Ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης βρέθηκε στο «Καλύτερα Αργά» και μεταξύ άλλων αναφέρθηκε στην απόφασή του να ξεκινήσει δίαιτα και γυμναστική όταν είδε ότι είχε φτάσει 107 κιλά, ενώ δεν έκρυψε ότι και η γυμναστική είναι στη φύση της δουλειάς του ηθοποιού.
«Αν δεν ξέρεις εσύ τον ίδιο σου τον εαυτό, και δεν εννοώ να έχεις έναν life coach να σου λέει τι να κάνεις, εννοώ να γνωρίζεις τον εαυτό σου, δεν μπορείς να είσαι εντάξει με τον άνθρωπό σου. Παίρνει πολλά χρόνια αυτό, όχι λίγο. Νομίζω, συνήθως η γυναίκα αντέχει πιο πολύ από τον άντρα», είπε αρχικά ο γνωστός ηθοποιός.
«Αρχίζω να το καταφέρνω σιγά-σιγά να φτάσω στον παλιό μου εαυτό. Άρχισα δίαιτα και γυμναστική κυρίως για την υγεία μου, για να μπορέσω να επανέλθω.
Δεν το έκανα για λόγους ομορφιάς, αλλά για λόγους υγείας.
Έφτασα 107 κιλά, το είδα και τρόμαξα. Τώρα δεν ξέρω πού έχω πάει, δεν έχω ζυγιστεί, ούτε καν ζυγίστηκα, δεν ξέρω», δήλωσε ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης.
Αναφερόμενος στη φύση του επαγγέλματος του ηθοποιού, ο ίδιος εξήγησε:
«Γυμνάζεται ο ηθοποιός και σωματικά, ψυχικά και πνευματικά. Η δουλειά του ηθοποιού είναι θέμα αντίληψης. Όλο κάτι δουλεύει, κάτι διαισθάνεται. Κάτι από απλό ένστικτο γίνεται πράξη.
Όταν περνάς στην πράξη, αρχίζουν τα δύσκολα στη δουλειά μας. Πρέπει να έχεις γυμναστεί πολύ καλά γιατί το αποτέλεσμα είναι αυτό που κρίνεται. Τη διαδρομή δεν την εξετάζει κανείς».
Τόνισε δε στη συνέχεια ότι στο θέατρο χρειάζεται αφοσίωση από όλους τους συντελεστές, ενώ δεν έκρυψε πως ο ίδιος δεν μπορεί να λειτουργήσει στα καμαρίνια εάν το περιβάλλον είναι τοξικό.
«Το θέατρο είναι μια πράξη πολλών συνιστωσών. Χρειάζεται πολλή επεξεργασία, μεγάλη μέθοδος και πολύς κόπος για να γίνει μια πράξη μαγείας που θα φτάσει στους θεατές. Χρειάζεται αφοσίωση από όλους. Όταν αυτά συντονίζονται με το καλημέρα, σημαίνει ότι αυτό θα πάει καλά.
Αν είμαστε καλοί άνθρωποι και το δείχνουμε προς τα έξω, περνάμε καλύτερα. Αν υπάρχει κάτι τοξικό στον θίασο, αυτομάτως το στομάχι μου διπλώνεται και δεν μπορώ να λειτουργήσω, μέσα στα καμαρίνια εννοώ», είπε χαρακτηριστικά ο Βλαδίμηρος Κυριακίδης.
Ατύχημα είχε η Ζωή Ασουμανάκη στο σπίτι του Big Brother, ενώ χόρευε και τραγουδούσε με τη Φένια με αποτέλεσμα να «γυρίσει» και να στραμπουλήξει το πόδι της και τώρα να χρειάζεται να κυκλοφορεί με πατερίτσες για 10-15 ημέρες.
Όπως εξομολογήθηκε η παίκτρια στον Big Brother, δεν πονάει, αλλά είναι ταλαιπωρία το να είναι με πατερίτσες, ενώ απέδωσε τον τραυματισμό της στη «γλωσσοφαγιά» στο πρόσωπό της μέσα στο ριάλιτι του ΣΚΑΪ.
Μάλιστα, ενώ η Ζωή κατευθυνόταν στο δωμάτιο επικοινωνίας στηριζόμενη στις πατερίτσες, έστρεψε τα «βέλη» της στον Χρήστο και τον Νίκο, οι οποίοι βρίσκονταν εκείνη τη στιγμή στην κουζίνα, αλλά δεν προθυοποιήθηκαν να της ανοίξουν την πόρτα.
«Δες κάτι άντρες που έχουμε εδώ μέσα», σχολίασε η Ζωή λίγο πριν μπει στο δωμάτιο επικοινωνίας.
Big Brother: Στο στόχαστρο η Μαρικέλλυ
Στο επεισόδιο του Big Brother που θα προβληθεί απόψε, Πέμπτη 19 Ιουνίου στις 23.15 στον ΣΚΑΪ, οι έντονες αντιδράσεις που έφεραν οι ανακοινώσεις της νέας αρχηγού συνεχίζονται.
Ο Χρήστος Ντεντόπουλος παίρνει την πρωτοβουλία να κάνει μία συζήτηση με τον Γιώργο Αντωνιάδη, προκειμένου να τον ηρεμήσει και να καταλάβει τον λόγο που έχει γίνει έξαλλος.
Η συζήτηση μεταξύ Αργυρούς Κατσιγαράκη, Nancy Tawby και Γιώργου στο Captain’s Room περιστρέφεται γύρω από την Μαρικέλλυ. Την ίδια ώρα στο άλλο δωμάτιο, ο Νίκος Ζαφειράκης και η Χριστίνα Παπαδέλλη λένε στη Μαρικέλλυ πως έχει στοχοποιηθεί.
Η Αργυρώ και ο Χρήστος Ντ. συζητούν για τα πρόσφατα γεγονότα και εκείνος της λέει πως κάνει λάθος με τη στάση της απέναντι στον Νίκο και τη Μαρικέλλυ.
Η Nancy κάνει μία προσπάθεια να εξομαλύνει την κατάσταση στο σπίτι και να ηρεμήσει τον Γιώργο. Οι συγκάτοικοι όμως δε φαίνεται να πιστεύουν στις αγνές της προθέσεις και αντιδρούν.
Ο Γιώργος ζητάει συγγνώμη από τη Μαρικέλλυ για τη συμπεριφορά του. Πόσο πρόθυμη είναι εκείνη να τον ακούσει;
Μετά την κουβέντα που είχε η Ζωή με τον Νίκο, όταν της δίνεται η αφορμή τον υπερασπίζεται. Ο Χρήστος Γκικουρίας θεωρεί πως πίσω από αυτή την αλλαγή στάσης, δεν κρύβονται «αγνές προθέσεις»…
Ήταν ένα ηλιόλουστο Κυριακάτικο πρωινό και ήμασταν καλεσμένοι σε ένα πάρτι σε παιδότοπο στα βόρεια προάστια — πρώτη φορά θα πηγαίναμε στο συγκεκριμένο παιδότοπο.
Ο Ραφαέλλο πετούσε από τη χαρά του, όπως κι εμείς, γιατί οι γονείς του παιδιού που είχε γενέθλια ήταν φίλοι μας. Άρα, win-win. Και παιδικό ξεφάντωμα και πρωινός καφες με καλή παρέα.
Να πω σ’ αυτό το σημείο πως έχω φάει τους παιδότοπους με το κουτάλι. Δεκάδες. Έχω μέτρο σύγκρισης, δεν πετάω κουβέντες στον αέρα. Και συνεχίζω.
Με το που μπήκαμε, μας ρώτησαν αν είμαστε για το πάρτι. Επιβεβαιώσαμε, μας οδήγησαν στον εξωτερικό χώρο. Πολύ ευχάριστος, τραπεζάκια, παιδάκια να πηγαινοέρχονται στα φουσκωτά, γονείς χαλαροί.
Ο παιδότοπος είχε δύο χώρους.
Ο εσωτερικός, ήταν πολύ καλά φτιαγμένος. Μπαλάκια, τσουλήθρες, αναρριχήσεις, και πολλά παιχνίδια ακόμη.
Ο εξωτερικός, πιο basic. Δύο μεγάλα φουσκωτά, αλλά έλειπε μια τσουλήθρα, ξέρεις, το κάτι παραπάνω. Ετσι είναι η ζωή σκέφτηκα. Δεν μπορείς να τα έχεις όλα. Άλλωστε, μέσα, ήταν υπέροχα και σίγουρα θα πέρναγε τέλεια το παιδί.
Ο Ραφαέλλο έδωσε το δωράκι, ευχήθηκε με χαμόγελο και σε χρόνο dt βρέθηκε στα φουσκωτά με τους φίλους του. Εγώ, από την εμπειρία μου, ήξερα τι να περιμένω, σε λίγα δευτερόλεπτα θα τον είχα πάλι δίπλα μου. Και όντως, δύο δευτερόλεπτα μετά…
«Μαμά θέλω να μπω μέσα. Είναι πιο ωραία μέσα! Πάμε!»
Ένευσα. Δεν είχα προλάβει να πιω ούτε μια γουλιά καφέ.
«Κάτσε εσύ αγάπη μου να πιεις τον καφέ σου», είπα στον Θέμη. «Θα έρθω σε λίγο, αν αργήσω, έλα να αλλάξουμε βάρδια».
«Έγινε», μου απάντησε, και σηκώθηκα από την καρέκλα για να συνοδεύσω τον γιο μου που με κοιτούσε όλο ανυπομονησία.
Θα μπορούσα να αφήσω τον Ραφαήλ μόνο του να πάει, άλλωστε το μέρος ήταν ασφαλές, υπήρχαν παντού κοπέλες που προσέχαν τα παιδιά, όμως όπως είπα ήταν η πρώτη μας φορά στον συγκεκριμένο παιδότοπο και δεν ένιωθα την απαιτούμενη για μένα οικειότητα. Ήθελα να είμαι παρούσα. Ναι το ομολογώ, έχω ένα θέμα με τον έλεγχο, όμως μη ξεχνάμε ότι μιλάμε και για τετράχρονα παιδιά.
Μπήκαμε λοιπόν στον εσωτερικό χώρο. Ο Ραφαέλλο πέταξε τα παπούτσια του και έτρεξε απευθείας μέσα, και εγώ βολεύτηκα σ’ ένα άδειο τραπεζάκι, παρακολουθώντας τον να παίζει. Σε λίγο ακολούθησαν και δυο φίλοι του, μαζί με τη μαμά τους, η οποία είναι φίλη μου αγαπημένη.
Και κάπου εκεί ξεκινάει η δυσφορία. Δεν ήξερα τι φταίει. Ένιωθα μια αναστάτωση, κάτι με ενοχλούσε. Συγκεντρώθηκα να καταλάβω. Και τότε το συνειδητοποίησα.
Στις 11 το πρωί, στην καρδιά ενός παιδότοπου, ακουγότανε στη διαπασών ο Βασίλης Καρράς. Συγκεκριμένα
Άλλα θέλω κι άλλα κάνω πώς να σου το πω έλεγα περνούν τα χρόνια θα συμμορφωθώ. Μα είναι δώρο άδωρο ν’ αλλάξεις χαρακτήρα τζάμπα κρατάς λογαριασμό τζάμπα σωστός με το στανιό
Παρατηρούσα τα παιδιά να κάνουν τσουλήθρα υπό τους ήχους του Καρρά. Σοκ. Εξαιρετικά παράλογη και αταίριαστη εικόνα.
Συμφωνείς;
Ρώτησα τη φίλη μου, «όντως ακούω την Πριγκιπέσα ή είναι στη φαντασία μου;»
«Όντως την ακούς», απάντησε.
Αισθανόμουν μπερδεμένη…
«Μα… δεν γίνεται! Δεν είμαι σε ξενυχτάδικο να πίνω ουίσκι και να έχω ντέρτια. Είμαι σε παιδότοπο. Θέλω χαρούμενες μελωδίες να συνοδεύουν το παιδί μου όσο παίζει».
Κοίταξα γύρω μου, όμως κανείς δεν αντιδρούσε. Οι γονείς ήταν χαλαροί, τα παιδιά ευτυχισμένα.
Αλλά εγώ δεν μπορούσα να το προσπεράσω.
Κάλεσα διακριτικά την κοπέλα που ήταν στο σέρβις.
«Συγγνώμη, μπορώ να σας πω κάτι;»
«Βεβαίως».
«Σας είναι εύκολο να αλλάξετε μουσική;» Δίχως να απαντήσει, φώναξε κάποιον. Εκείνος ο κάποιος ήρθε αμέσως. Ήταν ο ιδιοκτήτης.
«Τι θέλετε;» με ρώτησε, ήταν πολύ σοβαρός.
«Όντως ακούω την Πριγκιπέσα ή το φαντάζομαι;» Είπα με ένα ελαφρύ μειδίαμα.
Μου απάντησε ειρωνικά, «Ναι, την Πριγκιπέσα ακούτε. Δεν το φαντάζεστε». Καμία αίσθηση του χιούμορ. Καμία όμως.
Εντάξει λοιπόν. Θες ειρωνεία; Πάμε.
«Σας παρακαλώ, μπορείτε να αλλάξετε μουσική; Κάτι πιο παιδικό, πιο χαρούμενο, για αλλαγή. Ξέρετε δεν είμαστε σε μπουζούκια, είμαστε σε παιδότοπο».
Με κοίταξε τέρμα εκνευρισμένος. Φαίνεται πως του χάλασα το playlist. Ίσως να είχε και κάποιο συναισθηματικό δέσιμο με την Πριγκιπέσα. Δεν ξέρω.
Δεν με ένοιαζε. Απομακρύνθηκε.
Και λίγο μετά… η μουσική άλλαξε…
«Ο καλύτερος μπαμπάς του κόσμου» αντικατέστησε τον Καρρά.
Εύστοχη αλλαγή, ήταν και η Μέρα του Πατέρα.
Να πω εδώ, για να είμαι δίκαιη ότι το τραγούδι «Πριγκιπέσα» δεν μου φταίει σε τίποτα.
Ομολογουμένως είναι ένα πολύ ωραίο τραγούδι. Αν και εγώ προσωπικά το προτιμώ από τον Μάλαμα. Ωστόσο η εκτέλεση του Καρρά είναι καλή και επιπλέον το έκανε πανελλαδικά γνωστό, άνοιξε τις πόρτες και το έβαλε σε όλα τα σπίτια. Αλλά όχι. Όχι δεν θα έπρεπε ο ήχος του να εισέλθει και σε παιδότοπους. Η πόρτα των παιδότοπων θα έπρεπε να μείνει ερμητικά κλειστή στην Πριγκιπέσα.
Μετά από λίγο, ο Ραφαέλλο ήθελε νερό. Αλλά η τσάντα μου ήταν έξω. Ζήτησα από την κοπέλα λίγο νερό. Μου έφερε ένα μπουκαλάκι, όλα καλά μέχρι εδώ, μέχρι που πέταξε το σχόλιο.
«Κανονικά κάθεστε έξω. Εκεί σερβίρεται το νερό». Ήταν ξεκάθαρο, ψάχνανε ευκαιρία για να μου την πουν.
Την κοίταξα και χαμογέλασα.
«Σας ευχαριστώ πολύ», απάντησα.
Δεν θα το συνεχίσω, δεν έχει νόημα, σκέφτηκα.
Λίγο αργότερα, βγήκαμε έξω. Σερβιρίστηκε το φαγητό. Τα παιδιά κάθισαν στα πολύχρωμα τραπεζάκια. Το φαγητό φαινόταν ποιοτικό.
Στο μεταξύ να τονίσω – γιατί πρέπει να είμαι αντικειμενική – ότι ο ιδιοκτήτης ήταν πολύ εξυπηρετικός και πρόθυμος προς όλους. Έτρεχε παντού, βοηθούσε και έκανε ό,τι περνούσε από το χέρι του για να πάνε όλα καλά… Αρκεί φυσικά να μην είχες αντίθετα μουσικά γούστα ή του πήγαινες κόντρα όπως έκανα εγώ… Και κάπως έτσι αισθάνθηκα μια εσάνς ενοχής στη συνείδηση μου…
Το παιδικό μενού λοιπόν είχε όλα τα γνωστά, μπαμπάκι, πατατούλες στρογγυλές, πίτσα, τυροπιτάκι, και — φυσικά — κοτομπουκιές.
Οι οποίες έδειχναν αληθινά ωραίες. Σπιτικές.
Αλλά επειδή οι μπουκιές ήταν μεγάλες, τις έκοψα στη μέση.
Και τότε, έτσι στα ξαφνικά, ήρθε το δεύτερο σοκ της ημέρας.
Ροζ. Η κοτομπουκιά μέσα είναι έντονο ροζ.
Η λέξη Σαλμονέλα έκανε πάρτι στο κεφάλι μου.
Οκ με αυτά δεν παίζουμε. Δεν μιλάμε απλά για ένα τραγούδι, το οποίο σαν γεγονός έχει και την πλάκα του, μιλάμε για κάτι πολύ πιο σοβαρό.
Δεν με νοιάζουν εν τέλει ούτε οι προθυμίες, ούτε οι εξυπηρετικοί τύποι. Με νοιάζει το αποτέλεσμα και το συγκεκριμένο αποτέλεσμα το λες και επικίνδυνο.
Φώναξα την υπάλληλο για μια ακόμη φορά.
«Συγγνώμη, αλλά οι κοτομπουκιές είναι ροζ. Θα έπρεπε να είναι άσπρες, σωστά;» Είπα ευγενικά. Λάθη συμβαίνουν. Ας συγκρατηθώ.
Εκείνη όμως αντί για απάντηση, φώναξε τον big boss, νάτος, εμφανίστηκε ξανά λοιπόν ο ιδιοκτήτης και ήταν προφανές ότι ήταν έξαλλος που με έβλεπε για δεύτερη φορά στην διάρκεια μιας ώρας να κάνω παρατήρηση.
«Τι συμβαίνει;», ρώτησε. Επανέλαβα τα ίδια.
«Είναι μια χαρά οι κοτομπουκιές», είπε με θράσος.
«Όχι, δεν είναι», του απάντησα. «Το κοτόπουλο πρέπει να είναι καλοψημένο. Τα παιδιά μπορεί να πάθουν κάτι», είπα αυστηρά.
Και τότε εκείνος είπε με ύφος χιλίων καρδιναλίων.
«Οι κοτομπουκιές είναι τέλειες. Εγώ κορίτσι μου ξέρω. Τα παιδιά που έρχονται εδώ τα βλέπω σαν δικά μου. Προσέχω τα πάντα, κάθε λεπτομέρεια. Και μάλιστα, τις κοτομπουκιές τις βράζω πριν τις τηγανίσω».
Πάγωσα.
Τις βράζει πριν τις τηγανίσει.
Αυτό δεν το περίμενα. Αυτό ήταν επιστημονική φαντασία.
«Τις βράζετε;» τον ρώτησα για να το σιγουρέψω.
«Εννοείται», μου απάντησε.
Ο άνθρωπος ήταν ψεύτης. Ή ψεύτης ή είχε ανακαλύψει νέα μέθοδο μαγειρικής της κοτομπουκιάς.
Τον κοίταξα… «Εντάξει. Μπράβο σας που τις βράζετε και προσέχετε», είπα με παγωμένο χαμόγελο και έκδηλη ειρωνεία – άλλωστε άκρη δεν θα έβγαζα ήταν το μόνο σίγουρο- και συμπλήρωσα κοιτάζοντας τον απευθείας στα μάτια…
«Γιατί ξέρετε, από σαλμονέλα παιδιά δηλητηριάζονται και μπορεί ακόμα και να πεθάνουν, τόσα ακούμε, τόσα γίνονται. Πρέπει να προσέχετε, το οφείλετε».
Δεν είπα τίποτε άλλο. Το μήνυμα είχε φτάσει.
Τον Ραφαέλλο φυσικά δεν τον άφησα να φάει κοτομπουκιές. Και πολύ καλά έκανα. Αλλά πέρασε υπέροχα. Έπαιξε, γέλασε, χάρηκε. Κι εγώ μίλησα με τους φίλους μας, όλα μια χαρά.
Δεν είμαι άνθρωπος που θα χαλάσει τη διάθεση του για τέτοια.
Στον Θέμη του εξιστόρησα τα γεγονότα μόνο όταν φύγαμε. Δεν υπήρχε λόγος να τον φορτώσω.
Η μαμά που οργάνωσε το πάρτι δεν κατάλαβε τίποτα — ούτε της είπα. Δεν ήθελα να την στενοχωρήσω.
Αλλά ναι. Έγινα δυσάρεστη και αντιπαθής στον ιδιοκτήτη.
Και ξέρεις κάτι; Δεν με απασχολεί καθόλου.
Οι ευγένειες έχουν όρια. Όταν μιλάμε για παιδιά, δεν χαριζόμαστε.
Ούτε στη μουσική. Ούτε στο φαγητό. Ούτε στη σαλμονέλα. Ούτε σε τίποτα!
Δεν είναι λίγα αυτά που γίνονται γύρω μας, με παιδιά να φτάνουν στα νοσοκομεία σε κρίσιμη κατάσταση και να κινδυνεύουν ακόμα και με τη ζωή τους. Και δυστυχώς πολλές φορές όλα αυτά ξεκινούν από κάτι τόσο μικρό…
Η Φαίη Σκορδά αποκάλυψε ότι έζησε μία περιπέτεια χθες το βράδυ στο σπίτι της, με αποτέλεσμα το πρωί της Τρίτης (17/6) να εμφανιστεί άυπνη στο πλατό της εκπομπής της.
Η παρουσιάστρια αποκάλυψε την περιπέτεια που έζησε τα ξημερώματα με τον γάτο της. Kατά τη διάρκεια της νύχτας θέλησε να βγει από το σπίτι για να πάρει κάτι από το αυτοκίνητο, όμως την ακολούθησε και ο γάτος της και έτσι αναγκάστηκε να τον ψάχνει σε όλη τη γειτονιά.
«Είμαι τελείως άυπνη, μπορεί να κοιμήθηκα μισή ώρα. Δεν ξενύχτησα, κάποια στιγμή κατέβηκα να πάρω κάτι από το αυτοκίνητο και μαζί μου βγήκε ο Cookie, ο κεραμιδόγατός μου. Πρέπει να ξύπνησα όλη τη γειτονιά και γυρνούσαμε γύρω γύρω. Το αστείο είναι ότι αν υπήρχε μία κάμερα 24 ώρες το 24 στη ζωή μου, εκεί να δεις νούμερα τηλεθέασης… Δε θα χρειαζόταν ούτε θέματα, ούτε τίποτα» ανέφερε η Φαίη Σκορδά.
«Κάτι γατάκια με πήραν από πίσω και ήθελαν να ανέβουν πάνω στο σπίτι. Κι εγώ στις 4 η ώρα τη νύχτα να φωνάζω, να λέω στη γάτα ότι θα την αφήσω έξω. Ζητώ συγγνώμη που σας πήρα με τα δικά μου. Τελικά, γύρισε στις 06:30 το πρωί. Κοιμάται μία χαρά στο κρεβάτι μου» σημείωσε η παρουσιάστρια.
Η Κατερίνα Καινούργιου κατά τη διάρκεια συζήτησης με τους συνεργάτες της στην εκπομπή Super Κατερίνα έκανε μία αποκάλυψη για τον Γιάννη Πουλόπουλο με τον οποίο συνεργάζεται με επιτυχία τα τελευταία χρόνια.
«Στην αρχή δεν ήθελα τον Γιάννη, παρόλο που τον αγαπούσα, γιατί τον θεωρούσα γρουσούζη. Δεν τον ήθελα, τον θεωρούσα γκαντέμη και έρχεται στην εκπομπή και σκίσαμε»
«20 χρόνια ούτε μία φορά δεν έχει κοπεί εκπομπή στην οποία ήμουνα» απάντησε ο Γιάννης Πουλόπουλος.
Το πράσινο φως πήρε για του χρόνου, η μεγάλη τηλεοπτική επιτυχία του Mega, με την τεράστια δυναμική στην φετινή prime time ζώνη.
Δεν είναι άλλη από τη φρέσκια και ξεκαρδιστική κωμωδία «Έχω Παιδιά», τη σειρά που πρωταγωνιστεί η Ευγενία Σαμαρά και ο Βασίλης Μαυρογεωργίου. Το σενάριο της σειράς υπογράφει ο Λάμπρος Φισφής και τη σκηνοθεσία ο Διονύσης Φερεντίνος.
Η οικογενειακή κωμωδία του Mega που κατέλαβε φέτος τους δέκτες αλλά και τους δείκτες τηλεθέασης, πήρε έγκριση για ακόμη έναν κύκλο επεισοδίων λόγω της επιτυχίας που σημειώνει.
Ο «οδηγός επιβίωσης» της οικογένειας Πολίτη, με τα καθημερινά απρόοπτα και τις εκρηκτικές καταστάσεις, αγαπήθηκε από το κοινό και δεν θα μπορούσε να λείπει από το νέο πρόγραμμα του «μεγάλου καναλιού».
Πότε θα δούμε τα επεισόδια του 2ου κύκλου
Από την προβολή του πρώτου κιόλας επεισοδίου της σειράς στη μικρή οθόνη, τη Δευτέρα 14 Οκτωβρίου, το «Έχω Παιδιά» σάρωσε σε τηλεθέαση, κατακτώντας την πρωτιά στο δυναμικό κοινό.
Η σειρά συνέχισε να βρίσκεται στις κορυφαίες επιλογές των τηλεθεατών καθ΄ όλη τη διάρκεια της τηλεοπτικής σεζόν, ξεχωρίζοντας στο τηλεοπτικό τοπίο.
Σύμφωνα με αποκλειστικό ρεπορτάζ του Reader, τα νέα επεισόδια της δημοφιλούς σειράς δεν θα προβληθούν στους δέκτες όπως αναμενόταν με την έναρξη της νέας τηλεοπτικής σεζόν, αλλά, από τη νέα χρονιά και συγκεκριμένα, τον Ιανουάριο του 2026.
Η μεγαλύτερη μουσική γιορτή, τα MAD VMA, έρχονται για 6η χρονιά στο Mega. Λάμψη, δυνατές στιγμές και αγαπημένοι καλλιτέχνες σε ένα φαντασμαγορικό τηλεοπτικό show.
Τα «Mad Video Music Awards 2025 από την ΔΕΗ» συμπληρώνουν φέτος 22 χρόνια και πραγματοποιήθηκαν χθες, Δευτέρα 16 Ιουνίου, στο Κλειστό Γήπεδο Tae Kwon Do, σε μια βραδιά με βραβεύσεις από απονεμητές-έκπληξη, εντυπωσιακά live acts και ανατρεπτικές καλλιτεχνικές συνεργασίες.
Η λαμπερή τελετή απονομής, την οποία παρουσιάζει ο Θέμης Γεωργαντάς, θα μεταδοθεί αποκλειστικά στο MEGA, την Κυριακή 29 Ιουνίου στις 21:50.
Μαζί του, οι superhosts: Fipster, Garifallia Kalifoni, Dr.Chris, Giorgos Davos, Marianna Grfld, Amalia T., Ilenia Williams, Athina Klimi.
Τη βραδιά άνοιξε ο μουσικός παραγωγός και DJ Αντώνης Δημητριάδης (AD1 MUSIC), ενώ super special guests ήταν oι Νορβηγοί αστέρες της pop μουσικής, Marcus & Martinus.
Στα highlights των MAD VMA 2025 ήταν και η εμφάνιση της Άννας Βίσση σε ρόλο-έκπληξη.
Όπως κάθε χρόνο, το line up των «Mad Video Music Awards 2025 από την ΔΕΗ» είναι ξεχωριστό.
Ανάμεσα στους καλλιτέχνες που εμφανίστηκαν στη σκηνή είναι οι:
Το ΔΕΗ Θέατρο Άλσος το Σάββατο 14 Ιουνίου πλημμύρισε από κόσμο ο οποίος όρθιος και για μεγάλο διάστημα χειροκροτούσε την υπέροχη ομάδα ηθοποιών που έδωσαν τη ψυχή τους και όλο το συναίσθημα τους σε αυτή την παράσταση που έγραψε και σκηνοθέτησε με ευαισθησία και με μια μοναδική προσέγγιση, ο Πέτρος Ζούλιας.
Η Βίκυ Σταυροπούλου στο ρόλο της Ρούλας, κεντρική αφηγήτρια της ζωής του συνθέτη, ήταν συγκλονιστική, αστείρευτη καθώς υποδύθηκε με δυναμισμό, χιούμορ και ευαισθησία τις διαφορετικές χρονικές περιόδους της συζύγου του Γιώργου Ζαμπέτα, μιας γυναίκας που έπαιξε σημαντικό ρόλο στη ζωή του.
Ο Κώστας Κόκλας εξαιρετικός στο ρόλο του πατέρα του Ζαμπέτα, με την ερμηνεία του ανακαλύπτουμε τα ήθη και τα έθιμα μιας ολόκληρης εποχής.
Ο Γιάννης Τσιμιτσέλης στο ρόλο του Τσάντα, λιτός και ακριβής, τελείως κόντρα στους ρόλους που μέχρι τώρα τον έχουμε συνηθίσει.
Η Δανάη Μπάρκα εξαιρετική ως ανερχόμενη τραγουδίστρια εκείνης της εποχής, πληθωρική αλλά και δωρική ερμηνεύοντας με καθαρότητα το αίσθημα της παράστασης, αγγίζοντας με τη μοναδική φωνή της, τις καρδιές του κοινού.
Η Ελένη Καρακάση ανέδειξε το ταλέντο της τόσο ως ηθοποιός όσο και ως ερμηνεύτρια μεγάλων επιτυχιών της εποχής.
Ο Λευτέρης Ελευθερίου με τις υποκριτικές του δυνατότητες, τις διαρκείς φωνητικές και ερμηνευτικές του εναλλαγές και την θετική του ενέργεια γέμιζε με φως τη σκηνή.
Ο Αντώνης Κρόμπας έδωσε με τη σειρά του όμορφες ερμηνείες με χιούμορ και σεβασμό και η Χριστίνα Τσάφου ευαίσθητη, αστεία, γεμάτη περηφάνεια για το μοναχογιό της κέρδισε τις εντυπώσεις από τη πρώτη στιγμή ως η πιο αντιπροσωπευτική Ελληνίδα μάνα!
Οι ηθοποιοί της παράστασης: Αντώνης Βαρθαλίτης, Ραφαήλ Κριτούλης, Αλεξάνδρα Κολαϊτη, Αλκιβιάδης Κωνσταντόπουλος, Παύλος Λουτσίδης, Γιώργος Ματζιάρης, Πάνος Παταγιάννης, Μαρίνα Σαμάρκου, Μαριάννα Τουντασάκη, Γιάννης Φιλίππου, Φαίη Φραγκαλιώτη και Ιάσονας Χρόνης, έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό με τις εξαιρετικές ερμηνείες τους, τις υπέροχες φωνές τους και τις χορευτικές τους ικανότητες.
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»! Μια παράσταση όμοια με ένα αυθεντικό λαϊκό γλέντι εκείνης της εποχής.
Το κοινό απόλαυσε τις επιτυχίες του Γιώργου Ζαμπέτα με τον τρόπο που τις ερμήνευσαν οι ηθοποιοί, συγκινήθηκε με τα αποσπάσματα – ντοκουμέντα από ταινίες και συνεντεύξεις του ίδιου του συνθέτη. Η ζωντανή 8μελης ορχήστρα συνόδεψε με τις πενιές της, ενώ την ατμόσφαιρα της παράστασης υποστήριξαν τα υπέροχα σκηνικά και τα πολυάριθμα κοστούμια.
Μετά το τέλος της παράστασης φυσικά δεν έλειψαν τα σχόλια των θεατών:
«Είδαμε μια παράσταση που σου ραγίζει την καρδιά και σε κάνει να χαμογελάς ταυτόχρονα!»
«Νιώσαμε πως ο ίδιος ο Ζαμπέτας μας μιλούσε από τη σκηνή.»
«Σπάνια μια θεατρική δουλειά αποδίδει με τόση αγάπη και αυθεντικότητα μια προσωπικότητα. Μπράβο!»
Αυτές οι συζητήσεις είναι το μεγαλύτερο μπράβο! Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα! Τα καταφέραμε!!!
Η μουσικοθεατρική παράσταση «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα» είναι αναμφίβολα το θεατρικό γεγονός του καλοκαιριού.
ΤΑΥΤΟΤΗΤΑ ΠΑΡΑΣΤΑΣΗΣ
Κείμενο-Σκηνοθεσία: Πέτρος Ζούλιας
Μουσική διεύθυνση- ενορχήστρωση: Άκης Δείξιμος – Μιχάλης Ασίκης
Μουσική διδασκαλία: Άκης Δείξιμος
Σκηνικά: Αθανασία Σμαραγδή
Κοστούμια: Κατερίνα Παπανικολάου
Χορογραφίες: Φώτης Διαμαντόπουλος
Σχεδιασμός Φωτισμών: Μελίνα Μάσχα
Επεξεργασία – Δημιουργία βίντεο: Κάρολος Πορφύρης
Βοηθός σκηνοθέτη: Μαριάννα Τουντασάκη
ΠΡΩΤΑΓΩΝΙΣΤΟΥΝ: Βίκυ Σταυροπούλου, Κώστας Κόκλας, Γιάννης Τσιμιτσέλης, Δανάη Μπάρκα, Ελένη Καρακάση, Λευτέρης Ελευθερίου, Αντώνης Κρόμπας και η Χριστίνα Τσάφου.
Στις 1 και 2 Ιουλίου, στο Ωδείο Αθηνών, διοργανώνεται το διήμερο συνέδριο για το ελληνικό διαστημικό οικοσύστημα, με τη συμμετοχή κορυφαίων εκπροσώπων από την κυβέρνηση, την ΕΕ, την ESA, επιχειρηματικών ομίλων και δυναμικών startups.
Με την Ελλάδα να διεκδικεί με αξιώσεις τη θέση της στην ευρωπαϊκή διαστημική στρατηγική, το 2ο Greek Space Tech Forum, που διοργανώνεται την Τρίτη και Τετάρτη 1 και 2 Ιουλίου στο Ωδείο Αθηνών, έρχεται να αναδείξει τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις για την περαιτέρω ανάπτυξη ενός δυναμικού οικοσυστήματος που μεγαλώνει τα τελευταία χρόνια στη χώρα μας, δημιουργώντας μικροδορυφόρους, εξαρτήματα και νέες τεχνολογικές εφαρμογές.
Το διεθνές συνέδριο διοργανώνει, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, η ethosEVENTS, με τη συνδιοργάνωση της Ένωσης Ελληνικών Βιομηχανιών Διαστημικής Τεχνολογίας & Εφαρμογών (ΕΒΙΔΙΤΕ) και του Ελληνικού Συνεργατικού Σχηματισμού Διαστημικών Τεχνολογιών και Εφαρμογών (si-Cluster) του Corallia.
Με τίτλο “The Greek Space Ecosystem in a Challenging Global Landscape”, το Greek Space Tech Forum 2025 αποτελεί μια μοναδική πλατφόρμα διαλόγου και συνεργασίας, απευθυνόμενο σε ένα ευρύ κοινό. Συμμετέχουν εκπρόσωποι της ελληνικής κυβέρνησης, της Ευρωπαϊκής Ένωσης, του Ευρωπαϊκού Οργανισμού Διαστήματος (ESA), καθηγητές και μέλη ερευνητικών κέντρων, επενδυτές, μεγάλοι τεχνολογικοί όμιλοι και δυναμικές space tech startups.
Το Ελληνικό Διάστημα: Στρατηγική και προοπτικές
Ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό θα εστιάσουν στις ευκαιρίες που αναδύονται για την Ελλάδα στον τομέα του Διαστήματος, αναλύοντας το Εθνικό Διαστημικό Πρόγραμμα και τις προοπτικές που διανοίγονται από το Υπουργικό Συμβούλιο της ESA, που διοργανώνεται φέτος και θα ορίσει την ευρωπαϊκή διαστημική στρατηγική των επόμενων ετών.
Θα παρουσιαστούν οι θέσεις της Ελλάδας και της βιομηχανίας, αναδεικνύοντας τον τρόπο με τον οποίο η χώρα μας διαμορφώνει τη δική της στρατηγική απέναντι στις παγκόσμιες προκλήσεις.
Διάστημα, Άμυνα και νέες εφαρμογές
Στο επίκεντρο θα βρεθεί το ελληνικό Space Hub, μια πολιτεία καινοτομίας, η οποία, ξεκινώντας από το πρόγραμμα των μικροδορυφόρων που χρηματοδοτείται από το Ταμείο Ανάκαμψης, θα στεγάσει τον βασικό πυρήνα του ελληνικού οικοσυστήματος.
Με την αμυντική βιομηχανία και την ανάπτυξή της στο ευρωπαϊκό έδαφος να έχει μπει σε πρώτο πλάνο, ένα σημαντικό μέρος των συζητήσεων στο φετινό συνέδριο θα αφιερωθεί στη σχέση μεταξύ Διαστήματος και Άμυνας.
Παράλληλα, το συνέδριο θα εξερευνήσει τις ευρείες εφαρμογές της διαστημικής τεχνολογίας σε νευραλγικούς τομείς της ελληνικής οικονομίας, όπως οι Τηλεπικοινωνίες και η Ναυτιλία, αναδεικνύοντας πώς οι διαστημικές λύσεις μπορούν να συμβάλουν στην ανάπτυξη και την ανταγωνιστικότητα.
Στο επίκεντρο καινοτομία, επιχειρηματικότητα και συνεργασίες
Το Greek Space Tech Forum δίνει βήμα στην έρευνα και τις καινοτόμες εφαρμογές. Ακαδημαϊκοί και ερευνητικοί οργανισμοί θα παρουσιάσουν τα προγράμματά τους στον τομέα της διαστημικής τεχνολογίας, ενώ ελληνικές startups θα έχουν την ευκαιρία να παρουσιάσουν τις καινοτόμες εφαρμογές και υπηρεσίες τους.
Παράλληλα, καθ’ όλη τη διάρκεια του διήμερου συνεδρίου, θα λειτουργεί εκθεσιακός χώρος με περίπτερα εταιρειών, προσφέροντας μοναδικές ευκαιρίες δικτύωσης, ανταλλαγής τεχνογνωσίας και δημιουργίας συνεργασιών μεταξύ των συμμετεχόντων. Ακόμη, σε μια παράλληλη εκδήλωση, ελληνικές startups θα παρουσιάζουν τα επιχειρηματικά τους μοντέλα σε επενδυτές και το ευρύτερο κοινό.
Μια εντυπωσιακή εμφάνιση πραγματοποίησε η Κατερίνα Λιόλιου στη σκηνή των Mad VMA 2025, ερμηνεύοντας δύο από τις επιτυχίες της.
Παράλληλα, κατέκτησε το βραβείο για το καλύτερο λαϊκό τραγούδι, με το κομμάτι «Ο άντρας των ονείρων μου».
Η τραγουδίστρια ήταν ανάμεσα στους καλλιτέχνες που συμμετείχαν τη Δευτέρα 16 Ιουνίου στη μουσική διοργάνωση και μάλιστα έκλεψε την παράσταση με την ιδιαίτερη σκηνική της παρουσία, όταν ερμήνευσε το «Το ‘βαλε» και το «Για την επόμενη».
Η Κατερίνα Λιόλιου επέλεξε για την εμφάνισή της ένα μαύρο κορμάκι και ψηλές μπότες, ενώ από πίσω της βρισκόταν μία ομάδα χορευτών ντυμένοι στα λευκά.