Η Μόνικα Μπελούτσι όσα χρόνια και αν περάσουν θα παραμένει μια από τις πιο γοητευτικές γυναίκες στον κόσμο.
Την Ιταλίδα με την απαράμιλλη γοητεία εμφανίστηκε στην έκθεση φωτογραφίας για το έργο του καταξιωμένου φωτογράφου Τζιάν Πάολο Μπαρμπιέρι και έκλεψε τις εντυπώσεις, καθώς είχε ποζάρει γυμνή στον φακό του.
Η 58χρονη Μπελούτσι κοσμεί με την εικόνα της την γκαλερί, η οποία άνοιξε πριν από λίγες ημέρες στο Μιλάνο και η εντυπωσιακή φωτογραφία τοποθετήθηκε σε κεντρικό σημείο του χώρου. Πέραν του πρωταγωνιστικού ρόλου που λαμβάνει η εικόνα της στον επιβλητικό χώρο της έκθεσης, η Ιταλίδα πρωταγωνιστεί και στο ντοκιμαντέρ για τη ζωή του 84χρονου φωτογράφου με τίτλο «The Man and The Beauty».
Το ολόγυμνο κλικ μέσα στο νερό κατάφερε γρήγορα να κάνει τον γύρο του διαδικτύου και να εντυπωσιάσει τους λάτρεις της διάσημης Ιταλίδας. Η συγκεκριμένη φωτογραφία σύμφωνα με πληροφορίες της Daily Mail, προέρχεται από το μακρινό 2000 και πραγματοποιήθηκε για τις ανάγκες μιας καμπάνιας των Dolce & Gabbana.
Δείτε αυτή τη δημοσίευση στο Instagram.
Η δημοσίευση κοινοποιήθηκε από το χρήστη Gian Paolo Barbieri (@gian.paolo.barbieri)
Τα έργα που παρουσιάστηκαν στην γκαλερί, αποτελούν ένα συνδυασμό από ανέκδοτα πορτρέτα και φωτογραφίες ζωγραφισμένες στο χέρι. Σύμφωνα με όσα αναφέρονται στο δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας στην ίδια έκθεση, συμπεριλήφθηκαν και φωτογραφίες της Εύα Χερτζίκοβα.
Ποιος είναι ο φωτογράφος Τζιάν Πάολο Μπαρμπιέρι
Ο διεθνούς φήμης Gian Paolo Barbieri έχει επίσης συνεργαστεί με μερικά από τα πιο εμβληματικά supermodels του κόσμου. Επίσης, έχει δημιουργήσει φωτογραφίες για μερικές από τις πιο διάσημες διαφημιστικές καμπάνιες για ιταλικές και διεθνείς μάρκες μόδας, όπως Versace, Ferrè, Vivienne Westwood, Dolce & Gabbana, Valentinoκαι Armani.
Μιλώντας για την 60χρονη καριέρα του, ο Barbieri αναφέρει: «Πάντα αγαπούσα την τέχνη, σε όλες τις ενσαρκώσεις της. Από παιδί, η έμπνευση του θεάτρου και του κινηματογράφου έπαιξε σημαντικό ρόλο. Διαβάζοντας ευρέως, μελετώντας την κλασική τέχνη, κοιτάζοντας τους μεγάλους δασκάλους του παρελθόντος ή απλώς κοιτάζοντας γύρω μου τι ζωντάνεψε το περιβάλλον μου, καλλιέργησα το καλλιτεχνικό μου μάτι. Φαντάστηκα ή ζωγράφισα στο κεφάλι μου αυτό που θα ήθελα να είναι το αποτέλεσμα αυτής της πράξης, κατασκευάζοντας τα σκηνικά μου σχολαστικά, αναφέροντας πάντα, λίγο πολύ ρητά, την τέχνη, τον κινηματογράφο ή την αρχιτεκτονική».