Quantcast
14:13
03/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
14:13
03/05/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Ferrari 499P, ένα supercar που αποδίδει 680 άλογα

Μέτρα στην εστίαση κατά του κορονοϊού / Φωτογραφία: Eurokinissi

20.02.2023

23:55

Η Ferrari 499P Racecar είναι το αυτοκίνητο που θα σε κάνει να πιστεύεις ότι οδηγάς μονοθέσιο της Formula 1

Η Ferrari 499P Racecar, λανσάρει μια ανανεωμένη έκδοση του διάσημου χρωματικού συνδυασμού του 312 P από τη δεκαετία του 1970, που υπογραμμίζει επίσης οπτικά τις ιστορικές συνδέσεις με τους αγώνες αυτού του τύπου, που διακόπηκαν πριν από 50 χρόνια.

Το τετρακίνητο πρωτότυπο συμμορφώνεται με τους τεχνικούς κανονισμούς και τις απαιτήσεις της κατηγορίας Le Mans Hypercar με υβριδικό κινητήρα, αποδίδοντας μέγιστη ισχύ 500 kW στους τροχούς και με ελάχιστο βάρος 1.030 κιλά.

Για την εξέλιξη του 499P, η εταιρεία βασίστηκε στους τεράστιους πόρους τεχνικής, επαγγελματικής και ανθρώπινης αριστείας που αποτελούν την επιτομή της μάρκας του Maranello, αναθέτοντας τη διαχείριση στην Attività Sportive GT, υπό τη διεύθυνση του Antonello Coletta και την τεχνική επίβλεψη του Ferdinando Cannizzo, επικεφαλής του τμήματος που είναι υπεύθυνο για τη μηχανική και την ανάπτυξη αγωνιστικών αυτοκινήτων Sports και GT.

Το υβριδικό σύστημα κίνησης συνδυάζει μια μεσαία πίσω μονάδα ισχύος με έναν ηλεκτροκινητήρα που τροφοδοτεί τον μπροστινό άξονα. Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης έχει μέγιστη ισχύ 680 ίππων και προέρχεται από την οικογένεια των V6 twin-turbo. Μοιράζεται την αρχιτεκτονική του κινητήρα που τοποθετήθηκε στο 296 GT3, έχει υποβληθεί σε ενδελεχή αναθεώρηση από τους μηχανικούς της Ferrari, με στόχο τόσο την ανάπτυξη ad hoc λύσεων για το πρωτότυπο όσο και τη μείωση του συνολικού βάρους.

Χτισμένο σε ολοκαίνουργιο μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα

Η δεύτερη «ψυχή» του υβριδικού συστήματος μετάδοσης κίνησης είναι το ERS – Energy Recovery System – με μέγιστη ισχύ εξόδου 272 ίππους. Το πακέτο μπαταριών, με ονομαστική τάση 900v, επωφελείται από την εμπειρία της Formula 1, παρόλο που κατασκευάστηκε ειδικά για το 499P. Η συνολική μέγιστη ισχύς εξόδου είναι 680 ίπποι και το σύστημα μετάδοσης κίνησης συνδέεται με ένα διαδοχικό κιβώτιο ταχυτήτων επτά ταχυτήτων. Τα τεχνικά και αεροδυναμικά χαρακτηριστικά του αυτοκινήτου έχουν βελτιωθεί.

Χτισμένο σε ένα ολοκαίνουργιο μονοκόκ πλαίσιο από ανθρακονήματα, διαθέτει λύσεις που αντιπροσωπεύουν την αιχμή της τεχνολογίας του μηχανοκίνητου αθλητισμού. Τα ηλεκτρονικά συστήματα έχουν αναπτυχθεί και καινοτομούν περαιτέρω με βάση την εμπειρία που αποκτήθηκε στον κόσμο των αγώνων GT.

Δεν είναι λιγότερο εξελιγμένο το σύστημα πέδησης, το οποίο ενσωματώνει ένα σύστημα πέδησης – σύστημα απαραίτητο για να επιτρέψει την ανάκτηση της κινητικής ενέργειας από τον μπροστινό ηλεκτρικό άξονα κατά την διάρκεια του φρενάρισματος. Το σύστημα έχει αναπτυχθεί για να συνδυάζει την ακρίβεια και την ταχύτητα απόκρισης με την αξιοπιστία και την ανθεκτικότητα, συμπληρωματικές πτυχές που είναι ένα από τα κλειδιά της επιτυχίας στους αγώνες αντοχής. Ο ηλεκτρικός μπροστινός άξονας χρησιμοποιεί ενέργεια που ανακτάται κατά το φρενάρισμα. Η ενέργεια αποθηκεύεται στη μπαταρία υψηλής τάσης πριν μεταδοθεί στους μπροστινούς τροχούς όταν επιτευχθεί μια συγκεκριμένη ταχύτητα, συμβάλλοντας έτσι στην ενίσχυση της απόδοσης στις πίστες που είναι προγραμματισμένες να φιλοξενήσουν το ημερολόγιο του 2023.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση