01:14
22/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
01:14
22/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Γεωργιάδης: «Το καλάθι του νοικοκυριού με το πάτημα ενός κουμπιού στο κινητό σας – Από σήμερα λειτουργεί και το App του e-katanalotis.gov»

Ο Άδωνις Γεωργιάδης στο Olympia Forum III / Φωτογραφία: Eurokinissi

Ο Άδωνις Γεωργιάδης στο Olympia Forum III / Φωτογραφία: Eurokinissi

05.11.2022
11:40
Τελευταία ενημέρωση: 05/11/2022 • 16:44
Τι είπε ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης για το καλάθι του νοικοκυριού

Ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων, Άδωνις Γεωργιάδης, έκανε ανάρτηση με την οποία αναφέρεται στο «Καλάθι του νοικοκυριού».

«Το «Καλάθι του νοικοκυριού» λειτουργεί πλέον κανονικά και στο App του e-katanalotis.gov.gr με το πάτημα απλώς ενός κουμπιού στο κινητό σας. Κάθε εβδομάδα σε όλα τα προϊόντα θα αναγράφεται και η τιμή του ίδιου προϊόντος την προηγούμενη εβδομάδα και έτσι όλοι μαζί θα το βλέπουμε.»

Αυτό σημειώνει με ανάρτησή του στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης ο υπουργός Ανάπτυξης και Επενδύσεων Άδωνις Γεωργιάδης ενώ σε συνέντευξή του σήμερα το πρωί στον τηλεοπτικό σταθμό Open σημείωσε ότι «περιμένει μεγαλύτερη συμμετοχή από τη βιομηχανία» στο καλάθι και ανέφερε ότι θα έχει συνάντηση με τους εκπροσώπους των πολυεθνικών την προσεχή εβδομάδα.

Παπαθανάσης: Έρχονται αλλαγές στην σήμανση

Στο μεταξύ, ο υφυπουργός Νίκος Παπαθανάσης σε συνέντευξή του στον τηλεοπτικό σταθμό Αντέννα υπογραμμίζει ότι έρχονται αλλαγές στην σήμανση και ετοιμάζεται «ειδικό καλάθι».

Ο κ. Παπαθανάσης σημείωσε ότι είναι ένα από τα κυβερνητικά μέτρα για την στήριξη των πιο ευάλωτων συμπολιτών μας και πως στο «καλάθι» είναι τα πιο οικονομικά προϊόντα των σούπερ μάρκετ, ενώ υποστήριξε πως ανέρχεται σε πάνω από 100% η αύξηση των πωλήσεων τις τελευταίες ημέρες στα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο «καλάθι» κάθε αλυσίδας.

Ο αναπληρωτής υπουργός Ανάπτυξης σημείωσε πως συνεχίζονται οι έλεγχοι στην αγορά όχι μόνο για τα προϊόντα στο «καλάθι» αλλά και για τα υπόλοιπα προϊόντα για κρούσματα αισχροκέρδειας, ενώ κάλεσε τους πολίτες να κάνουν έρευνα αγοράς και σύγκριση τιμών μέσω της πλατφόρμας e-katanalotis, πριν κάνουν τα ψώνια τους.

Απαντώντας σε ερωτήματα, ο κ. Παπαθανάσης, διευκρίνισε πως θα υπάρξει τροποποίηση στην σήμανση, ώστε να είναι πιο εμφανή τα προϊόντα που περιλαμβάνονται στο «καλάθι» κάθε αλυσίδας, ενώ θα υπάρχει σήμανση με όλα τα προϊόντα του «καλαθιού» στην είσοδο κάθε καταστήματος.

Ακόμη, σημείωσε πως θα υπάρξει «καλάθι» με προϊόντα για άτομα με ειδικές ανάγκες, όπως ανέφερε, ενώ υποστήριξε πως πλέον στα «καλάθια» κάθε αλυσίδας, τα προϊόντα είναι μοιρασμένα 50%-50% σε ιδιωτικής ετικέτας και επώνυμα αγαθά.

Συνομιλώντας με μικρομεσαίους επαγγελματίες και ανθρώπους της αγοράς, είπε πως η Κυβέρνηση θα συνεχίσει να στηρίζει τις επιχειρήσεις, όπως αυτές της εστίασης.

«Υπάρχει στήριξη σε νοικοκυριά και επιχειρήσεις για την αντιμετώπιση της ενεργειακής κρίσης. Υπάρχει στήριξη στους πιο ευάλωτους, με διάφορα μέτρα, όπως το έκτακτο επίδομα», είπε ο κ. Παπαθανάσης, επαναλαμβάνοντας πως «κατανοούμε την αγωνία των επιχειρηματιών και των πολιτών για τους λογαριασμούς ρεύματος. Το 90% από τα υπερέσοδα των εταιρειών θα φορολογηθούν» και όπως είπε, θα συνεχιστεί η στήριξη που ουσιαστικά «μηδενίζει» την ρήτρα αναπροσαρμογής από τους λογαριασμούς νοικοκυριών και επιχειρήσεων.

Στο «καλάθι του νοικοκυριού» προστίθενται πολλά επώνυμα προϊόντα

Στον ΑΝΤ1 μίλησε και ο υπεύθυνος της πλατφόρμας e-katanalotis, Γιάννης Δοξαράς, στην οποία, όπως είπε, περιλαμβάνονται 1.400 προϊόντα, οι τιμές των οποίων λαμβάνονται με απευθείας σύνδεση από τα συστήματα των μεγάλων αλυσίδων σούπερ μάρκετ.

Σε ότι αφορά το «περιεχόμενο» του «καλαθιού του νοικοκυριού», ο κ. Δοξαράς είπε «Βλέπουμε ότι τις πρώτες δύο ημέρες μπήκαν και άλλοι προμηθευτές. Είδαμε σούπερ μάρκετ που το καλάθι του, από το 90% προϊόντων ιδιωτικής ετικέτας που είχε, μειώθηκε στο 60% το ποσοστό, προφανώς μετά και τις παρατηρήσεις καταναλωτών και προστέθηκαν πολλά επώνυμα προϊόντα».



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση