Quantcast
20:35
02/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
20:35
02/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Αλλάζουν όλα στα delivery: Οι επιχειρήσεις θα πληρώνουν τα… πάντα στους διανομείς

delivery

delivery

04.08.2023
20:20
Τελευταία ενημέρωση: 05/08/2023 • 8:55
Τι αλλάζει πλέον στα delivery

Αλλαγές στο καθεστώς εργασίας των delivery, που εργάζονται κάτω από αντίξοες συνθήκες, προανήγγειλε ο υπουργός Εργασίας Άδωνις Γεωργιάδης, ο οποίος εστίασε, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, στην ασφάλεια των διανομέων φαγητού.

Σύμφωνα με πληροφορίες, έχει ξεκινήσει η αντίστροφη μέτρηση για την Κοινή Υπουργική Απόφαση (ΚΥΑ) σχετικά με τον εξοπλισμό ασφαλείας των διανομέων, τον οποίο υποχρεούνται να παρέχουν οι επιχειρήσεις στους εργαζομένους τους. Πιο συγκεκριμένα, θα πρέπει να τους δίνουν κράνος ασφαλείας, αδιάβροχη στολή, καθώς και γάντια προστασίας.

Παράλληλα, είναι υποχρεωμένες (σ.σ. επιχειρήσεις) να ελέγχουν ότι το όχημα, με το οποίο κινούνται οι διανομείς, βρίσκεται σε άριστη κατάσταση. «Έχουμε συμφωνήσει το υπουργείο Εργασίας, Μεταφορών και Υγείας μία σειρά μέτρων για το πώς πρέπει να είναι ντυμένοι και πώς πρέπει να είναι ο εξοπλισμός τους. Αυτά πρέπει να είναι ευθύνη της επιχείρησης, για να τηρούνται» ανέφερε χαρακτηριστικά ο Άδωνις Γεωργιάδης.

Σε ό,τι αφορά την ΚΥΑ επισήμανε πως, αν δεν υπογραφεί σήμερα Παρασκευή, λογικά θα υπογραφεί από την ερχόμενη εβδομάδα.

Delivery: Η παραγγελία γύρου εν μέσω καύσωνα

Όπως διηγήθηκε ο υπουργός εν μέσω καύσωνα «με 45 βαθμούς πήρα τηλέφωνο σε μια από τις δύο πλατφόρμες ντελίβερι και παρήγγειλα σουβλάκια με χοιρινό γύρο. Μού πήραν την παραγγελία κανονικά, μού είπαν “σε 25 λεπτά στο σπίτι σας” και με το που έκλεισε το τηλέφωνο λέω “κοίταξε, την πήραν την παραγγελία και πρέπει να βάλω πρόστιμο”… Στο ένα λεπτό με πήραν τηλέφωνο από το μαγαζί. Και λέω ‘πω πω το καταλάβανε ότι δεν γίνεται, και ευτυχώς δεν θα βάλω πρόστιμο. Σηκώνω το τηλέφωνο και λένε: “έχει τελειώσει ο γύρος χοιρινός θέλετε να βάλουμε γύρο κοτόπουλο;”. Και λέω “γι’ αυτό με πήρατε”. Επιβλήθηκαν πρόστιμα και στη μια και στην άλλη πλατφόρμα. Μετά όμως από αυτό, την Τετάρτη, την επομένη μέρα του μεγάλου καύσωνα και οι δυο πλατφόρμες σταμάτησαν να λειτουργούν δεν πήραν καθόλου παραγγελίες».

Ο κ. Γεωργιάδης με αφορμή αυτό το περιστατικό έστειλε μήνυμα ότι οι εργαζόμενοι στην εποχή που ζούμε δεν είναι δούλοι, είναι άνθρωποι με ψυχή και δικαιώματα, και ο εργοδότης έχει απολυτή ευθύνη να προσέχει την υγεία του εργαζομένου.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση