Quantcast
17:12
07/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
17:12
07/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Η ανακοίνωση του Lidl για τη μήνυση κατά της ηλικιωμένης που έκλεψε φαγητό

Κατάστημα Lidl / Φωτογραφία: Eurokinissi

Κατάστημα Lidl / Φωτογραφία: Eurokinissi

17.02.2022
14:58
Τελευταία ενημέρωση: 17/02/2022 • 14:59
Η ανακοίνωση της εταιρείας για το περιστατικό με την ηλικιωμένη

Η αλυσίδα των σούπερ μάρκετ Lidl προέβη σε ανακοίνωση για το περιστατικό που ήρθε στο φως της δημοσιότητας με μία ηλικιωμένη, η οποία έκλεψε φαγητό από κατάστημά τους, καθώς πεινούσε και δεν είχε χρήματα να πληρώσει.

Όταν η κλοπή αποκαλύφθηκε, κάποιοι πελάτες έσπευσαν να πληρώσουν εκείνοι το αντίτιμο των 40€ για τα προϊόντα που είχε κλέψει η ηλικιωμένη γυναίκα ωστόσο, οι υπεύθυνοι του σούπερ μάρκετ επέμεναν να κάνουν μήνυση.

Συγκεκριμένα, ακόμη και οι αστυνομικοί στο τμήμα που πήγε η γυναίκα μετά την κλοπή συγκινήθηκαν από την περίπτωση της, ωστόσο οι υπεύθυνοι του σούπερ μάρκετ ακόμα επέμεναν για μήνυση!

Τελικά η μήνυση σε βάρος της ηλικιωμένης αποσύρθηκε, μόνο μετά από παρέμβαση του υπουργείου ανάπτυξης.

Η ανακοίνωση της εταιρείας

«Η Lidl Ελλάς από την έναρξη της λειτουργίας της εφαρμόζει με υψηλό αίσθημα ευθύνης αξίες και πρακτικές κοινωνικής υπευθυνότητας. Έχει αποδείξει έμπρακτα και διαχρονικά ότι στέκεται δίπλα στους συμπολίτες της με ήθος και ευθύνη, όπως πράττει πάντα σε αντίστοιχες περιπτώσεις κοινωνικής ευαισθησίας.

Συγκεκριμένα έχει μεριμνήσει με μηχανισμό υποστήριξης μέσω ΜΚΟ σε όλη την Ελλάδα ώστε να αντιμετωπίζει άμεσα αιτήματα για προϊοτική βοήθεια από ευπαθείς ομάδες πληθυσμού.

Το πρόσφατο περιστατικό που έλαβε χώρα στο κατάστημά μας στο Ίλιον μάς λυπεί βαθιά. Ο υπεύθυνος του καταστήματος όπως και κάθε υπεύθυνος καταστήματος είναι υποχρεωμένος να ακολουθεί τις προβλεπόμενες διαδικασίες αναφορικά με παραβατικές συμπεριφορές που ορίζει η νομοθεσία.

Η διοίκηση της εταιρείας έλαβε γνώση του περιστατικού και θα φροντίσει να μην υπάρξει συνέχεια. Η εταιρεία θα έρθει σε επικοινωνία με την πελάτισσα για να λήξει το θέμα που δημιουργήθηκε.

Η Lidl Ελλάς θα συνεχίζει να στέκεται διαχρονικά στο πλευρό όσων μας χρειάζονται, αναγνωρίζοντας την ευθύνη και τον ρόλο της στην ελληνική κοινωνία».



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση