Quantcast
03:36
06/12/2022

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
03:36
06/12/2022
Please set Weather API key before using this widget.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Η Hyundai περνά στην ηλεκτρική εποχή: Εγκαινίασε εργοστάσιο παραγωγής αμιγώς ηλεκτροκίνητων και μπαταριών (βίντεο)

Μέτρα στην εστίαση κατά του κορονοϊού / Φωτογραφία: Eurokinissi

24.11.2022

21:30

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on email
Η Hyundai θα επενδύσει 5,54 δισ. δολάρια για να περάσει στην ηλεκτρική εποχή

Ο όμιλος Hyundai εγκαινιάζει εργοστάσιο αποκλειστικά για ηλεκτρικά οχήματα και εργοστάσιο μπαταριών. Η νέα παραγωγική μονάδα κατασκευάζεται στην περιοχή του Bryan County Mega στην πολιτεία Georgia των ΗΠΑ.

Το ύψος της επένδυσης των 5,54 δισεκατομμυρίων δολαρίων από την εταιρεία και τους συνεργαζόμενους προμηθευτές περιλαμβάνει σχέδια για την παραγωγή μιας γκάμας καινοτόμων ηλεκτρικών οχημάτων Hyundai και Genesis, καθώς και μια νέα μονάδα κατασκευής μπαταριών.

Το νέο έξυπνο εργοστάσιο της HMGMA αναμένεται να ξεκινήσει την παραγωγική του δραστηριότητα το 1ο εξάμηνο του 2025 με ετήσια παραγωγική δυνατότητα 300.000 μονάδων. Οι νέες μονάδες θα βασίζονται κυρίως σε ανανεώσιμες πηγές ενέργειας για την τροφοδοσία τους και στη χρήση τεχνολογιών μείωσης των εκπομπών για την κάλυψη των απαιτήσεων RE100.

Μετά από αυτή την επένδυση ο όμιλος στοχεύει να διατηρήσει τη θέση του ως ένας από τους τρεις κορυφαίους παρόχους ηλεκτρικών οχημάτων στις ΗΠΑ.

Φθηνότερα τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από τα συμβατικά από το 2026, σύμφωνα με έκθεση του Bloomberg

Τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα από το 2026 και έπειτα θα είναι φθηνότερα από τα συμβατικά, σύμφωνα με έκθεση του Bloomberg.

Η μείωση της τιμής των ηλεκτρικών οχημάτων θα έχει δυναμική επίδραση στις πωλήσεις τους από το 2025-2030, όταν και υπολογίζεται ότι ο αριθμός τους θα τετραπλασιαστεί και θα αγγίξει τα 26 εκατομμύρια αυτοκίνητα.

Σύμφωνα με αναλυτές του Bloomberg NEF, ο αριθμός αναμένεται να διπλασιαστεί περαιτέρω, φθάνοντας στα 54 εκατομμύρια το 2040. Ως απόρροια αυτών των πωλήσεων, τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα τη συγκεκριμένη χρονική περίοδο θα έχουν ήδη μερίδιο 58% στις παγκόσμιες πωλήσεις.

Φόρτιση μπαταρίας ηλεκτρικού αυτοκινήτου
Φόρτιση μπαταρίας ηλεκτρικού αυτοκινήτου / Φωτογραφία: Unsplash

Ωστόσο, η τιμή των ηλεκτρικών αυτοκινήτων δεν θα είναι ο μόνος παράγοντας που θα καθορίσει την αυξανόμενη δημοτικότητά τους, καθώς το τελευταίο χρονικό διάστημα υπάρχει μια έντονη συζήτηση για την ανάγκη μείωσης των εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στον τομέα των μεταφορών.

Στην Ευρώπη, τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα καταργηθούν έως το 2035

Στην Ευρώπη, τα αυτοκίνητα με κινητήρες εσωτερικής καύσης θα καταργηθούν έως το 2035, ενώ ήδη, πολλές ευρωπαϊκές κυβερνήσεις επιδοτούν την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Με την πάροδο του χρόνου, αυτό θα οδηγήσει σε δραστική μείωση του αριθμού των αυτοκινήτων εσωτερικής καύσης.

Πολλοί μάλιστα πιστεύουν ότι η κατοχή ενός οχήματος με κινητήρα εσωτερικής καύσης θα γίνει χόμπι για τους λάτρεις των κλασικών αυτοκινήτων.

Φόρτιση μπαταρίας ηλεκτρικού αυτοκινήτου - ηλεκτρικά οχήματα
Φόρτιση μπαταρίας ηλεκτρικού αυτοκινήτου / Φωτογραφία: Unsplash

Η μείωση της τιμής των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα επηρεαστεί, όπως αναφέρει το ΑΠΕ-ΜΠΕ, από την πτώση του κόστους παραγωγής μπαταριών, το οποίο επί του παρόντος αντιπροσωπεύει έως και το 40% της αξίας ολόκληρου του αυτοκινήτου. Παρά την άνοδο των πρώτων υλών και της ενέργειας, η τεχνολογία θα φθάσει σε τέτοια επίπεδα που η πτώση της τιμής των μπαταριών θα είναι εφικτή.

Οι αναλυτές προβλέπουν πτώση μακροπρόθεσμα, η οποία θα οφείλεται σε πιο αποτελεσματικές τεχνολογίες παραγωγής, στο άνοιγμα νέων εργοστασίων και στις τεχνολογικές καινοτομίες. Κόστος κάτω από τα 100 δολάρια ανά κιλοβατώρα θεωρείται σημαντικό όριο για να υπάρξει ανάπτυξη της ηλεκτροκίνησης.

Το σημείο καμπής για τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα αναμένεται να είναι το 2026

Σύμφωνα με την έκθεση του Bloomberg ΝEF, το σημείο καμπής αναμένεται να είναι το 2026, όταν το μέσο κόστος αγοράς ενός μεσαίου μεγέθους αυτοκινήτου εσωτερικής καύσης και ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου θα εξισωθεί. Μετά το 2027, οι τιμές των ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα γίνονται όλο και χαμηλότερες, ενώ τα αυτοκίνητα εσωτερικής καύσης θα γίνονται ελαφρώς πιο ακριβά.

Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο
Ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο / Φωτογραφία: Unsplash

Το 2030, για παράδειγμα, η τιμή ενός ηλεκτρικού αυτοκινήτου αναμένεται να είναι αρκετές χιλιάδες πιο κάτω από ένα αυτοκίνητο εσωτερικής καύσης.

Φυσικά, το μεγαλύτερο πρόβλημα παραμένει η έλλειψη υποδομών που προβληματίζει ακόμη και τους περισσότερο αισιόδοξους της αυτοκίνησης. Όμως, το σίγουρο είναι ότι η μετάβαση θα γίνει γρήγορα και τα περισσότερα προβλήματα θα επιλυθούν μέσα σε μικρό χρονικό διάστημα. Σε περίπτωση επίλυσης του συγκεκριμένου προβλήματος, αλλά και με το κλείδωμα της τιμής της κιλοβατώρας από τους παρόχους ηλεκτρικής ενέργειας σε δημόσιους σταθμούς φόρτισης, ακόμη και η μικρή αυτονομία στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα δεν θα αποτελεί πρόβλημα για μεγάλα ταξίδια.

Aκολουθήστε το thestandard.gr στο Google News για να ενημερώνεστε για όλες τις ειδήσεις

Διαβάστε όλες τις τελευταίες ειδήσεις σε Ελλάδα και όλο τον κόσμο στο thestandard.gr

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση