13:31
22/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
13:31
22/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Αλλαγές στο Netflix: Μέχρι το τέλος του χρόνου το νέο φθηνότερο συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις

Netflix στην τηλεόραση / Φωτογραφία: Unsplash

Netflix στην τηλεόραση / Φωτογραφία: Unsplash

11.05.2022
11:55
Τελευταία ενημέρωση: 11/05/2022 • 14:29
Η συνδρομητική πλατφόρμα στοχεύει να περιορίσει την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης

Μέχρι το τέλος του 2022 αναμένεται να κυκλοφορήσει το νέο φθηνότερο συνδρομητικό πακέτο με διαφημίσεις το Netflix, μία ενέργεια που ετοιμάζει εδώ και καιρό.

Σύμφωνα με τους The New York Times, το Netflix ανέφερε στους υπαλλήλους της ότι η νέα αυτή βαθμίδα που βασίζεται στις διαφημίσεις, θα μπορούσε να ξεκινήσει έως το τέλος του 2022.

Συγκεκριμένα, εξήγησε ότι αυτό το πακέτο θα ξεκινήσει μάλλον τους τελευταίους μήνες του 2022, από τον Οκτώβριο έως τον Δεκέμβριο.

Με αυτή της κίνηση, η συνδρομητική πλατφόρμα στοχεύει να περιορίσει την κοινή χρήση κωδικών πρόσβασης, μια αποστολή που έχει αναλάβει εδώ και αρκετό καιρό.

Πριν λίγες μέρες, η εταιρεία δημοσιεύοντας τα οικονομικά της αποτελέσματα γνωστοποίησε στους επενδυτές πως η βάση των συνδρομητών της συρρικνώθηκε κατά 200.000 παγκοσμίως. Μπορεί το νούμερο να μην είναι τεράστιο για μια πλατφόρμα εκατομμυρίων συνδρομητών, είναι ωστόσο ενδεικτικό του γεγονότος ότι το Netflix έχει «πέσει σε τοίχο». Σύμφωνα με τις προβλέψεις της ίδιας της πλατφόρμας, ενδέχεται να χάσει άλλους 2 εκατομμύρια συνδρομητές μέσα στο δεύτερο τρίμηνο του έτους.

Netflix
Netflix / Φωτογραφία: Unsplash

Το χαστούκι ήταν μεγάλο για τη streaming πλατφόρμα, η οποία ήλπιζε πως θα είχε προσελκύσει 2,5 εκατομμύρια νέους συνδρομητές μέσα στο τρίμηνο, σε σύγκριση με τους 4 εκατομμύρια νέους χρήστες που είχε καταφέρει να αποκτήσει το 2021 μέσα στην αντίστοιχο χρονική περίοδο.

Την ίδια στιγμή, τα συνολικά έσοδα της εταιρείας διαμορφώθηκαν στα 7,78 δισ. δολάρια, χαμηλότερα από τα 7,93 δισ. δολάρια που ανέμεναν οι αναλυτές, ενώ η Netflix ανέφερε καθαρά κέρδη 3,53 δολαρίων/μετοχή, υψηλότερα από τις προβλέψεις για κέρδη 2,89 δολαρίων/μετοχή.

Φυσικά, μεγάλο μερίδιο της πτώσης οφείλεται και στον πόλεμο στην Ουκρανία, αφού η απόσυρση του Netflix από τη Ρωσία στοίχησε τους 700.000 συνδρομητές της χώρας. Συγχρόνως, η αύξηση τιμών που προηγήθηκε τον Ιανουάριο, είχε ως αποτέλεσμα να εγκαταλείψουν άλλοι 600.000 συνδρομητές. Εν τέλει, μέσα στο πρώτο τρίμηνο του 2022 το Netflix προσέλκυσε 1,1 εκατομμύρια νέους χρήστες, για να αντισταθμίσει κάπως την κατάσταση και να φτάσει στον τελικό απολογισμό των -200,000 συνδρομητών. Των ανακοινώσεων, ακολούθησε «βουτιά» για τη μετοχή της εταιρείας η οποία έπεσε στα «τάρταρα» (-20%) στις ηλεκτρονικές συναλλαγές της Wall Street .

Πού οφείλεται η πτώση του Netflix

Για τους περισσότερους που έχουν έστω και επιφανειακή σχέση με το streaming, η έννοια των online σειρών-ταινιών είναι συνυφασμένη με το Netflix τα τελευταία χρόνια. Ωστόσο, από την πανδημία -όπου ο κινηματογράφος και οι εταιρείες παραγωγής βίωσαν μεγάλη κρίση- πολλές γιγαντιαίες εταιρείες μπήκαν για τα καλά στο παιχνίδι των streaming πλατφορμών. Το AppleTV μάλιστα πέρασε στη… στροφή το Netflix καθώς έγινε φέτος η πρώτη πλατφόρμα που κερδίζει Oscar καλύτερης ταινίας με το «CΟDA».

Επίσης, αρκετοί από τους μεγαλύτερους ανταγωνιστές του Netflix προσφέρουν φθηνότερα πακέτα με υποστήριξη διαφημίσεων, συμπεριλαμβανομένων των Hulu, HBO Max και Paramount+. Τον περασμένο μήνα η Disney ανακοίνωσε ότι σχεδιάζει να ξεκινήσει ένα διαφημιστικά υποστηριζόμενο πρόγραμμα Disney+ από τα τέλη του 2022 στις ΗΠΑ. Ενώ, και το AmazonPrime είναι πλέον δυνατός παίκτης στον τομέα του streaming.



TAGS Netflix

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση