10:43
21/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
10:43
21/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Το TikTok φέρνει ένα χαρακτηριστικό για όσους λατρεύουν σειρές και ταινίες

Τo TikTok σε smartphone / Φωτογραφία: Unsplash

Τo TikTok σε smartphone / Φωτογραφία: Unsplash

08.01.2023
08:40
Τελευταία ενημέρωση: 08/01/2023 • 12:14
Έρχεται νέο χρήσιμο χαρακτηριστικό από το TikTok

Ένα χαρακτηριστικό που θα λατρέψουν οι χρήστες του TikTok έρχεται στην διάσημη social media πλατφόρμα.

Σε συνεργασία με την πλατφόρμα IMDb, που αποτελεί την μεγαλύτερη και δημοφιλέστερη βάση δεδομένων για ταινίες και σειρές, φέρνουν ένα χαρακτηριστικό που χάρη σε αυτό θα μπορείτε να κάνετε tag απευθείας links για μια ταινία ή σειρά στο IMDb.

Το χαρακτηριστικό αυτό δίνει την επιλογή προσθήκης ενός link (σαν το link sticker των Instagram Stories) πριν την δημοσίευση ενός βίντεο -θα το βρείτε στα Movie and TV- και έτσι, θα μπορείτε να ψάξετε για την αγαπημένη σειρά/ταινία που θέλετε να προτείνετε στους ακόλουθούς σας.

Τα σχέδια του TikTok

Η TikTok creators κιόλας θα μπορούν να σώσουν τον εκάστοτε τίτλο στην καρτέλα Favorites του προφίλ τους. Χάρη σε αυτό το χαρακτηριστικό θα γίνει πιο διαδραστική η πρόταση ταινιών και σειρών μέσα από το TikTok, καθώς οι δημιουργοί περιεχομένου μέχρι τώρα περιορίζονταν στο πώς τις παρουσιάζουν, ενώ το TikTok έχανε engagement με το να βλέπει χρήστες να μεταπηδούν αλλού για να βρουν πληροφορίες για αυτό που θέλουν. Τώρα θα μπορούν να το κάνουν χωρίς να…ξεκολλήσουν από το TikTok.

Το χαρακτηριστικό αυτό θα κάνει φυσικά έναν win-win κύκλο, καθώς οι εταιρίες και τα στούντιο παραγωγής θα μπορούν να προωθούν τις ταινίες και τις σειρές τους πολύ πιο αποτελεσματικά. Κολοσσοί όπως το Netflix, το Disney Plus, το HBO, η Α24 και η Warner Bros. χρησιμοποιούν σε μεγάλο βαθμό το TikTok για να προωθήσουν στο κοινό τις νέες τους παραγωγές.

Προς το παρόν η διάθεσή του έχει γίνει σταδιακά σε χρήστες των ΗΠΑ και της Μ. Βρετανίας, ενώ δεν αποκλείεται να ακολουθήσουν και άλλες χώρες στο μέλλον συμπεριλαμβανομένης και της Ελλάδας.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση