Quantcast
05:31
06/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
05:31
06/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Η… Ελλάδα μας: 73 σταθμάρχες με μπλοκάκι προσέλαβε ο ΟΣΕ την ημέρα της εθνικής τραγωδίας!

Το σημείο της τραγωδίας στα Τέμπη / Φωτογραφία: EUROKINISSI

Το σημείο της τραγωδίας στα Τέμπη / Φωτογραφία: EUROKINISSI

02.03.2023
11:29
Τελευταία ενημέρωση: 02/03/2023 • 20:14
Απίστευτο θράσος από τον ΟΣΕ την ημέρα της τραγωδίας στα Τέμπη

Μεγάλη εντύπωση προκαλεί η αποκάλυψη ότι, την ημέρα της αδιανόητης σιδηροδρομικής τραγωδίας με δεκάδες νεκρούς στα Τέμπη, ο ΟΣΕ προχώρησε στην πρόσληψη 73 σταθμαρχών με μπλοκάκι.

Ειδικότερα, το πρωί της Τετάρτης (1/3), ελάχιστες ώρες μετά την τραγωδία και ενώ συνεχίζεται ακόμη η επιχείρηση απεγκλωβισμού των θυμάτων, ο ΟΣΕ ανακοίνωσε την πρόσληψη των νέων σταθμαρχών.

Μάλιστα, αναρτήθηκε στη «Διαύγεια» η απόφαση του Διοικητικού Συμβουλίου του ΟΣΕ, με ημερομηνία 16 Φεβρουαρίου 2023, για «ανάθεση παροχής Υπηρεσιών της ειδικότητας του Σταθμάρχη για χρονικό διάστημα 6 μηνών».

Η απόφαση του ΔΣ του ΟΣΕ προβλέπει:

  • 1) την ανάθεση παροχής Υπηρεσιών της ειδικότητας του Σταθμάρχη, σε εξωτερικούς συνεργάτες (73) άτομα, για χρονικό διάστημα έξι (6) μηνών (ήτοι από 01.04.2023 μέχρι και 30.09.2023), οι οποίοι θα απασχοληθούν σε όλο το σιδηροδρομικό δίκτυο, σύμφωνα με τις ανάγκες του Οργανισμού,
  • 2) το κόστος απασχόλησής τους εκτιμάται ότι θα ανέλθει στο ποσό των επτακοσίων ογδόντα τριών χιλιάδων (783.000,00) ευρώ πλέον ΦΠΑ, ήτοι 970.920,00 ευρώ.

«Στα τυφλά εργάζονται οι σταθμάρχες»

Όπως σημείωσε ο πρόεδρος των μηχανοδηγών ΟΣΕ, Κώστας Γενηδούνιας, «όταν δε λειτουργούν τα συστήματα ασφαλείας και ο ανθρώπινος παράγοντας υπεισέρχεται στη λειτουργία του τρένου και γίνονται όλα εμπειρικά και χειροκίνητα, αυξάνονται οι πιθανότητες ενός τέτοιου ενδεχομένου. Δεν λειτουργούσαν τα συστήματα καιρό τώρα, δεν είναι σήμερα μόνο. Δεν υπάρχουν ούτε φανάρια, δε βλέπουμε τίποτα».

Οι σταθμάρχες εργάζονται στα τυφλά, καθώς ηλεκτρονικά μέσα δε λειτουργούν. Όπως καταγγέλλουν οι εργαζόμενοι, τα συστήματα που θα εντόπιζαν τις θέσεις των τρένων και θα αποτελούσαν τη δικλείδα ασφαλείας για την αποτροπή ατυχημάτων, αγοράστηκαν αλλά δεν τοποθετήθηκαν ποτέ. Όπως σημείωσε στο OPEN ο πρόεδρος της Πανελλήνιας Ομοσπονδίας Σιδηροδρομικών, Γιάννης Ντίτας, «ο σταθμάρχης της Λάρισας, επειδή δεν έχουν τελειώσει τα συστήματα, τα οποία θα έπρεπε να έχουν τελειώσει εδώ και αρκετά χρόνια, βλέπει τον σταθμό του -την είσοδο και την έξοδο που διώχνει τα τρένα. Διαδρομή δε βλέπει κανείς. (Τα συστήματα) υπάρχουν κάπου, και κάπου δεν δουλεύουν. Δυστυχώς, εδώ δεν έχουν ενεργοποιηθεί ακόμα. Αυτά τα συστήματα θα έπρεπε να έχουν τελειώσει από το 2004, ενόψει των Ολυμπιακών Αγώνων».

 



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση