14:30
25/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
14:30
25/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

ΣΥΡΙΖΑ: Κωδικός προώθηση προγράμματος

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας

Ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Αλέξης Τσίπρας

27.09.2022
07:14
Τελευταία ενημέρωση: 27/09/2022 • 11:04
Ο ΣΥΡΙΖΑ έχει ξεκινήσει μια επιχείρηση διάδοσης των προγραμματικών θέσεων

Να ενημερώσουν τους πολίτες για το πρόγραμμα διακυβέρνησης που παρουσίασε στη Θεσσαλονίκη, ο Αλέξης Τσίπρας, με δικά τους μέσα επιχειρούν στον ΣΥΡΙΖΑ, καθώς στην Κουμουνδούρου υπάρχει έντονη ενόχληση για τον τρόπο που αυτό παρουσιάστηκε από μερίδα των Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης.

Την άποψη ότι το Μαξίμου επιχειρεί από κοινού με φιλικά προς αυτό μίντια να  εξαφανίσει ή να διαστρεβλώσει τις κυβερνητικές προτάσεις που κατέθεσε το κόμμα τους στη ΔΕΘ, εκφράζουν τα κορυφαία στελέχη του ΣΥΡΙΖΑ. Σε κατ’ ιδίαν συζητήσεις τους, οι συνεργάτες του Αλέξη Τσίπρα υποστηρίζουν ότι τα όσα είπε ο αρχηγός τους είτε «εξαφανίστηκαν», είτε «υποβαθμίστηκαν» -κυρίως- από τα τηλεοπτικά κανάλια.

Με βάση αυτή την εκτίμηση, στην Κουμουνδούρου έχουν ήδη ξεκινήσει μια επιχείρηση διάδοσης των προγραμματικών θέσεων, με στόχο αυτές να φτάσουν στους πολίτες, χωρίς τον «παραμορφωτικό φακό» μερίδας των Μέσων Ενημέρωσης και της κυβερνητικής προπαγάνδας.

ΣΥΡΙΖΑ: «Δικαιοσύνη Παντού»

Ήδη στα κοινωνικά δίκτυα κυκλοφορούν κάρτες που έχουν το όνομα «Δικαιοσύνη Παντού» -έτσι ονομάζεται το πρόγραμμα Τσίπρα- που περιέχουν σημεία από τις βασικές δεσμεύσεις του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης. Μάλιστα, χθες, ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ ανέβασε στους προσωπικούς του λογαριασμούς όλες τις κάρτες (18 των αριθμό) που έχουν δημιουργηθεί.

Ο πρόεδρος ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Αλέξης Τσίπρας, στη ΔΕΘ
Ο πρόεδρος ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ, Αλέξης Τσίπρας, στη ΔΕΘ / Φωτογραφία: Eurokinissi

Παράλληλα, τον ρόλο του διαύλου με την κοινωνία καλούνται να παίξουν τα κομματικά Μέσα Ενημέρωσης που έχει στη διάθεση του ο ΣΥΡΙΖΑ – που αποδεικνύουν τη χρησιμότητα τους.

Την αρχή έκανε η «Αυγή» της Κυριακής, η οποία έδωσε χώρο στην Έφη Αχτσιόγλου να αναλύσει την κοστολόγηση της πρότασης που παρουσίασε ο Αλέξης Τσίπρας, τη λογική της τιμαριθμικής αναπροσαρμογής και των αυξήσεων στους μισθούς, καθώς και την αποκατάσταση των αδικιών για τη μεσαία τάξη.

«Το δημοσιονομικό κόστος του προγράμματος ανέρχεται στα 5,61 δισ. ευρώ. Το αποτέλεσμα αυτό διαμορφώνεται ως εξής: 9,35 δισ. αθροίζουν οι δαπάνες (αυξήσεις μισθών στο Δημόσιο, μειώσεις φόρων, ενίσχυση κοινωνικού κράτους κ.λπ.) και 3,74 δισ. είναι τα έσοδα από την αύξηση της φορολογίας στα υψηλά μερίσματα και τη φορολόγηση των υπερκερδών του τομέα ενέργειας (ηλεκτρική ενέργεια, πετρέλαια, φυσικό αέριο)», σημείωσε η τομεάρχης Οικονομικών του ΣΥΡΙΖΑ.

Οι δράσεις αυτές αναμένεται όχι απλά να συνεχιστούν στο άμεσο μέλλον, αλλά να ενταθούν, καθώς στη μάχη της ενημέρωσης των πολιτών αναμένεται να ριχθούν οι βουλευτές και τα στελέχη του κόμματος, με περιοδείες και συγκεντρώσεις ανά την Ελλάδα.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση