21:09
20/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
21:09
20/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Καραγιάννης: «Μέχρι τέλος του 2022 η επέκταση της γραμμής 2 του Μετρό προς Ίλιον»

Γιώργος Καραγιάννης στην Ολομέλεια της Βουλής / Φωτογραφία: Eurokinissi

Γιώργος Καραγιάννης στην Ολομέλεια της Βουλής / Φωτογραφία: Eurokinissi

20.05.2022
15:13
O υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης για τη γραμμή 2 του μετρό και το μετρό της Θεσσαλονίκης

Έως το τέλος του 2022 αναμένεται να δημοπρατηθεί η επέκταση της Γραμμής 2 του Μετρό προς το Ίλιον, ενώ στο τέλος του καλοκαιριού το Μετρό θα φτάσει στον Πειραιά με την επέκταση της Γραμμής 3, όπως έκανε γνωστό ο υφυπουργός Υποδομών και Μεταφορών, Γιώργος Καραγιάννης, σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό ΑΝΤ1.

Σύμφωνα με τον κ. Καραγιάννη, «τα έργα υποδομής σημαίνουν νέες θέσεις εργασίας και εμπιστοσύνη των πολιτών στην Πολιτεία» τονίζοντας ενδεικτικά ότι «από το μεγάλο πλάνο έργων που υλοποιούμε αναμένεται να δημιουργηθούν 200.000 νέες άμεσες και έμμεσες θέσεις εργασίας».

«Αυτή η κυβέρνηση δημοπρατεί, αλλά και παραδίδει νέους σταθμούς Μετρό βελτιώνοντας τη ζωή των πολιτών» σημείωσε ο κ. Καραγιάννης, αναφέροντας ότι «το Τραμ προς Πειραιά έχει ήδη παραδοθεί, ενώ στο τέλος του καλοκαιριού θα δοθούν στην κυκλοφορία και οι τρεις σταθμοί της επέκτασης του Μετρό, “Μανιάτικα”, “Πειραιάς” και “Δημοτικό Θέατρο”. Έτσι, η διαδρομή από τον Πειραιά προς το Αεροδρόμιο θα γίνεται μέσα σε 50 λεπτά».

Μάλιστα, ο κ. Καραγιάννης έκανε γνωστό ότι έως το τέλος του έτους θα δημοπρατηθεί και η επέκταση της γραμμής 2 του Μετρό προς Ίλιον με τρεις νέους σταθμούς, «Παλατιανή», «Ίλιον» και «Αγ. Νικόλαος» και «ο κάτοικος της Δυτικής Αθήνας θα μπορεί να μεταβαίνει στο κέντρο σε 20 λεπτά».

Ο υφυπουργός Υποδομών έκανε ιδιαίτερη μνεία στη Γραμμή 4 του Μετρό, «το μεγαλύτερο έργο συγκοινωνιακής υποδομής που κατασκευάζεται αυτή στη στιγμή στην Ευρώπη» που θα έχει ως αποτέλεσμα «οι μετακινήσεις σε αρκετά επιβαρυμένες περιοχές της Αθήνας να γίνονται μέσα σε 15 με 20 λεπτά».

Τόνισε ότι το αμέσως προσεχές διάστημα θα υπάρξουν ανακοινώσεις σε σχέση με τα επόμενα οδικά έργα που σχεδιάζονται για την Αττική και τα οποία θα ανταποκρίνονται στις αυξημένες απαιτήσεις για γρήγορες μετακινήσεις.

Ήδη, όπως σχολίασε, «επιλύσαμε μία εκκρεμότητα δεκαετιών καθώς ωριμάσαμε, δημοπρατήσαμε και έως τέλος του έτους αρχίζουν τα έργα για την επέκταση της Λ. Κύμης και σύνδεσής της με την ΠΑΘΕ».

Σταθμός μετρό
Σταθμός μετρό / Φωτογραφία: Eurokinisi

Μετρό Θεσσαλονίκης: Παραδίδεται ολοκληρωμένο και λειτουργικό στο τέλος του 2023

Σε ό,τι αφορά το Μετρό της Θεσσαλονίκης, ο υφυπουργός Υποδομών παραδέχτηκε ότι πρόκειται για ένα ευαίσθητο σημείο και διαβεβαίωσε ότι «θα το παραδώσουμε ολοκληρωμένο και λειτουργικό στα τέλη του 2023».

Μάλιστα, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι το μετρό δεν αποτελεί τη μοναδική σημαντική παρέμβαση που γίνεται στη Θεσσαλονίκη, καθώς το υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών προχωρά και σε παρέμβαση στην περιφερειακή οδό.

Υπογράμμισε ότι, το FlyOver σχεδιάστηκε, ωρίμασε και δημοπρατήθηκε από την κυβέρνηση και πλέον έως τέλος του 2022 θα έχουν στηθεί εργοτάξια.

Σχετικά με τον τομέα των κατασκευών ευρύτερα και την πορεία εκτέλεσης των έργων υπό το βάρος των μεγάλων ανατιμήσεων στις πρώτες ύλες, ο κ. Καραγιάννης τόνισε ότι η διαδοχικές κρίσεις και ο πόλεμος στην Ουκρανία οδήγησε σε πολύ μεγάλες ανατιμήσεις των πρώτων υλών.

Όπως είπε «παρεμβαίνουμε σοβαρά και γι’ αυτό δεν βλέπετε αναστάτωση στον κατασκευαστικό χώρο. Δεν έχουν σταματήσει έργα εξαιτίας των πολύ μεγάλων ανατιμήσεων».

Εξήγησε σε ό,τι αφορά την παρέμβαση του υπουργείου Υποδομών, ότι «τρία υλικά -η άσφαλτος, τα πλαστικά και το πολυαιθυλένιο- θα πληρωθούν στην τιμή που ισχύει τώρα για να μη σταματήσει κανένα έργο. Παράλληλα, θα δώσουμε μια παράταση 6 μηνών σε όλα τα έργα, αλλά παράλληλα θα δώσουμε και ένα πριμ επιτάχυνσης 5%, ώστε όλοι όσοι δεν χρησιμοποιήσουν αυτήν την παράταση, να πληρωθούν επιπλέον από το Δημόσιο για να συνεχίσουν τα έργα».

«Προχωρήσαμε σε αναθεωρήσεις τιμών και συντελεστών για το Δ΄ τρίμηνο του ’21, καθώς και σε μία μεγάλη μεταρρύθμιση, ιδρύοντας το Παρατηρητήριο Τιμών για να παρακολουθούμε ανά πάσα στιγμή τις τιμές των υλικών» πρόσθεσε.

Έργα σε πολλές διαφορετικές περιοχές, σε όλη τη χώρα

Ο κ. Καραγιάννης επισήμανε ότι «μέσα σε μόλις 2,5 χρόνια δημοπρατήσαμε έργα ύψους 8 δισ. ευρώ και σήμερα έχουμε δεκάδες στημένα εργοτάξια, όχι μεμονωμένα, αλλά σε πολλές, διαφορετικές περιοχές σε όλη τη χώρα».

Ενδεικτικά ανέφερε: «Οι συμπολίτες μας από την Κρήτη, που ΒΟΑΚ ακούγανε και ΒΟΑΚ δεν βλέπανε για δεκαετίες και πλέον ήδη έχουμε προσωρινούς αναδόχους στους διαγωνισμούς και εντός του 2022 θα έχουμε εργοτάξια. Ο κάτοικος της Δυτικής Ελλάδας, ο οποίος έτρεμε κυριολεκτικά να περάσει το δρόμο Πάτρας- Πύργου, και πλέον βλέπει τα πρώτα εργοτάξια τόσο στο νέο άξονα, όσο και στον παλαιό».

«Και πολλοί άλλοι, σε όλα τα μέρη της Ελλάδας, πλέον κατανοούν και βλέπουν ότι κάποιος πραγματικά τους νοιάζεται και τους σέβεται και κάνει συγκεκριμένες πράξεις για να βελτιώσει τη ζωή τους» πρόσθεσε.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση