Μέσα σε 3,5 μήνες οι καταναλωτές που είχαν ανοίξει καρτέλα στην πλατφόρμα παραπόνων της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας (ΡΑΕ) για το ρεύμα αυξήθηκαν από 1.363 στις 20 Ιανουαρίου σε 6.537 στις 8 Μαΐου.
Σύμφωνα με τα στοιχεία που κατέθεσε στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής ο πρόεδρος της Ρυθμιστικής Αρχής Αθανάσιος Δαγούμας, τον Ιανουάριο του 2022 είχαν κατατεθεί στην πλατφόρμα MyRAE συνολικά 373 παράπονα καταναλωτών, με τον αριθμό να εκτοξεύεται στα 1.282 τον Μάρτιο και στα 1.819 τον Απρίλιο.
Στο πρώτο οκταήμερο του Μαΐου είχαν κατατεθεί 653 παράπονα.