12:27
07/12/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
12:27
07/12/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Γιάννης Οικονόμου για το MyDimos: «Επιτυγχάνεται εξοικονόμηση χρόνου και κόστους για τους συναλλασσόμενους» – Πώς λειτουργεί

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου / Φωτογραφία: Eurokinissi

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου / Φωτογραφία: Eurokinissi

28.03.2022
09:36
Τελευταία ενημέρωση: 28/03/2022 • 11:42
Ο Γιάννης Οικονόμου έγραψε στο Twitter ότι το MyDimos βοηθά στην εξοικονόμηση χρόνου και κόστους

Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Γιάννης Οικονόμου, με μία ανάρτησή του στο Twitter τόνισε τα πλεονεκτήματα της πλατφόρμας  MyDimos.live.gov.gr και ότι έχει ήδη τεθεί σε λειτουργία.


Το MyDimos είναι μια νέα ψηφιακή υπηρεσία που σχεδιάστηκε από τη Γενική Γραμματεία Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης, στα πρότυπα των αντίστοιχων υπηρεσιών ψηφιακών ραντεβού myDeskLive, η οποία ήδη λειτουργεί παραγωγικά σε πολλούς κομβικούς φορείς του Δημοσίου, όπως η ΑΑΔΕ, τα ΚΕΠ, ο ΟΑΕΔ, το Υπουργείο Εξωτερικών, ο ΕΦΚΑ και το Ελληνικό Κτηματολόγιο.

Η πλατφόρμα δημιουργήθηκε με τη συνεργασία των Υπουργείων Εσωτερικών και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και μέσω αυτής επιτυγχάνεται μείωση των φυσικών επισκέψεων, η βελτιστοποίηση της αξιοποίησης του προσωπικού και εξοικονόμηση χρόνου και κόστους για τους συναλλασσόμενους.

Πώς λειτουργεί η πλατφόρμα

Ο ενδιαφερόμενος εισέρχεται στο myDimos.Live.gov.gr και επιβεβαιώνει τα στοιχεία του μέσω των κωδικών Taxisnet. Στη συνέχεια επιλέγει τον Δήμο και την αρμόδια υπηρεσία από όπου επιθυμεί να εξυπηρετηθεί και καλείται να επιλέξει ανάμεσα στους διαθέσιμους τρόπους εξυπηρέτησης:

  • φυσική παρουσία
  • τηλεφωνική επικοινωνία
  • τηλεδιάσκεψη

Ο πολίτης επιλέγει την ημέρα και την ώρα που επιθυμεί να εξυπηρετηθεί από τη λίστα των διαθέσιμων ραντεβού. Για όσους δεν διαθέτουν κωδικούς Taxisnet δίνεται η δυνατότητα να κλείσουν ραντεβού μέσω άλλου προσώπου. Σε περίπτωση εξυπηρέτησης με τηλεδιάσκεψη, κατά την έναρξη της βιντεοκλήσης πραγματοποιείται διαδικασία ταυτοποίησης με επίδειξη εγγράφου.

Η διαδικασία εγγραφής για τους Δήμους

Κάθε Δήμος για να ενταχθεί στην πλατφόρμα υποβάλλει αίτημα στη Διεύθυνση Υποστήριξης Λειτουργίας Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης της Γενικής Γραμματείας Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης συμπληρώνοντας την ειδική φόρμα όπου καθορίζει τις επιχειρησιακές του απαιτήσεις.

Επιπλέον, με γνώμονα τις οργανωτικές και λειτουργικές του ανάγκες, κάθε Δήμος μπορεί να επιλέξει  τους παρεχόμενους τρόπους εξυπηρέτησης των ραντεβού. Τέλος, η ενδιαφερόμενη Δημοτική Αρχή καθορίζει τις διοικητικές υποθέσεις πολιτών και επιχειρήσεων που θα μπορούν να προγραμματίζονται μέσω της πλατφόρμας για την εξυπηρέτηση των δημοτών του.

Η ένταξη κάθε Δήμου που διαθέτει τα κατάλληλα τεχνικά μέσα στην πλατφόρμα myDimos.Live.gov.gr διαπιστώνεται με πράξη του Γενικού Γραμματέα Πληροφοριακών Συστημάτων Δημόσιας Διοίκησης.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση