προσωπικό. Αυτή είναι η κατάσταση», ανέφερε χαρακτηριστικά.

Τι πρέπει να γίνει;

Σύμφωνα με τον κ. Βαρδάκη, «θα πρέπει να υπάρχουν λεωφορεία για να βγουν έξω. Έχει να κάνει με στρατηγική επιλογή όλων των κυβερνήσεων έως τώρα, προκειμένου να προχωρήσουν την ιδιωτικοποίηση στις αστικές συγκοινωνίες. Ήδη σήμερα ένα τμήμα των γραμμών έχει δοθεί στα ΚΤΕΛ και μάλιστα οι παρεχόμενες υπηρεσίες είναι σε πολύ χειρότερο επίπεδο».

Και πρόσθεσε: «Έχουμε πρόβλημα με τα ανταλλακτικά. Έχουμε λιγοστό προσωπικό και οχήματα που η επιλογή τους δεν γίνεται με τις συνθήκες της πόλης για να μπορούν να κυκλοφορούν στην πόλη. Έχουμε αγοράσει πολλά αλλά στη συνέχεια έβγαλαν και άλλα προβλήματα».


ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση