Quantcast
08:03
25/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
08:03
25/04/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Οδηγείς συχνά με αναμμένο το λαμπάκι βενζίνης; Ποιο είναι το λάθος, τι ζημιά κάνεις στο αμάξι σου

Λαμπάκι βενζίνης / Φωτογραφία: Twitter

Λαμπάκι βενζίνης / Φωτογραφία: Twitter

05.05.2023
15:36
Τελευταία ενημέρωση: 06/05/2023 • 10:30
Δεν κερδίζεις τίποτα βάζοντας ελάχιστη βενζίνη

Με τις τιμές των καυσίμων να έχουν εκτοξευτεί, όλο και περισσότεροι οδηγοί συνηθίζουν να πηγαίνουν στα μόνο αφού ενεργοποιηθεί η σχετική ένδειξη στον πίνακα οργάνων. Το να ανάψει το λαμπάκι της βενζίνης δεν είναι απαραίτητα κακό, αρκεί αυτό να μην γίνεται συνέχεια.

Σε αντίθετη περίπτωση, υπάρχει μεγάλη πιθανότητα να προκληθεί βλάβη στο σύστημα.

Από τη στιγμή που θα ανάψει το λαμπάκι της βενζίνης απομένουν κατά μέσο όρο 8 λίτρα καυσίμου στο ρεζερβουάρ – το όριο ανάλογα το μέγεθος του αυτοκινήτου είναι από 6 έως 10 λίτρα. Αρκετά για να καλύψει την απόσταση μέχρι το πλησιέστερο πρατήριο – αυτός είναι εξάλλου και ο σκοπός της προειδοποιητικής λυχνίας.

Ωστόσο, αν επιμένουμε να κινούμαστε συνεχώς με χαμηλή στάθμη καυσίμου, η αντλία καυσίμου η οποία είναι τοποθετημένη μέσα στο ρεζερβουάρ καταπονείται ολοένα και περισσότερο.

Δεν κερδίζεις τίποτα βάζοντας ελάχιστη βενζίνη

Όταν συνεχίζουμε να οδηγούμε με ελάχιστο καύσιμο και η βελόνα είναι μονίμως στο κατώτερο τμήμα της στάθμης, αφήνουμε ουσιαστικά ακάλυπτη την αντλία και κατ’ επέκταση χωρίς επαρκή ψύξη, κάτι που μπορεί μακροπρόθεσμα να δημιουργήσει βλάβη.

Το συχνότερο πρόβλημα είναι τα κατάλοιπα και ξένα σωματίδια που συσσωρεύονται στον πάτο του ρεζερβουάρ. Με συνεχόμενο ελάχιστο καύσιμο, η αντλία τραβάει αυτά τα σωματίδια ή υπολλείματα, οπότε δεν είναι απίθανο κάποια στιγμή να γίνει ζημιά στο σύστημα και να κληθούμε να πληρώσουμε ένα σεβαστό ποσό για επιδιόρθωση.

Άρα καλό είναι να μην αφήνουμε το ρεζερβουάρ καυσίμου συνεχώς με χαμηλή στάθμη. Το αυτοκίνητο για τους περισσότερους είναι καθημερινό μέσο μετακίνησης. Οπότε αντί να βάζουμε 10-20 ευρώ σε κάθε επίσκεψη, ας το γεμίζουμε μια φορά στο τόσο. Έτσι, θα γλυτώσουμε πιθανές βλάβες, αλλά και από το άγχος της αυτονομίας, χωρίς στην ουσία να πληρώνουμε περισσότερο, αφού το καύσιμο θα το καταναλώσουμε σε βάθος χρόνου, όπως γράφει το Gocar.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση