Ο Standardάκος κάνει πολλές φορές ορισμένες σκέψεις λίγο αντικομφορμιστικές θα λέγαμε, χωρίς βέβαια να θέλουμε να βλογήσουμε τα γένια μας. Να, σκεφτόμαστε δηλαδή, σε κάθε αμετροέπεια Πολάκη, με το αψύ (κατά τον Τσίπρα, εμείς δεν το βρίσκουμε αψύ, το βρίσκουμε απλά αφόρητα αγενές) του ύφος, αντιπαραβάλλεται μια ασύλληπτη φανφάρα του Άδωνι.
Για κάθε «σας έχω» που έγραψε ο Παύλος Πολάκης στο διαδίκτυο απειλώντας Θεούς και δαίμονες, αντηχεί στα αυτιά μας ένα «τι να ‘κανε κι ο δόλιος ο υπουργός» του Αδώνιδος για να μην ανατρέξει δηλαδή κανείς στο πλούσιο παρελθόν του υπουργού Ανάπτυξης που παράγει περισσότερες απρέπειες από όσες μπορεί το διαδίκτυο να καταναλώσει. Θα τολμούσαμε να μιλήσουμε για χρήσιμους ηλίθιους, αν οι πολικοί αυτοί καμικάζι δεν «έπαιζαν» με την καθημερινότητά μας, με τις ζωές μας και με τη νοημοσύνη μας (το τελευταίο κυρίως).
Τα ντουμάνια στων τρένων τις γραμμές
Έχουν περάσει σχεδόν 20 ημέρες από το σιδηροδρομικό δυστύχημα στα Τέμπη και αφού η βελόνα περί ανθρωπίνου λάθους δεν κατάφερε να κολλήσει στις χαρακιές του βινυλίου στο πικάπ, δημοσιογράφοι που ούρλιαζαν για τα λευκά μαλλιά του σταθμάρχη κι άλλοι που «παρίσταναν τους αφελείς» διερωτώμενοι «τι άλλο θα μπορούσε να είναι πέρα από ανθρώπινο λάθος;», γύρισαν τον δίσκο απ’ την ανάποδη.
Βεβαίως, σε αυτή την δύσμοιρη χώρα, κάτι τέτοιο δεν σημαίνει πως θα βρούμε άκρη. Η κυβέρνηση μεγαλοθύμως ζητά συγγνώμη για όλους όσους προηγήθηκαν στο Μαξίμου – και ολίγον και για το δικό της φταίξιμο – η αντιπολίτευση τυπώνει έγγραφα και τα μοιράζει όπου σταθεί κι όπου βρεθεί για να μας πείσει πως όλα ήταν καλύτερα πριν το 2019 και το ΠΑΣΟΚ παριστάνει το μαθητούδι, το «κόμμα διαμαρτυρίας» ωσάν να μην κυβέρνησε ποτέ.
Και μια και είπαμε ΠΑΣΟΚ βγήκε ως και ο εξαφανισμένος Χρήστος Βερελής να μας πει τη γνώμη του, σε αυτό το «μαζί τα φάγαμε», που στις μέρες μας προσιδιάζει περισσότερο με «μαζί τα ρημάξαμε». Ο άμεμπτος κύριος Βερελής, που μίλησε για «κακούς συνδικαλιστές» στον ΟΣΕ, αλλά ξέχασε να μας πει για τις προεκλογικές φιέστες με τα τρένα να «πετάνε» ως δια μαγείας μέχρι τη γενέτειρά του, την Αιτωλοακαρνανία!
Ναι, αν κάτι δεν σας «κουμπώνει» με τη φράση έχετε δίκιο. Η τιμημένη Αιτωλοακαρνανία δεν έχει τρένο, αλλά απέκτησε για λίγες ώρες προκειμένου ο τότε υπουργός να κάνει το κομμάτι του. Δεν τα λέμε εμείς, οι εργαζόμενοι στα τρένα τα λένε:
Ο Άδωνις όμως ακόμη τρίβει…
Και εκεί που όλοι παίζουν τα ρέστα τους για να μικρύνουν το μερίδιο της ευθύνης που τους αναλογεί, ο Άδωνις παραμένει πιστός στο πρώτο αφήγημα. «Φταίει ο σταθμάρχης»! Μας θυμίζει έντονα, σε όσους έχουμε λίγο παραπάνω χρόνια και λιγότερα μαλλιά, μια παλιά διαφήμιση του φρεσκοπουλημένου τότε ΟΤΕ, με την οποία σατίριζε τις αιτιάσεις των άγουρων ιδιωτικών εταιριών επικοινωνίας που απέδιδαν κάθε βλάβη και κακοδαιμονία στον πάλαι ποτέ δημόσιο Οργανισμό. «Φταίει ο ΟΤΕ»!
Αφού αναλύσαμε με κάθε λεπτομέρεια πως τίποτα δεν λειτουργούσε όπως θα έπρεπε στο σιδηροδρομικό δίκτυο, ο κ. Γεωργιάδης ήρθε σαν καλοκουρδισμένη μηχανή, σαν μαγευτικός εξωτικός παπαγάλος να επαναλάβει: «Το δυστύχημα αυτό, για να μην κοροϊδευόμαστε, είναι ο ορισμός του ανθρώπινου λάθους. Την πράξη ευθύνης του κ. Καραμανλή την πουλήσαν στον κόσμο ως ενοχή. Ο Κώστας Καραμανλής δεν ευθύνεται γι’ αυτό το δυστύχημα».
Από την άλλη, για να λέμε και του στραβού το δίκιο, ο υπουργός Ανάπτυξης «βαράει υπερωρίες» στα τηλεπαράθυρα να υπερασπίζεται την τιμή του παραιτηθέντος υπουργού και του πρωθυπουργού, ενώ άλλοι, ας μην πούμε ονόματα (όχι θα πούμε!) σφυρίζουν αδιάφορα. «Εξαφανίζονται για να μη θυσιάσουν ούτε ένα μέρος του πολιτικού τους κεφαλαίου» είπε πληγωμένος ο Άδωνις για τους πρώτους σε δημοφιλία υπουργούς της ΝΔ.
«Εάν την κρίσιμη ώρα οι πρώτοι σε δημοφιλία εξαφανίζονται και βγάζουν τα κάστανα απ’ τη φωτιά οι ίδιοι και οι ίδιοι, αυτό δεν είναι πολύ χρήσιμο στην ομάδα και ίσως η πρωτιά στη δημοφιλία να μην τους αξίζει κιόλας» συνέχισε.
Εμείς «καρφί» δεν γινόμαστε, αλλά σύμφωνα πάντα με τις δημοσκοπήσεις οι πιο λαοπρόβλητοι υπουργοί είναι οι Βασίλης Κικίλιας, Νίκος Δένδιας, Κυριάκος Πιερρακάκης και Τάκης Θεοδωρικάκος.
Εντάξει, ο υπουργός Προστασίας του Πολίτη είχε πολλές φωτιές να σβήσει μακριά από τα Τέμπη, μια εξ αυτών άναψε με τον «καμικάζι» οδηγό του γερανοφόρου της ΕΛΑΣ που αποφάσισε να κάνει την Ακαδημίας πίστα αγώνων.
Ο Πιερρακάκης πάλι, πλατφόρμα στην πλατφόρμα, ζαλίστηκε! Τώρα για τον κύριο Δένδια πρέπει να πούμε πως ο υπουργός Εξωτερικών της καρδιάς μας, δεν έχει αφήσει χώρα για χώρα και ταξίδι για ταξίδι. Που καιρός για αναλύσεις για τρένα!
Συγγνώμη σου ζητώ συγχώρεσέ με!!
Κι ύστερα ήρθε ο Παύλος. Κοστουμαρισμένος αυτή τη φορά, με κείμενο δακτυλογραφημένο και ορθογραφημένο (καλά λένε πως τα γραπτά των γιατρών δεν διαβάζονται, ακόμη κι αν είναι post στο Facebook) να ζητήξει συγγνώμη. Στα γόνατα έπεσε σου λέει ο Κρητίκαρος, δυο μέτρα μπόι, για να τον αφήσει ο Αλέξης να δώσει τη μάχη τη μεγάλη. Κι ότι αυτός ποτέ δεν θα έκανε κάτι για να σπιλώσει τον πρόεδρο σου λέει.
Να όμως… κάτι που είχαν βάλει στο μάτι τα όρνια τον σύντροφο Νίκο, λίγο που ο σύντεκνος Χαιρετάκης δεν «πέρασε στις Πανελλαδικές» του ΣΥΡΙΖΑ για τα ψηφοδέλτια, θόλωσε κι εκείνος. Τώρα όμως ξέρει πως «τα εν οίκω, μη εν δήμω» και δεν θα το ξανακάνει. Άσε που τους δημοσιογράφους και τους δικαστάς δεν τους στοχοποίησε επί σκοπού, κουβέντα να γίνεται τώρα, πώς να στο πει ο άνθρωπος.
Αμ, αψύ και ντελικανή κύριε Πολάκη «κάθε πράγμα στον καιρό του και ο κολιός τον Αύγουστο» λέει ο λαός. Διότι, όταν ήρθε η ώρα της κρίσης (θα προτιμούσαμε να μην είχαμε αυτή την τιμή) μετά το δυστύχημα και κάποιοι δημοσιογράφοι πήραν θέση στις επάλξεις να μας πείσουν πως το μαύρο ήταν άσπρο, οι πολίτες αντέδρασαν. Και πολλοί συνάδελφοι επίσης και προς στιγμή τουλάχιστον φάνηκε να καθαρίζει η ήρα απ’ το στάρι. Αλλά, όχι και να κάνουμε προγραφές! Θα μας καθαρογράψει όλους η ιστορία.