Quantcast
22:40
25/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
22:40
25/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Πτώση στις συνολικές πωλήσεις της BMW, διπλασιασμός σε αυτές των EV

To BMW Concept / Φωτογραφία: Twitter

To BMW Concept / Φωτογραφία: Twitter

14.01.2023
23:01
Τελευταία ενημέρωση: 15/01/2023 • 10:36
Ο στόχος που θέτει η BMW για το 2023 είναι το 15% επί των συνολικών πωλήσεων να αφορά αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα

Πτωτικά κινήθηκαν οι πωλήσεις του BMW Group το 2022, ως συνέπεια των αντίξοων συνθηκών με την πανδημία, την ενεργειακή κρίση και τα προβλήματα στην εφοδιαστική αλυσίδα.

Οι μάρκες BMW, MINI και Rolls-Royce παρέδωσαν συνολικά 2.399.636 οχήματα το περασμένο έτος, επίδοση μικρότερη κατά 4,8% σε σχέση με το 2021.

Ο κύριος αντίκτυπος όλων των παραπάνω έγινε αισθητός τους πρώτους έξι μήνες της χρονιάς, με τις πωλήσεις να ανακάμπτουν το δεύτερο εξάμηνο του 2022 (το τέταρτο τρίμηνο το BMW Group κατέγραψε σημαντική αύξηση πωλήσεων +10,6%).

Πρώτη στις premium μάρκες η BMW

Η BMW ανακοίνωσε ότι παρέμεινε στην 1η θέση παγκοσμίως ανάμεσα στις premium μάρκες, με 2.100.692 αυτοκίνητα να έχουν ταξινομηθεί το 2022. Ιδιαίτερα σημαντικά γεγονός για τον Όμιλο είναι το ότι υπερδιπλασίασε τις πωλήσεις αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων (BEV), παραδίδοντας 215.755 οχήματα (+107,7%).

Ένα σημαντικό ορόσημο επιτεύχθηκε όταν το BMW Group παρέδωσε το 500.000ό αμιγώς ηλεκτρικό όχημα στον νέο του ιδιοκτήτη προς το τέλος της περσινής χρονιάς.

Μέσα στο 2023 η BMW θα δημοσιοποιήσει περισσότερες πληροφορίες και εικόνες για το πρωτότυπο i Vision Dee, το οποίο έκανε πρεμιέρα στο Λας Βέγκας και προαναγγέλλει τα μελλοντικά ηλεκτρικά της Neue Klasse.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση