Με 93 παραγωγές, σε 85 ημέρες και τη συμμετοχή περίπου 2.500 περφόρμερ και δημιουργών από κάθε γωνιά της γης, με ένα πρόγραμμα πολυφωνικό, με αστέρες διεθνούς βεληνεκούς από τους χώρους του Θεάτρου και της Μουσικής, αλλά και νέα ονόματα στην αιχμή της σύγχρονης πρωτοπορίας, με παραστάσεις Χορού, συναυλίες, περφόρμανς, προβολές, συζητήσεις, εκπαιδευτικά προγράμματα, εκδόσεις, πάρτι, δράσεις με ελεύθερη είσοδο, τιμητικά αφιερώματα, νέες συνεργασίες, ειδικές πλατφόρμες για επαγγελματίες του χώρου και πολλά άλλα σηκώνει αυλαία φέτος το Φεστιβάλ Αθηνών Επιδαύρου.
“Και όλα αυτά μέσα σε έναν κόσμο που φλέγεται”, όπως χαρακτηριστικά σημειώνει στο σημείωμά της η καλλιτεχνική διευθύντρια του Φεστιβάλ Αθηνων, Κατερίνα Ευαγγελάτου. “Οι παραστάσεις μας φέτος έχουν έναν προσανατολισμό πολιτικό, με την έννοια ότι θέτουν στο επίκεντρό τους τις προκλήσεις της συμβίωσης στις σύγχρονες κοινωνίες: το αίτημα για Δημοκρατία, Δικαιοσύνη και συμπερίληψη, καθώς και την επιτακτική ανάγκη για συμμετοχή στα κοινά. Το νήμα αυτό διατρέχει τον προγραμματισμό μας από την Πειραιώς 260 ως το Ηρώδειο και τα αρχαία θέατρα της Επιδαύρου” συνεχίζει, ενώ τονίζει πως το ερώτημα που ταλανίζει τις δημιουργίες των καλλιτεχνών είναι το “Πώς να ζήσουμε τη ζωή μας; Πώς να αντέξουμε τη ζωή μας;”
Εμείς επιλέξαμε τις παραστάσεις που κέντρισαν το ενδιαφέρον μας και κατά τη γνώμη μας αποτελούν τα φετινά highlights σε Ηρώδειο- Επίδαυρο και Πειραιώς 260.
Τα highlights του Ηρωδείου του Φεστιβάλ Αθηνών
Το Ηρώδειο φέτος είναι γεμάτο με εκδηλώσεις για όλα τα γούστα. Με την όπερα και την κλασική μουσική να κρατούν γερά τα ηνία του προγράμματος, αλλά και με έντονες ελληνικές και σύγχρονες πινελιές.
Την 1η Ιουνίου το πρόγραμμα του Ηρωδείου ανοίγει και φέτος η Εθνική Λυρική Σκηνή, που παρουσιάζει μια από τις δημοφιλέστερες όπερες του ρεπερτορίου, την Τόσκα του Πουτσίνι, με τη συμμετοχή πρωταγωνιστών διεθνούς ακτινοβολίας σε μουσική διεύθυνση Λουκά Καρυτινού και σκηνοθεσία του Ούγκο ντε Άνα (αναβίωση σκηνοθεσίας από την Κατερίνα Πετσατώδη) ( 1, 2, 6, 11 Ιουνίου).
Η αυλαία του θα πέσει σχεδόν δύο μήνες μετά και πάλι με αναβίωση όπερας, αυτή τη φορά την Τραβιάτα του Τζουζέπε Βέρντι σε σκηνοθεσία Κωνσταντίνου Ρήγου (27, 28, 30 & 31 Ιουλίου).
Στα “κλασικά”, στις 15 Ιουνίου θα έχουμε το προνόμιο να παρακολουθήσουμε τρεις σούπερ σταρ της κλασικής μουσικής, τρεις κορυφαίους σολίστες με ασύγκριτη τεχνική και ερμηνευτική δεινότητα: ο λόγος για τους Ιμάνιουελ Αξ, Λεωνίδας Καβάκος και Γιο-Γιο Μα.
Στις 18 Ιουνίου η περίφημη Philharmonia του Λονδίνου υπό τη διεύθυνση του Φινλανδού Σάντου-Ματίας Ρόουβαλι θα δώσει μία μοναδική συναυλία με σολίστ τη βιολονίστρια Πατρίσια Κοπατσίνσκαγια, που θεωρείται το enfant terrible της κλασικής μουσικής για τις αντισυμβατικές και γεμάτες πάθος ερμηνείες της.
Στις 30 Ιουνίου το “παρών” θα δώσει η πολυβραβευμένη Chamber Orchestra of Europe που περιοδεύει στις μεγαλύτερες σκηνές της Ευρώπης υπό τη διεύθυνση ενός σούπερ σταρ του πόντιουμ, του Βρετανού σερ Σάιμον Ρατλ. Στις 10 Ιουλίου η αποτελούμενη αποκλειστικά από χάλκινα και κρουστά, ορχήστρα Philharmonic Brass θα ερμηνεύσει υπό τη μουσική διεύθυνση του Φιλίπ Ογκέν έργα Γκέρσουιν, Γουίλιαμς, Μορικόνε, Σοστακόβιτς, Βέρντι, Μασκάνι, Ντβόρζακ.
Στη σύγχρονη μουσική τώρα, στις 13 Ιουνίου θα έχουμε την ευκαιρία να απολαύσουμε την αντισυμβατική καλλιτέχνιδα και ακτιβίστρια ΑΝΟΗΝΙ με τους Johnsons, στην παγκόσμια πρεμιέρα της περιοδείας τους.
Στις 26 Ιουνίου η υπέροχη Λορίνα ΜακΚένιτ επιστρέφει παρουσιάζοντας αγαπημένα κλασικά τραγούδια της στο πρώτο μέρος, ενώ στο δεύτερο θα ερμηνεύσει ολόκληρο το The Mask and Mirror, ενώ στις 5 Ιουλίου, όπως έχει ήδη ανακοινωθεί, θα απολαύσουμε τον μοναδικό Sting.
Τέλος, στις 18 Ιουνίου ο μυθικός τζαζίστας Τσαρλς Λόιντ επιστρέφει στην Ελλάδα για να μοιραστεί ξανά τη σκηνή με τη Μαρία Φαραντούρη.
Στα ελληνικά, στις 17 Ιουνίου θα λάβει χώρα ένα αφιέρωμα στον Μίμη Πλέσσα, ενώ στις 8 & 9 Ιουλίου το Φεστιβάλ τιμά την επέτειο των 50 χρόνων από την αποκατάσταση της Δημοκρατίας προσκαλώντας τον κορυφαίο Διονύση Σαββόπουλο να δημιουργήσει μια μουσική γιορτή/αφιέρωμα με τραγούδια συνδεδεμένα με τη Μεταπολίτευση, την κατάκτηση δημοκρατικών δικαιωμάτων, την ελευθερία, την ψυχαγωγία, την καθημερινότητα, την ελπίδα. Τη μοναδική Τάνια Τσανακλίδου υποδέχεται η σκηνή του Ωδείου Ηρώδου Αττικού στις 14 Ιουλίου, σε μια ξεχωριστή βραδιά του φετινού Φεστιβάλ.
Τα highlighs της Επιδαύρου
Το “βαρύ” πυροβολικό του φετινού Φεστιβάλ φαίνεται πως έχει συγκεντρωθεί στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου. Με δυσκολία μπορεί κάποιος θεατρόφιλος να εξαιρέσει από την ατζέντα του έστω και μία παράσταση. Την ίδια στιγμή στη Μικρή Επίδαυρο, βλέπουμε να υπερισχύει το μουσικό στίγμα, κάτι που είχαμε χρόνια να δούμε.
Έτσι πέρα από δύο μονολόγους που θα σκηνοθετήσουν ο Νίκος Χατζόπουλος και η Αικατερίνη Παπαγεωργίου, μουσικές από τον Δημήτρη Καλαντζή και την Ελεονώρα Ζουγανέλη θα πλημμυρίσουν το μικρό θέατρο.
Επιστρέφοντας στη Μεγάλη Επίδαυρο, την προσοχή μας μαγνητίζει στις 5 και 6 Ιουλίου η Ιφιγένεια εν Αυλίδι του Ευριπίδη του Τιμοφέι Κουλιάμπιν που επιστρέφει στο Φεστιβάλ Αθηνών μετά τις αριστουργηματικές Τρεις αδερφές (2018) με μια διεθνή παραγωγή και παγκόσμια πρεμιέρα.
Σπουδαίοι *ες Έλληνες και Ελληνίδες ηθοποιοί απαρτίζουν τον θίασο, δίνοντας σάρκα και οστά στο κορυφαίο αυτό καλλιτεχνικό εγχείρημα. Ανάμεσά τους η Ανθή Ευστρατιάδου, η Μαρία Ναυπλιώτου, ο Νικόλας Παπαγιάννης Μενέλαος, ο Θάνος Τοκάκης, ο Νίκος Ψαρράς κ.ά.
Στις 12 & 13 Ιουλίου ο μοναδικός Θεόδωρος Τερζόπουλος κατεβαίνει στην Επίδαυρο με το Εθνικό Θέατρο και την Ορέστεια του Αισχύλου. Μία παράσταση που συνιστά το απόλυτο ίσως must του καλοκαιριού.
Στο ερμηνευτικό καστ ξεχωρίζουμε τους: Έβελυν Ασουάντ (Κασσάνδρα), Έλλη Ιγγλίζ (Τροφός), Αγλαΐα Παππά (Αθηνά), Σάββας Στρούμπος (Αγαμέμνων) και Σοφία Χιλλ (Κλυταιμνήστρα/Το Είδωλον της Κλυταιμνήστρας).
Στις 19 & 20 Ιουλίου θα δούμε τον “Πλούτο” του Γιάννη Κακλέα που κατεβαίνει με το ΚΘΒΕ. Στο ρόλο του Χρεμύλου ο Μάνος Βακούσης. Στο μουσικό μέρος της παράστασης παίρνουν μέρος οι Χατζηφραγκέτα και η Nalyssa Green. Στην Παράβαση του έργου εμφανίζεται η καθηγήτρια Ιστορίας του Πανεπιστημίου Αθηνών Μαρία Ευθυμίου.
Στις 26 & 27 Ιουλίου το βλέμμα μας μαγνητίζει άλλη μία ξένη μετάκληση, καθώς θα δούμε την ιστορία της Εκάβης ιδωμένη από την Κομεντί Φρανσέζ που έρχεται ξανά στην Επίδαυρο συμπράττοντας αυτή τη φορά με τον πολυσυζητημένο Πορτογάλο σκηνοθέτη Τιάγκο Ροντρίγκες, νέο διευθυντή του Φεστιβάλ της Αβινιόν.
Στις 2 & 3 Αυγούστου ο Θάνος Παπακωνσταντίνου σκηνοθετεί για λογαριασμό του Εθνικού Θεάτρου τις “Βάκχες” του Ευριπίδη με τον Κωνσταντίνο Αβαρικιώτη στον ρόλο του Διονύσου, την Αλεξία Καλτσίκη ως Αγαύη, τον Θέμη Πάνου ως Κάδμο και τον Αργύρη Πανταζάρα ως Πενθέα.
Στις 9 & 10 Αυγούστου ο Άρης Μπινιάρης σκηνοθετεί με την ιδιοσυγκρασιακή του ματιά τους “Όρνιθες” του Αριστοφάνη τοποθετώντας το έργο σε ένα προ-τραγικό περιβάλλον και προσεγγίζοντάς το σαν αρχέγονη τελετή. Ο Οδυσσέας Παπασπηλιόπουλος και ο Γιώργος Χρυσοστόμου πρωταγωνιστούν σε μια σύγχρονη σάτιρα παρασύροντάς μας σ’ ένα ηλεκτρισμένο «άσμα», που ρίχνει εκτυφλωτικό φως στα κρίσιμα ζητήματα της πόλης με το αριστοφανικό έργο πάντα ως πυξίδα.
Η αυλαία κλείνει στις 23 & 24 Αυγούστου. Εξήντα χρόνια μετά την πρώτη παρουσίαση του έργου στην Επίδαυρο, το Θέατρο Τέχνης Καρόλου Κουν και το Θέατρο του Νέου Κόσμου παρουσιάζουν τις Ικέτιδες του Αισχύλου, σε σκηνοθεσία Μαριάννας Κάλμπαρη: ένα ποιητικό αλλά και βαθιά πολιτικό έργο. Στους πρωταγωνιστικούς ρόλους διακρίνουμε τη Λυδία Κονιόρδου, τη Λουκία Μιχαλοπούλου, τη Λένα Παπαληγούρα, τον Άκη Σακελλαρίου, τον Γιάννη Τσορτέκη, ενώ κορυφαία θα είναι η Μαρίνα Σάττι.
Και μία Μήδεια στο… Παλλάς
Εκτός των συνηθισμένων χώρων του φεστιβάλ και πιο συγκεκριμένα στο θέατρο Παλλάς στην Αθήνα, από τις 9 έως τις 11 Ιουλίου θα δούμε την πολυσυζητημένη Μήδεια του κορυφαίου δημιουργού Simon Stone από το Internationaal Theater Amsterdam, στο Θέατρο Παλλάς. Ο Στόουν, πολυσχιδής auteur, με παρουσία στις μεγαλύτερες σκηνές θεάτρου και όπερας του κόσμου αλλά και σημαντικό κινηματογραφικό έργο, υπογράφει μια σύγχρονη μεταφορά του μύθου, υψηλής αισθητικής πνοής, με συνταρακτικές ερμηνείες.
Τα highlights της Πειραιώς 260 του Φεστιβάλ Αθηνών
Εξαιρετικά πλούσιο, στιβαρό, αλλά χωρίς ιδιαίτερες εκπλήξεις το φετινό πρόγραμμα στην Πειραιώς 260. Στο αγαπημένο αυτό θερινό θεατρικό στέκι θα δούμε παραστάσεις που, μέσα από διαφορετικές σκηνικές γλώσσες, απαντούν στο διπλό ερώτημα «Πώς να ζήσουμε τη ζωή μας; Πώς να αντέξουμε τη ζωή μας;».
Aγγίζουν θέματα ταυτότητας, ερευνούν την επίδραση της τεχνολογίας στην καθημερινή μας ζωή, με την ανάπτυξη της τεχνητής νοημοσύνης, μιλούν για το αίσθημα απομόνωσης σ’ έναν κόσμο που ο πολίτης νιώθει αφιλόξενο, αλλά και για στιγμές ευδαιμονίας που χαρίζει η συνύπαρξη.
Συγκινητική πρωτοβουλία το αφιέρωμα στον Λευτέρη Βογιατζή με αφορμή τα 80 χρόνια από τη γέννηση του αξέχαστου αυτού θεατρικού δημιουργού (θα προβληθεί η αρχειακή βιντεοσκόπηση της ιστορικής Αντιγόνης), εξέχουσα θέση έχει και ο κύκλος Μεταπολίτευση, ενώ οι φωνές ανθρώπων μόνων «ενώνονται» στον Κύκλο Μονόλογοι.
Δεν μπορούμε να μην αναφερθουμε στους: Ξένια Καλπακτσόγλου, Χριστόφορο Μαρίνο και Χρήστο Χρυσόπουλο που αναβιώνουν τη θρυλική τηλεοπτική εκπομπή του Ροβήρου Μανθούλη «Μια ταινία, μια συζήτηση» (ΕΡΤ, 1976 – 1982), σε μια σκηνική εγκατάσταση που ζωντανεύει τη διαλεκτική της Μεταπολίτευσης μέσα από ανοιχτές συζητήσεις, περφόρμανς και προβολές.
Ξένες μετακλήσεις
Στις ξένες θεατρικές μετακλήσεις το σπουδαιότερο event είναι αυτό που σηκώνει και τη θεατρική αυλαία στις 5 Ιουνίου. Ο λόγος για τον αγαπημένο Πολωνό σκηνοθέτη Κριστόφ Βαρλικόφσκι που θα σκηνοθετήσει το “Επτά μαθήματα και πέντε παραβολές”, βασισμένο στα έργα Ελίζαμπεθ Κοστέλο, Ένας αργός άνθρωπος και Moral Tales του Τζ. Μ. Κουτσί (5 – 7 Ιουνίου).
Στις 13 & 14 Ιουνίου ένας οίκος υψηλής ραπτικής δέχεται μια ασυνήθιστη παραγγελία: να φτιάξει το νυφικό μιας πριγκίπισσας της βασιλικής οικογένειας της Αγγλίας. Επί οκτώ μήνες διάφοροι άνθρωποι εργάζονται για την υλοποίηση του μυστικού σχεδίου χωρίς να γνωρίζουν το τελικό προϊόν.
Η Καρολίν Γκιγελά Ενγκιγέν επιστρέφει στο Φεστιβάλ -μετά τη μαγευτική Σαϊγκόν (2019) και το Fraternité, un conte fantastique (Αδελφοσύνη: μια φανταστική ιστορία-2021)- με το Lacrima και πλέκει πάνω στην κοπιώδη διαδικασία της δημιουργίας, μια ιστορία για τη βία, θεσμική και ενδοοικογενειακή, και για τα δάκρυα που κρύβονται πίσω από την ομορφιά.
Στις 17 και 18 Ιουνίου ο Λιβανέζος καλλιτέχνης Rabih Mroué παρουσιάζει μια αποκαλυπτική ανατομία κυβερνητικής διαφθοράς, ενώ στις 4 & 5 Ιουλίου η Susanne Kennedy επιστρέφει στο Φεστιβάλ και μαζί με τον εικαστικό Markus Selg παρουσιάζει ένα μετα-ανθρωπιστικό φουτουριστικό σχόλιο επάνω στη σχέση ανθρώπου και τεχνολογίας.
Σε ανάλογο πνεύμα, στις 26 και 27 Ιουνίου οι Forced Entertainment και ο Tim Etchells γιορτάζουν τα 40 χρόνια της ιδιαίτερης παρουσίας τους στις διεθνείς σκηνές με ένα νέο έργο, που σκιαγραφεί τον εγκλωβισμό του σύγχρονου ανθρώπου μέσα σ’ ένα περιβάλλον τεχνητής νοημοσύνης.
Ελληνικές παραστάσεις
Στις ελληνικές παραστάσεις θεάτρου ξεχωρίζουμε τον μονόλογο που σκηνοθετεί η Νικαίτη Κοντούρη με τίτλο Κρυπτόγαμα του πεζογράφου Μιχάλη Αλμπάτη, που πρώτη φορά γράφει θέατρο, μετά από πρόσκληση του Φεστιβάλ (17 & 18 Ιουνίου), αλλά και τον Μάνο Καρατζογιάννη που με αφορμή την πρόσφατη επέτειο της εξέγερσης του Πολυτεχνείου, σκηνοθετεί την παράσταση 50 χρόνια, μια νύχτα, που επιχειρεί μια σύγχρονη ανάγνωση της οριακής αυτής στιγμής από τη σκοπιά του θεάτρου (26 – 29 Ιουνίου).
Χορός
Στο πεδίο του χορού, την αυλαία σηκώνει στις 5 & 6 Ιουνίου το εξαιρετικά ενδιαφέρον À la carte, με το οποίο ο διεθνής Έλληνας χορογράφος Γιάννης Μανταφούνης μάς συστήνεται ως ο νέος καλλιτεχνικός διευθυντής της Dresden Frankfurt Dance Company. Πρόκειται για ένα έργο μεγάλης κλίμακας, που έχει λάβει ενθουσιώδεις κριτικές.
Στις 12 και 13 Ιουνίου ιδιαίτερα σημαντική είναι η παρουσία του ο χορογράφου Σερζ Εμέ Κουλιμπαλί, ενός καλλιτέχνη που αντιλαμβάνεται τον χορό ως πολιτική και κοινωνική πράξη. Στο νέο του έργο, με όχημα την πλούσια παράδοση της αφρικανικής κουλτούρας, δημιουργεί μια σύγχρονη τελετή μύησης και μας καλεί να πάρουμε μέρος στο γκρέμισμα του παλιού κόσμου.
Η Αργεντίνα χορογράφος Ayelen Parolin, έρχεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα και ενορχηστρώνει με χιούμορ την αγωνιώδη προσπάθεια συμπόρευσης των ανθρώπων σ’ έναν διαρκώς μεταβαλλόμενο κόσμο, ενώ στις 13 & 14 Ιουλίου το Strong Born της Kat Válastur συνομιλεί με τον μύθο της Ιφιγένειας σε μια δυναμική τελετουργική παράσταση, εμπνευσμένη από την αρχαία ηρωίδα που κατέχει εξέχουσα θέση στο φετινό πρόγραμμα.
Τέλος, η Ερμίρα Γκόρο επιστρέφει στην Πειραιώς 260 στις 9 – 11 Ιουλίου με ένα σόλο εμπνευσμένο από την έννοια του τέλους, σε μια σπονδυλωτή σύνθεση τεσσάρων χορογράφων (Maria Hassabi, Hannes Langolf, Ιωάννα Παρασκευοπούλου, Ερμίρα Γκόρο).
grape – Greek Agora of Performance
Η καινοτόμα πρωτοβουλία grape για τη συστηματική προώθηση και προβολή του ελληνικού Θεάτρου και Χορού, που άρχισε ήδη να δίνει τους πρώτους καρπούς της, συνεχίζεται και φέτος. Οκτώ έργα θα παρουσιαστούν σε ένα συμπυκνωμένο πενθήμερο (21 – 25 Ιουλίου) για επαγγελματίες, διεθνείς καλεσμένους του Φεστιβάλ, αλλά και για το αθηναϊκό κοινό.
Όλα τα έργα του grape θέτουν, κατά κάποιον τρόπο, το ερώτημα «Μπορούμε να αντιστρέψουμε για λίγο την οπτική του κόσμου;». Είτε αγγίζουν θέματα πολιτικοκοινωνικά, είτε υπαρξιακά, μέσα από μια πιο ποιητική οπτική, με εργαλεία τον μύθο και τη λαϊκή παράδοση, οι παραστάσεις αυτές φωτίζουν, η καθεμιά με τη δική της καλλιτεχνική γλώσσα, τη σχέση μας με το σήμερα.
Οι καλλιτέχνες του grape φέτος είναι: Ανέστης Αζάς, Κατερίνα Ανδρέου, Mario Banushi, Χαρά Κότσαλη, Γιολάντα Μαρκοπούλου – Ομάδα Station Athens, Ευθύμης Φιλίππου – Αγγελική Παπούλια, Ζωή Χατζηαντωνίου και Αργυρώ Χιώτη.
«Άλλοι γαλαξίες»
Με τους στίχους του Διονύση Σαββόπουλου και με το βλέμμα στην επέτειο των 70 χρόνων διαδρομής του Φεστιβάλ, το 2025, το Φεστιβάλ Αθηνών διευρύνει τη συνεργασία του με ιστορικούς θεσμούς και ποικίλους χώρους στην πόλη, από την Ιχθυόσκαλα Κερατσινίου ως το Θέατρο Παλλάς, από την αλάνα του ΙΜΕ ως την ιστορική αίθουσα της Παλαιάς Βουλής, από το ΕΜΣΤ και την Εθνική Βιβλιοθήκη ως το Νοσοκομείο Σωτηρία, το Σύγχρονο Θέατρο και το Ωδείο Αθηνών.
Subset Festival και συνεργασίες με ΕΜΣΤ και άλλους φορείς
Σε συμπαραγωγή με το Ωδείο Αθηνών επανέρχεται ανανεωμένο το Subset Festival, η πολυπρισματική μουσική πλατφόρμα που εστιάζει στον διάλογο της σύγχρονης μουσικής με τα νέα μέσα. Αναθέσεις σε ελληνικά σύνολα και καλλιτέχνες, αλλά και workshops, προβολές και ξένοι καλεσμένοι θα συνθέσουν και φέτος ένα πανόραμα μουσικής έκφρασης, που κατέχει ξεχωριστή θέση στο Φεστιβάλ και συσπειρώνει ένα καινούργιο κοινό.
Από τον Raed Yassin μέχρι τον Αλέξανδρο Δρυμωνίτη, και από τη Laurel Halo μέχρι τον Ben Frost και τους Kaleidoskop με τη Maya Dunietz, μεταξύ άλλων, αλλά και μια σπέσιαλ προβολή, του Ryūichi Sakamoto: Opus σε σκηνοθεσία του Ιάπωνα Neo Sora, το φετινό Subset Festival θα μας απογειώσει.
Μια νέα συνεργασία με το Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης ξεκινάει μέσα από τον κύκλο συζητήσεων Future Perfect – Η εποχή της αμηχανίας. Γνωστά ονόματα της ελληνικής indie και alternative σκηνής θα φιλοξενήσει το Indie Playground Festival, που διοργανώσαμε πρώτη φορά πέρυσι, σε συνεργασία με το Κέντρο Πολιτισμού «Ελληνικός Κόσμος» και τη United We Fly, και επιστρέφει φέτος στον βιομηχανικό χώρο Playground 260.
Επίσης, μία τριήμερη πλατφόρμα δράσεων σε συμπαραγωγή με το Δημοτικό Θέατρο Πειραιά θα παρουσιαστεί το τριήμερο 5-7 Ιουλίου σε σκηνοθεσία Νίκου Διαμαντή υπό τον τίτλο “What We Owe Democracy / Τι οφείλουμε στη Δημοκρατία”.
Καθ’ όλη τη διάρκεια του Φεστιβάλ, συζητήσεις, πάρτι, live στην Πλατεία της Πειραιώς 260, μαζί με pre- και post-show talks ενισχύουν τη φεστιβαλική εμπειρία.
Διαβάστε αναλυτικά το πρόγραμμα του Φεστιβάλ Αθηνών εδώ.
Πηγή: news247.gr