Η τουρκική αλυσίδα με ρούχα «LC Waikiki» διατηρεί καταστήματα στη Βόρεια Ελλάδα ήδη από το 2018, αλλά τώρα ήρθε η σειρά και των Αθηναίων να τα γνωρίσουν από κοντά.
Η εταιρεία έχει συμφωνήσει να ανοίξει το νέο της κατάστημα στο retail park στην οδό Πειραιώς, που ανήκει στη θυγατρική του ομίλου Φουρλή, Trade Estate ΑΕΕΑΠ.
Η «LC Waikiki» ανοίγει αυτή την εβδομάδα νέο κατάστημα στην Αλεξανδρούπολη, ενώ οι επισκέπτες του εμπορικού κέντρου River West στον Κηφισό γνωρίζουν από τις προετοιμασίες που γίνονται στο επίπεδο -1, σε εμπορικό χώρο πάνω από 1.400 τ.μ., ότι αναμένεται άνοιγμα της τουρκικής εταιρίας.
Επιπροσθέτως η «LC Waikiki» έχει κλείσει συμφωνία μίσθωσης χώρου και στο υπό κατασκευή εμπορικό πάρκο Piraeus Retail Park της Ten Brinke στο Φάληρο, που πέρασε πρόσφατα στον έλεγχο της Trade Estates του ομίλου Fourlis. Τα εγκαίνια εκτιμάται ότι θα γίνουν μετά το Πάσχα.
Τα τουρκικά ρούχα «LC Waikiki» στην Ελλάδα
Υπενθυμίζεται ότι το πρώτο κατάστημα «LC Waikiki» στην Ελλάδα άνοιξε το 2018 στο εμπορικό κέντρο Flamingo, στην Ξάνθη και έναν χρόνο αργότερα άνοιξε κατάστημα στη Θεσσαλονίκη, στο εμπορικό κέντρο Μακεδονία της Πυλαίας.
Έκτοτε ενίσχυσε περαιτέρω τη θέση της στη Βόρεια Ελλάδα και επεκτάθηκε σε μεγάλες πόλεις όπως η Λάρισα, η Κόρινθος και η Πάτρα.
Γεννήθηκε στο Παρίσι και μεγάλωσε στην Κωνσταντινούπολη
Σημειώνεται ότι η «LC Waikiki» ιδρύθηκε το 1988 από τον Γάλλο σχεδιαστή George Amouyal και τους συνεργάτες του.
Πήρε το όνομά της από τη διάσημη παραλία «Waikiki» (και το LC, τα αρχικά του Les Copains, που σημαίνει φίλοι στα γαλλικά).
Το 1997 η Tema Tekstil, του ομίλου Taha, εξαγόρασε τα δικαιώματα για την παγκόσμια ανάπτυξη της μάρκας LC Waikiki.
Ο George Amouyal διατήρησε ένα ποσοστό 7% και ο πλήρης έλεγχος και το management πέρασε στον τουρκικό όμιλο Taha και ειδικότερα στην εταιρεία του Taha Tekstil, στην οποία την ευθύνη ανέλαβε ο Mustafa Küçük.
Ο ίδιος ηγήθηκε του σχεδίου ανάπτυξης του σήματος και σήμερα ελέγχει μαζί με μέλη της οικογένειάς του 47,34% των μετοχών. Επιπλέον 35,42% ελέγχει η οικογένεια Dizdar και μικρότερα ποσοστά η οικογένεια Kisacik (7,18%), ο Amouyal (6,48%) και άλλοι μέτοχοι.
Έτσι το brand που γεννήθηκε στο Παρίσι, μεγάλωσε στην Κωνσταντινούπολη και την Τουρκία και με βάση τα δημοσιευμένα στοιχεία το 2020 εμφάνισε πωλήσεις 22,6 δισ. τουρκικές λίρες (1,46 δισ. ευρώ), με 845 εκατ. δολ. εξαγωγές.
Απασχολεί περίπου 54.000 υπαλλήλους και διαθέτει δίκτυο με πάνω από 1.200 καταστήματα.