23:04
21/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
23:04
21/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Το 16ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις πέρασε στο «πάνθεον»: Τα αποτελέσματα σε Regularity και Sporting – Τι είδαμε το Σαββατοκύριακο στα βουνά της Στερεάς Ελλάδας (εικόνα)

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις νυχτερινή ειδική / Φωτογραφία: historicacropolis

Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις νυχτερινή ειδική / Φωτογραφία: historicacropolis

Ο Θάνος Νικηταράς
06.06.2022
14:15
Τελευταία ενημέρωση: 06/06/2022 • 19:18
Οι νικητές στους αγώνες του 16ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις

Το 16ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις ανήκει πια στο παρελθόν, καθώς ολοκληρώθηκε με επιτυχία το Σαββατοκύριακο που μας πέρασε.

Τα βουνά της Στερεάς Ελλάδας πλημμύρισαν από τους ήχους τον κινητήρων ορισμένων «θρυλικών» αγωνιστικών αυτοκινήτων, τα οποία έγραψαν ιστορία και στο «δικό μας» Ράλλυ Ακρόπολις τις περασμένες δεκαετίες.

Θετικό ήταν το γεγονός πως είδαμε αρκετό κόσμο στις ειδικές διαδρομές ενώ το service στο δρόμο επανέφερε όμορφες μνήμες παλαιότερων ετών.

Φέτος συμπληρώνονται 20 χρόνια από τη διεξαγωγή του 1ου Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις. Το 2002 διοργανώθηκε για πρώτη φορά το «Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις και Ράλι Αντίκα», με τη συμμετοχή 61 πληρωμάτων, τα οποία μέσα σε τρεις ημέρες κάλυψαν περισσότερα από 1.000 χιλιόμετρα, περνώντας από 11 ειδικές.

Φέτος συμμετείχαν 142 πληρώματά και για πρώτη φορά συμμετείχαν 13 αναβάτες μοτοσικλέτας, οι οποίοι εργάστηκαν σκληρά τους τελευταίους μήνες για να χαρίσουν θέματα στους θεατές, κάτι που δείχνει ότι το Ιστορικό Ακρόπολις Επέστρεψε για να μείνει.

Να σημειώσουμε ότι ο αγώνας τα τελευταία χρόνια προσμετρά ως προκριματικός στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα FIA Trophy for Historic Regularity Rallies – και το ίδιο συνέβη και με το φετινό το 16ο Ιστορικό Ράλλυ Ακρόπολις, που συγκέντρωσε 8 συμμετοχές από το εξωτερικό. Παράλληλα, το φετινό ΙΡΑ ήταν υποψήφιος αγώνας (candidate event) για το Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ράλλυ Ιστορικών αυτοκινήτων, με σκοπό την ένταξή του στο πρόγραμμα της νέας αγωνιστικής χρονιάς.

Οι νικητές στον αγώνα Sporting

Μια εμφατική νίκη πήραν στον αγώνα Sporting οι Κωνσταντίνος Πίτσος και Στέλιος Καραπαπάζης, οι οποίοι με Ford Sierra Cosworth 4X4  σημείωσαν τον ταχύτερο χρόνια και στις 11 διαδρομές του αγώνα.

Το πλήρωμα, που επέστρεψε στην κορυφή μετά από 11 χρόνια, πήρε τη νίκη και στην κατηγορία Ε4.

Κωνσταντίνος Πίτσος και Στέλιος Καραπαπάζης με Ford Sierra Cosworth 4X4
Κωνσταντίνος Πίτσος και Στέλιος Καραπαπάζης με Ford Sierra Cosworth 4X4 / Historicacropolis

Στη δεύτερη θέση της γενικής κατάταξης του αγώνα ολοκλήρωσαν οι Παναγιώτης Παραδείσης – Κώστας Ποιμενίδης με Ford Escort MKII RS, κινούμενοι αλάνθαστα και με απόλυτα σταθερό και σβέλτο τέμπο με το πισωκίνητο αγωνιστικό τους.

Το βάθρο της γενικής κατάταξης του αγώνα Sporting συμπλήρωσαν οι Γιώργος Παραδείσης – Μιχάλης Φράγκου με Ford Escort MKII RS2000, τερματίζοντας παράλληλα δεύτεροι στην D3.

Τέταρτοι γενικής ήταν οι Κωνσταντίνος Τζέμος – Διονύσης Κολοτούρος με Toyota Corolla AE 86, οι οποίοι πήραν και τη νίκη στην Ε2. Ακολούθησαν οι Γρηγόρης Πιερρουτσάκος – Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης με Peugeot 205 Rallye, οι οποίοι κέρδισαν και την Ε1. Στην Ε3 νικητές ήταν οι Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου – Αναστάσιος Παπαδόπουλος με Toyota Starlet EP 71, οι οποίοι ήταν 6οι γενικής.

Στη C1 τη νίκη πήραν οι Κωνσταντίνος Αργυρίου – Σταμάτης Λάσκος (Toyota Corolla KE 25), στη C2 οι Δημήτρης Αμαξόπουλος – Χαρά Μωραΐτη (Toyota Corolla KE 30), ενώ στην Β4 οι Ευάγγελος Μπιρλιράκης – Κώστας Κοφινάς (BMW 2002 Ti).

Οι νικητές ανά κλάση

Β4

Ευάγγελος Μπιρλιράκης – Κώστας Κοφινάς (BMW 2002 Ti)

C1

Κωνσταντίνος Αργυρίου – Σταμάτης Λάσκος (Toyota Corolla KE 25)

C2

Δημήτρης Αμαξόπουλος – Χαρά Μωραϊτη (Toyota Corolla KE 30)
Νίκος Παραπέρας – Κωνσταντίνος Μυλωνάς (Toyota Celica TA 22)

D3

Παναγιώτης Παραδείσης – Κώστας Ποιμενίδης (Ford Escort MKII RS)
Γιώργος Παραδείσης – Μιχάλης Φράγκου (Ford Escort MKII RS 2000)
Θέμης Χαλκιάς – Ανδρεας Βίγκος (Nissan Violet GT)\

E1

Γρηγόρης Πιερρουτσάκος – Αλέξανδρος Ματαλιωτάκης (Peugeot 205 Rallye)
Μιχάλης Νομικός – Κωνσταντίνος Τροβάς (Toyota Starlet KP 60)
Montecristo – Βάλια Μαρκάκη (Toyota Starlet KP 60)

Ε2

Κωνσταντίνος Τζέμος –Διονύσης Κολοτούρος (Toyota Corolla AE 86)
Γεώργιος Κασιδόπουλος – Βαγγέλης Παναρίτης (Toyota Starlet EP 71)
Βασίλης Χαλκιάς – Κώστας Κόντος (Nissan Pulsar)

E3

Κωνσταντίνος Παπαδημητρίου – Αναστάσιος Παπαδόπουλος (Toyota Starlet EP 71)
Γιώργος Χωριανόπουλος – Αθανάσιος Σαμαράς (VW Golf GTi)

Ε4

Κωνσταντίνος Πίτσος – Στυλιανός Καραπαπάζης (Ford Sierra Cosworth 4X4)

Αποτελέσματα Sporting

Τα αποτελέσματα του αγώνα Regularity

Ο αγώνας Regularity του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις κύλησε ομαλά. Τα 43 πληρώματα και οι 13 μοτοσικλετιστές απόλαυσαν έναν εξαιρετικό αγώνα, στο πλαίσιο του FIA Trophy for Regularity Rallies 2022, που βρήκε νικητές τους Χρήστο Χατζηκωνσταντίνου – Μανώλη Δημακαρέα με Volkswagen Golf 2 του 1985.

Πίσω τους τερμάτισαν οι Δημήτρης Καλογεράς – Χρήστος Διαμαντόπουλος με Porsche 911 SC του 1982, ενώ το βάθρο συμπλήρωσαν οι Θεμιστοκλής Κονταράτος – Ιούλιος Ιατρίδης με Volkswagen Golf 2 GTi του 1989).

Στις μοτοσικλέτες νικητής ήταν ο Γιώργος Μαμάσης με μια υπέροχη BSA WM20 του 1941, δεύτερο τον Γιώργο Τσαλαματά με ίδια μοτοσικλέτα και τρίτο τον Αλέξανδρο Διαμαντόπουλο με Yamaha XT500 του 1979.

Δείτε εδώ τα συνολικά αποτελέσματα του αγώνα Regularity

Acropolis Rally Legends για πρώτη φορά

Στην νεοσύστατη κατηγορία “Acropolis Rally Legends” του Ιστορικού Ράλλυ Ακρόπολις, οι Επαμεινώνδας Καρανικόλας – Γιώργος Κακαβάς με το Ford Escort RS Cosworth τους δεν αντιμετώπισαν κανένα πρόβλημα κατά τη διάρκεια του διημέρου, καθώς επικράτησαν και στις 11 ειδικές διαδρομές.

Δεύτεροι στον αγώνα των “Acropolis Rally Legends” ήταν οι Ιωάννης Παπαζήσης – Κωνσταντίνος Πεδιαδιτάκης με Mazda Familia 323, οι οποίοι στο σκέλος της Κυριακής ανέβασαν τον ρυθμό τους και πέρασαν τους Θεόδωρο Καλαμαρά – Βασιλική Ψαράκη, οι οποίοι έφεραν τελικά το Citroen Saxo VTS στην τρίτη θέση.

Την τετράδα της κατηγορία συμπλήρωσαν οι Κυριάκος Βυτόγιαννης – Γιάννης Κάτσικας με Subaru Impreza 555.

Δείτε εδώ την τελική κατάταξη της κατηγορίας Acropolis Rally Legends

 



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση