20:30
23/06/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
20:30
23/06/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Η οικογένεια Σουμάχερ θα λάβει 200.000 ευρώ από περιοδικό που δημοσίευσε ψεύτικη συνέντευξη του Μίκαελ!

H ψεύτικη συνέντευξη του Σουμάχερ / Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ

H ψεύτικη συνέντευξη του Σουμάχερ / Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ

23.05.2024
17:03
Τελευταία ενημέρωση: 24/05/2024 • 8:37
Το περιοδικό ισχυριζόταν ότι είχε την πρώτη συνέντευξη με τον Σουμάχερ

Η οικογένεια Σουμάχερ θα λάβει 200.000 ευρώ από περιοδικό που δημοσίευσε ψεύτικη συνέντευξη του Μίκαελ.

Ήταν 15 Απριλίου του 2023 όταν το γερμανικό περιοδικό Die Aktuelle αποφάσισε να ταράξει για τα καλά τα νερά στον κόσμο της Formula 1. Στο πρωτοσέλιδό του, υποσχόταν μια αποκλειστική συνέντευξη με τον Μίκαελ Σουμάχερ, ο οποίος δεν έχει εμφανιστεί δημοσίως από τότε που υπέστη σοβαρό εγκεφαλικό τραυματισμό σε ατύχημα στο σκι, τον Δεκέμβριο του 2013.

Το περιοδικό ισχυριζόταν ότι είχε την πρώτη συνέντευξη με τον επτά φορές πρωταθλητή της F1, υποσχόμενο «Όχι πενιχρές, νεφελώδεις, μισές προτάσεις από φίλους του. Αλλά απαντήσεις από τον ίδιο! Από τον Μίκαελ Σουμάχερ, 54 ετών!».

H ψεύτικη συνέντευξη του Σουμάχερ
H ψεύτικη συνέντευξη του Σουμάχερ / Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Η εν λόγω «συνέντευξη» ήταν εν τέλει προϊόν τεχνητής νοημοσύνης και όχι πραγματικής συνομιλίας με τον θρύλο της Formula 1. Όπως είναι λογικό, οι αντιδράσεις παγκοσμίως ήταν σφοδρές και άμεσες, με εκπρόσωπο της οικογένειας Σουμάχερ να επιβεβαιώνει ότι θα ληφθούν νομικά μέτρα.

Έτσι κι έγινε. Ακολουθήθηκε η νομική οδός, η οποία δικαίωσε την πλευρά του Μίκαελ. Έτσι, μετά την απόλυση του συντάκτη της «συνέντευξης», πέρυσι, το περιοδικό πρέπει πλέον να καταβάλει το ποσό των 200.000€ στην οικογένεια, ως αποζημίωση.

Σουμάχερ: Το Die Aktuelle έχει… προϊστορία με την οικογένεια

Το 2014, το περιοδικό είχε προκαλέσει ξανά, χρησιμοποιώντας το όνομα του Μίκαελ. Είχε δημοσιεύσει μια φωτογραφία, με τον ίδιο, μαζί με τη σύζυγό του, Κορίνα,στο εξώφυλλο, και με τον τίτλο “Awake”. «Ξύπνιος», δηλαδή.

Όπως αντιλαμβάνεστε, τα φύλλα έγιναν ανάρπαστα, μόνο που το εν λόγω κομμάτι αφορούσε γενικά, ανθρώπους που έχουν ξυπνήσει από κώμα στο παρελθόν. Ο «κίτρινος» Τύπος στα καλύτερά του.

Άλλη μία νομική υπόθεση μεταξύ των δύο πλευρών προέκυψε το 2015, μετά από ένα εξώφυλλο που έλεγε ότι «μια νέα αγάπη» είχε μπει στη ζωή της Κορίνα, μόνο που το άρθρο αφορούσε την κόρη του ζευγαριού, Τζίνα!

Πηγή: motori.gr



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση