11.8 C
Athens
Πέμπτη 25 Δεκεμβρίου 2025
Αρχική Blog Σελίδα 19

Eurovision 2026: Στον αέρα η ψηφοφορία σχετικά με τη συμμετοχή του Ισραήλ

Την αναβολή της ψηφοφορίας, σχετικά με τη συμμετοχή του Ισραήλ στον διαγωνισμό τραγουδιού της Eurovision 2026, ανακοίνωσε η EBU επικαλούμενη τις «πρόσφατες εξελίξεις στη Μέση Ανατολή».

Η ψηφοφορία επρόκειτο να διεξαχθεί τον Νοέμβριο, σε διαδικτυακή συνεδρίαση, ωστόσο η EBU αποφάσισε να μεταφέρει τη συζήτηση σε δια ζώσης συνέλευση που θα πραγματοποιηθεί τον Δεκέμβριο. Δεν έχει διευκρινιστεί αν τότε θα πραγματοποιηθεί τελικά και η επίμαχη ψηφοφορία.

Σύμφωνα με την ανακοίνωση της EBU, «το Συμβούλιο συμφώνησε να εντάξει το θέμα στην ατζέντα της προγραμματισμένης Γενικής Συνέλευσης του Χειμώνα, η οποία θα διεξαχθεί τον Δεκέμβριο».

Επιπλέον, μετά τις «πρόσφατες εξελίξεις στη Μέση Ανατολή», το Εκτελεστικό Συμβούλιο αποφάσισε ότι η συζήτηση για τη συμμετοχή στον Eurovision Song Contest 2026 θα πρέπει να γίνει αυτοπροσώπως μεταξύ των μελών.

Την ίδια ώρα, οι «υπερασπιστές» του Ισραήλ στέλνουν ηχηρά μηνύματα με το κυβερνών Αυστριακό Λαϊκό Κόμμα (OVP) και τον καγκελάριο Κρίστιαν Στόκερ να δηλώνουν ανοιχτά ότι, σε περίπτωση αποκλεισμού του Ισραήλ, η χώρα δεν θα πρέπει να φιλοξενήσει τον διαγωνισμό.

Παρά τις πιέσεις από την κυβέρνηση, ο δήμαρχος της Βιέννης, Μίχαελ Λούντβιχ, υπογράμμισε πως θεωρεί τον αποκλεισμό του Ισραήλ «σοβαρό λάθος», ωστόσο η πόλη δηλώνει πρόθυμη να φιλοξενήσει τη διοργάνωση, τονίζοντας τα οικονομικά οφέλη που αυτή συνεπάγεται.

Το παράδειγμα της Αυστρίας ακολουθεί και η Γερμανία, καθώς ο καγκελάριος Φρίντριχ Μερτς, από το συντηρητικό CDU, έχει ήδη δηλώσει ότι η χώρα του δεν θα συμμετάσχει σε έναν διαγωνισμό από τον οποίο θα απουσιάζει το Ισραήλ, επικαλούμενος «ιστορική ευθύνη».

«Θα κάνω ό,τι μπορώ για να αποτρέψω βήματα εναντίον του Ισραήλ. Όπως είπα και στη γερμανική τηλεόραση, δεν μπορώ να φανταστώ ότι η Γερμανία θα συμμετείχε στη Eurovision εάν η ισραηλινή αποστολή εκδιωχθεί. Αυτό είναι απολύτως ξεκάθαρο για μένα», ανέφερε.

 

Ρία Ελληνίδου: «Αφήνω ανοιχτή την κουρτίνα για τους γείτονες, να πάρουν λίγο μάτι»

Μία αποκάλυψη έκανε η Ρία Ελληνίδου, από τη σκηνή του νυχτερινού κέντρου όπου εμφανίζεται στο πλευρό του Πέτρου Ιακωβίδη.

Η Ρία Ελληνίδου, είπε ότι αφήνει την κουρτίνα στο σπίτι της ανοιχτή, για να παίρνουν λίγο μάτι οι γείτονες.

Στη συνέχεια, ρώτησε πώς έλεγαν το μάτι παλαιότερα, και όταν άκουσε από κάτω να της λένε «μπανιστήρι», ξεκίνησε να ερμηνεύει το «Μπανιστηρτζού» προκαλώντας χειροκροτήματα.

Σεφερλής: «Ίσως το κανάλι που θα δώσω συνέντευξη να είναι κι εκείνο που θα συνεργαστώ»

Δηλώσεις στις τηλεοπτικές κάμερες παραχώρησε ο Μάρκος Σεφερλής.

Λίγους μήνες μετά τη λήξη της συνεργασίας του με τον ΣΚΑΪ, ο γνωστός ηθοποιός βρέθηκε στο επίκεντρο των συζητήσεων αναφορικά με το μέλλον του στη μικρή οθόνη και τον σταθμό στον οποίο θα μεταπηδήσει και ρωτήθηκε για αυτό από τους ρεπόρτερς.

«Κουίζ! Μόλις δείτε τη συνέντευξη που θα δώσω θα καταλάβετε πολλά, ίσως να είναι και το κανάλι που θα συνεργαστώ φέτος», απάντησε με νόημα ο Μάρκος Σεφερλής.

«Ήταν μία πολύ ωραία διετής συνεργασία με τον ΣΚΑΪ, άψογη, πέρασα υπέροχα δύο υπέροχα χρόνια, γι’ αυτό και τελείωσε έτσι. Εγώ ως καλλιτέχνης θέλω να κάνω άλλα πράγματα», ξεκαθάρισε ο ηθοποιός για το τέλος του συμβολαίου του με το κανάλι του Φαλήρου.

Καραβάτου: «Η δική μου συμφωνία με τον ΑΝΤ1 δεν έχει καμία σχέση με την Τσολάκη»

Στην εκπομπή Breakfast@star και τον Πάνο Παπαδόπουλο μίλησε η Κατερίνα Καραβάτου, η οποία απάντησε, όσο μπορούσε, και για τα επαγγελματικά της.

«Πάμε εξαιρετικά φέτος, πολύ καλά! Σε λίγο διάστημα θα δούμε τι θα γίνει με τα τηλεοπτικά. Η δική μου συμφωνία με τον ΑΝΤ1 δεν έχει καμία σχέση με την Ελένη Τσολάκη, δεν εμπλέκονται αυτά τα δύο πράγματα με κανέναν τρόπο», είπε αρχικά η Κατερίνα Καραβάτου.

«Εγώ έχω κάτι άλλο στο μυαλό μου, έχω συμφωνήσει κάτι άλλο με τον ΑΝΤ1, ο καθένας κάνει τις συμφωνίες του. Όσον αφορά το συμβόλαιό μου, είναι θέμα του δικηγόρου και του σταθμού», πρόσθεσε.

Σε ερώτηση για το σενάριο που τη θέλει να αναλαμβάνει την καθημερινή πρωινή ζώνη του ΑΝΤ1, η Κατερίνα Καραβάτου αντέδρασε: «Μα, τι είναι αυτά που μου λέτε; Αυτό δεν με κάνει να αισθάνομαι καθόλου καλά. Δεν υπάρχει καμία τέτοια περίπτωση. Έρχομαι σε πολύ δύσκολη θέση».

Τζένιφερ Άνιστον: «Δεν ήθελα ποτέ να υιοθετήσω, θέλω ένα παιδί με το δικό μου DNA»

Η Τζένιφερ Άνιστον αποκάλυψε πρόσφατα πως επί 20 χρόνια προσπαθούσε να γίνει μητέρα, βάζοντας με αυτό τον τρόπο τέλος στις φήμες που κυκλοφορούσαν ότι δεν ήθελε να κάνει παιδιά.

Τώρα η ίδια ξεκαθάρισε ότι δεν είχε ποτέ την πρόθεση να προχωρήσει σε υιοθεσία, καθώς όπως είπε χαρακτηριστικά, «ήθελα ένα μικρό παιδί με το δικό μου DNA».

Η ηθοποιός μίλησε στο podcast «Armchair Expert», εξηγώντας γιατί δεν σκέφτηκε ποτέ σοβαρά το ενδεχόμενο της υιοθεσίας. Η Τζένιφερ Άνιστον έχει αναφερθεί στο παρελθόν στις αποτυχημένες προσπάθειές της να γίνει μητέρα, αποκαλύπτοντας ότι είχε προχωρήσει σε εξωσωματική γονιμοποίηση και ότι έχει πλέον φτάσει στο σημείο να μην σκέφτεται πια την εγκυμοσύνη.

Το θέμα της υιοθεσίας προέκυψε στη συζήτηση, όταν η συμπαρουσιάστρια του podcast, Μόνικα Πάντμαν, σχολίασε τη δική της εμπειρία με την κατάψυξη ωαρίων.

Όπως είπε, δεν είναι σίγουρη αν θέλει να κάνει παιδιά, λέγοντας πως «ίσως είναι εντάξει και να μην αποκτήσω». Στη συνέχεια, ρώτησε την Τζένιφερ Άνιστον αν έχει συμφιλιωθεί με την απόφασή της να μην γίνει μητέρα.

«Είναι τόσο γαλήνιο», απάντησε η ηθοποιός και πρόσθεσε: «Αλλά να πω την αλήθεια, φτάνει κάποια στιγμή που δεν έχεις πια κανέναν έλεγχο. Δεν υπάρχει κυριολεκτικά τίποτα που μπορείς να κάνεις».

Στη συνέχεια δήλωσε: «Όταν οι άνθρωποι λένε “μα μπορείς να υιοθετήσεις”, η απάντησή μου είναι “όχι, δεν θέλω να υιοθετήσω. Θέλω το δικό μου DNA σε ένα μικρό παιδί”. Έτσι ένιωθα πάντα – είτε είναι εγωιστικό είτε όχι».

Η Άνιστον παραδέχτηκε, ότι δεν θέλει να συζητά δημόσια το θέμα της μητρότητας, ωστόσο αποκάλυψε πως υπήρξαν στιγμές στη ζωή της που συνάντησε κάποιον άντρα και σκέφτηκε πως «θα κάναμε ωραία παιδιά». Όπως είπε, όμως, «αυτό το συναίσθημα φεύγει μέσα σε τρία δευτερόλεπτα».

Τζένιφερ Άνιστον: «Δεν ήξεραν την ιστορία μου, ούτε τι περνούσα τα τελευταία 20 χρόνια»

Η Τζένιφερ Άνιστον έβαλε πρόσφατα τέλος στη λανθασμένη εικόνα που τη συνόδευε επί χρόνια, πως δεν επιθυμούσε να γίνει μητέρα επειδή ήταν «εργασιομανής».

Σε συνέντευξή της στο περιοδικό «Harper’s Bazaar UK» για το τεύχος Νοεμβρίου, η 56χρονη ηθοποιός μίλησε για τα χρόνια σιωπής και τις ανακρίβειες που γράφτηκαν για εκείνη, τονίζοντας πως ελάχιστοι γνώριζαν τι πραγματικά περνούσε.

«Δεν ήξεραν την ιστορία μου, ούτε τι βίωνα τα τελευταία 20 χρόνια προσπαθώντας να αποκτήσω οικογένεια, γιατί δεν συνηθίζω να βγαίνω δημόσια και να μοιράζομαι τα ιατρικά μου ζητήματα.

Δεν είναι υπόθεση κανενός», είπε χαρακτηριστικά. Στη συνέχεια πρόσθεσε: «Όμως κάποια στιγμή δεν αντέχεις άλλο να ακούς αυτή τη φήμη, ότι δεν θέλω παιδί ή οικογένεια επειδή είμαι εγωίστρια ή δουλεύω υπερβολικά. Με επηρέαζε, είμαι κι εγώ άνθρωπος, όπως όλοι».

 

Θανάσης Πάτρας: «Είχα πρόταση από τον ΑΝΤ1 για το καλοκαιρινό, αλλά αρνήθηκα»

Καλεσμένος της Σταματίνας Τσιμτσιλή στο «Happy Day» ήταν ο Θανάσης Πάτρας.

«Δεν κατάλαβα ποτέ γιατί δεν συνεχίσαμε με τους “Weekenders”, ίσως υπήρξε αλλαγή στόχευσης. Όπως με διάλεξαν να πάω στον ΑΝΤ1, έτσι διάλεξαν να φύγω. Ίσως ήθελαν να βάλουν γυναίκα παρουσιάστρια, δικαίωμά τους», ανέφερε αρχικά ο Θανάσης Πάτρας, σχολιάζοντας τη λήξη της συνεργασίας του με τον ΑΝΤ1.

Ο παρουσιαστής αποκάλυψε για πρώτη φορά ότι υπήρξε πρόταση από τον ΑΝΤ1 να παρουσιάσει καλοκαιρινή εκπομπή, την οποία όμως αρνήθηκε.

«Δεν έχω μιλήσει καθόλου, αλλά μας είχε προταθεί να κάνουμε το καλοκαιρινό και θα έβλεπαν τι θα γίνει του χρόνου, χωρίς να δεσμεύονται για το περαιτέρω.

Θεώρησα ότι, έχοντας κάνει ήδη δύο καλοκαιρινά στον ΑΝΤ1 και με δεδομένο ότι δεν είχε γίνει τίποτα, αρνήθηκα», ανέφερε χαρακτηριστικά, με τη Σταματίνα Τσιμτσιλή να σχολιάζει: «Άρα αυτό είναι κάτι που δεν το γνωρίζαμε, βγαίνει πρώτη φορά».

«Πάλι καλά που το έκανε η Κατερίνα Καραβάτου και το έκανε με μεγάλη επιτυχία», συμπλήρωσε ο παρουσιαστής.

Ελίνα Παπίλα: «Τι είναι η τηλεόραση; Αυτή που θα σου δώσει την καταξίωση που σου λείπει;»

Με αφορμή τη ραδιοφωνική τους συνεργασία, η Ελίνα Παπίλα και ο Νικόλας Ράπτης παραχώρησαν δηλώσεις στην κάμερα της εκπομπής «Καλύτερα δε γίνεται» και τον δημοσιογράφο Σπύρο Ραφαήλ Κεραμίδα στον Alpha.

Μεταξύ άλλων, μάλιστα, η παρουσιάστρια κλήθηκε να μιλήσει τόσο για μια ενδεχόμενη μεταφορά της ραδιοφωνικής σύμπραξης στη μικρή μας οθόνη όσο και για την επιείκεια που μπορεί πια να δείχνουν οι σταθμοί στις χαμηλές τηλεθεάσεις.

“Μια τόσο όμορφη συνεργασία ραδιοφωνικά μπορεί να μεταφερθεί τηλεοπτικά” ρώτησε αρχικά ο ρεπόρτερ της εκπομπής της Ναταλίας Γερμανού για να αναρωτηθεί, τότε, η Ελίνα Παπίλα “γιατί να πρέπει κάτι το οποίο είναι πάρα πολύ ωραίο ραδιοφωνικό να μεταφερθεί και στην τηλεόραση; Τι είναι η τηλεόραση; Δηλαδή η τηλεόραση είναι αυτή που θα σου δώσει την καταξίωση που σου λείπει;”.

“Πιστεύω ότι υπάρχει κοινό που βλέπει και τα δύο (σ.σ. τηλεόραση και Youtube). Αυτό, τώρα, “αν οι Youtubers πάνε καλά στην τηλεόραση” ή “γιατί να παίρνουν οι ηθοποιοί, όπως ο Γιάννης Τσιμιτσέλης, εκπομπές στην τηλεόραση”… τα κανάλια μπορούν να δώσουν εκπομπές όπου θέλουν. Ο κόσμος θα αποφασίσει στο τέλος”.

“Τα νέα πρόσωπα κρίνονται πιο αυστηρά γιατί δεν έχουν την πορεία και δεν έχουν κάνει τις επιτυχίες που ενδεχομένως έχουν κάνει οι πιο παλιοί. Αυτό το καταλαβαίνω. Εγώ που το έζησα στην εκπομπή του ΑΝΤ1, δεν είδα κάποια επιείκεια σαν πρώτη εκπομπή.

“Έκανες 5%, πρέπει να κοπείς”, τέλος” συμπλήρωσε η Ελίνα Παπίλα στην κάμερα της ψυχαγωγικής εκπομπής της Ναταλίας Γερμανού στον Alpha.

Συγκλονίζει ο Ετεοκλής Παύλου: «Σαν σήμερα πριν από 13 χρόνια με πυροβολήσανε, είναι πολύ ξεχωριστή ημέρα για μένα»

Μία προσωπική εξομολόγηση έκανε το πρωί της Δευτέρας (13/10) ο Ετεοκλής Παύλου μέσα από την εκπομπή «Breakfast@Star» που παρουσιάζει μαζί με τη σύζυγό του, Ελένη Χατζίδου.

Όπως αποκάλυψε σαν σήμερα είχε το ατύχημα που του άλλαξε για πάντα τη ζωή, καθώς έχασε το ένα πόδι ύστερα από πυροβολισμό.

Ο Ετεοκλής Παύλου θέλησε να μιλήσει για τον εφιάλτη που βίωσε και έχει καταφέρει να του χαρίσει θετικό πρόσημο, τονίζοντας ότι παρόλο που τον πυροβόλησαν, μπήκε στην εντατική, έχασε το πόδι του, δεν το έβαλε κάτω, κυνήγησε τα όνειρά του και σήμερα έχει καταφέρει να χτίσει μια ευτυχισμένη ζωή. Όσο μιλούσε στο πλευρό του είχε συνεχώς τη γυναίκα της ζωής του, Ελένη Χατζίδου.

«Σήμερα είναι μία πολύ ξεχωριστή ημέρα για μένα. Σαν σήμερα πριν από 13 χρόνια με πυροβολήσανε. Σήμερα είναι η μέρα που πριν από 13 χρόνια πέθανα. Σήμερα είναι τα δεύτερά μου γενέθλια και χαίρομαι.

Και με βλέπετε να το περιγράφω όλο αυτό με χαμόγελο γιατί αυτό είναι και το μήνυμα που θέλω να στείλω στον κόσμο, μέσα από αυτό που έζησε. Πολλές φορές η ζωή μπορεί να πάρει άλλη τροπή και όχι απαραίτητα χειρότερη», άρχισε να λέει ο παρουσιαστής του STAR στους τηλεθεατές.

«Όλα αλλάξανε και κάτι τόσο δυσάρεστο μπορεί να γίνει κάτι θετικό, μπορεί να γίνει κάτι καλό και 13 χρόνια μετά να το συζητάς με χαρά και αγάπη.

Δεν πίστευα ποτέ ότι 13 χρόνια πριν, όταν νοσηλεύτηκα στην εντατική, έχασα το πόδι μου και όλη αυτή η ιστορία που έζησα, ότι 13 χρόνια μετά θα είμαι εδώ, θα εργάζομαι, θα είμαι καλά, θα έχω τη γυναίκα μου, το παιδί μου και θα έχω τη ζωή που έχω τώρα.

Δεν το φανταζόμουν ποτέ. Μην σταματήσετε ποτέ να πιστεύετε στα όνειρά σας. Όσα θα πάνε καλά όπως πήγαν και για μένα», εξομολογήθηκε ο Ετεοκλής Παύλου.

Σημειώνεται ότι το ατύχημα έγινε όταν εκείνος εργαζόταν στο χώρο της υποδοχής ενός κλαμπ των Αθηνών και σημειώθηκε ένα αιματηρό επεισόδιο. Ο Ετεοκλής Παύλου δέχτηκε δύο σφαίρες και οδηγήθηκε στην Εντατική. Η ζωή του σώθηκε αλλά έχασε το ένα του πόδι.

Τσιμτσιλή: «Θέλεις να σου πω κι εγώ ονοματεπώνυμα στελεχών που δημιουργούσαν προβλήματα;»

Το πρωί της Δευτέρας (13/10), στον αέρα του Happy Day, άνοιξε συζήτηση σχετικά με τις εντάσεις και τις προστριβές που παρατηρούνται στο δυναμικό των τηλεοπτικών καναλιών, καθώς και τα εσωτερικά προβλήματα που προκύπτουν.

Με αφορμή τις δηλώσεις των Γκουντάρα και Κάκκαβα, η Σταματίνα Τσιμτσιλή και η ομάδα της ανέλυσαν το θέμα, σχολιάζοντας και αφήνοντας τα δικά τους υπονοούμενα.

«Η “πληγή” που αντιμετώπισα εγώ τότε τώρα δεν υπάρχει. Είναι θέμα ανθρώπων. Ο συγκεκριμένος άνθρωπος που τα έκανε τότε έτσι στον ΣΚΑΪ, τώρα δεν υπάρχει εκεί. Είναι άλλος που τα κάνει τώρα έτσι.

Γενικά, έχουν μια τάση να βρίσκουν ανθρώπους που θέλουν να δημιουργήσουν ίντριγκα και δολοπλοκία. Αλλά η τηλεόραση δεν είναι Βυζάντιο, είναι για να δημιουργεί προϊόν που αγαπάει ο κόσμος να παρακολουθεί, να χαλαρώνει, να προβληματίζεται», είπε αρχικά ο Δημήτρης Παπανώτας.

«Θα κάνω τον δικηγόρο του διαβόλου. Γιατί όταν κάποιος που πετυχαίνει λέει ότι πήγα (σ.σ στον ΣΚΑΪ) και πέτυχα και όταν δεν πετυχαίνει λέει ότι δεν βοηθάει το περιβάλλον του καναλιού; Μήπως είναι η εύκολη λύση;», αναρωτήθηκε από την πλευρά της η Σταματίνα Τσιμτσιλή.

«Θέλεις να σου πω κι εγώ, μετά από 13 χρόνια που είμαστε στον Alpha, ονοματεπώνυμα στελεχών εδώ στον Alpha που δημιουργούσαν προβλήματα;», σημείωσε με νόημα η παρουσιάστρια.

Ελισάβετ Κωνσταντινίδου: «Ακούω κάτι αποτρόπαια πράγματα, τους έκοψαν το σήριαλ πριν καν βγει στον αέρα»

Το πρωί της Δευτέρας (13/10), η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου βρέθηκε στον καναπέ της εκπομπής Νωρίς-Νωρίς με αφορμή τις παραστάσεις της ως «Θελεστίνα» στο Κρατικό Θέατρο Βορείου Ελλάδος.

Η δημοφιλής ηθοποιός σχολίασε, μεταξύ άλλων, το επετειακό επεισόδιο του Παρά Πέντε, που αναμένεται στο τέλος του 2025, ενώ μοιράστηκε και την εμπειρία της από μια σειρά που, όπως αποκάλυψε, σταμάτησε μετά από μόλις δύο μήνες γυρισμάτων, προτού προβληθεί ποτέ.

«Δεν έχω καταλάβει κι εγώ τι ακριβώς θα είναι αυτό το επεισόδιο. Δεν έχω γυρίσει κάτι, θα το κάνω κάποιο Δευτερότριτο που θα φύγω από τη Θεσσαλονίκη. Είναι μια σκέψη του Γιώργου να βάλει και τον κόσμο μέσα σε αυτό, να προτείνουν πράγματα», ανέφερε η Ελισάβετ Κωνσταντινίδου στον αέρα της ΕΡΤ.

«Κάτι έχω συζητήσει για ένα άλλο σήριαλ, που δεν βλέπω να γίνεται ακόμα… τι γίνεται με τα σήριαλ φέτος, παιδιά; Τα αρχίζουνε, τα κόβουνε, τα δένουνε, τα κλείνουνε… Έμαθα ότι σταμάτησαν ένα στα γυρίσματα. Έκαναν δύο μήνες γυρίσματα και τους είπαν τέλος, πριν βγει. Κάτι αποτρόπαια πράγματα ακούω», αποκάλυψε αμέσως μετά η ηθοποιός, χωρίς να δώσει περαιτέρω λεπτομέρειες.