02:06
23/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας
02:06
23/11/2024
Search
Close this search box.

NEWSLETTER

Eγγραφείτε στο newsletter και μάθετε πρώτοι όλα τα νέα της επικαιρότητας.
*Θα χρησιμοποιηθεί σύμφωνα με την πολιτική απορρήτου μας

Nestle: Πληρώνει πάνω από 2 εκατ. ευρώ αποζημίωση για μπούλινγκ σε μια πρώην μάνατζερ

Ταμπέλα της Nestle / Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ

Ταμπέλα της Nestle / Φωτογραφία: ΑΠΕ-ΜΠΕ

11.02.2023
19:06
Τελευταία ενημέρωση: 11/02/2023 • 23:15
Η πρώην μάνατζερ δικαιώθηκε μετά από 12ετή δικαστικό αγώνα - Η Nestle πληρώνει πρόστιμο «μαμούθ»

Η εταιρεία Nestle καλείται να καταβάλει σε μια πρώην μάνατζέρ της αποζημίωση ύψους άνω των δύο εκατομμυρίων ευρώ μετά την δικαίωσή της από ελβετικό δικαστήριο στο οποίο είχε καταφύγει καταγγέλλοντας εκφοβισμό (μπούλινγκ) όσο εργαζόταν στην εταιρεία, αναφέρει δημοσίευμα της εφημερίδας Tages-Anzeiger.

Η Γιασμίν Μοταρτζεμί δικαιώθηκε από δικαστήριο της πόλης Βοντ, στη νότια Ελβετία–γράφει σήμερα η εφημερίδα–έπειτα από 12ετή δικαστικό αγώνα.

Η 67χρονη πρώην επικεφαλής παγκόσμιας ασφάλειας τροφίμων ισχυρίζεται ότι επί σειρά ετών ένιωθε μειωμένη και απαξιωμένη από υπαλλήλους της Nestle και είχε υποστεί τέτοιο ψυχολογικό τραύμα ώστε χρειάστηκε να αιτηθεί σύνταξη αναπηρίας όταν ήταν 55 ετών, αναφέρεται στο δημοσίευμα.

Ξεκίνησε τον δικαστικό της αγώνα εναντίον της Nestle το 2011 μετά την απόλυσή της από την εταιρεία το 2010.

Nestle: Δεν θα ασκήσει έφεση

Η δικηγόρος της, η Ματίλντ Μπεσονέ, δήλωσε ότι η δικαστική απόφαση δείχνει ότι το δικαστήριο αποδέχεται τον ισχυρισμό της πελάτισσάς της ότι καταστράφηκε η καριέρα της και ότι ο εργοδότης της φέρει την πλήρη ευθύνη.

Όπως εξήγησε η ίδια η Μοταρτζεμί: «Η αγωγή μου εναντίον της Nestle ποτέ δεν αφορούσε χρήματα. Ήθελα ένα δικαστήριο να αναγνωρίσει την αδικία που υπέστην».

Η απόφαση είναι τελεσίδικη με την Nestle να αποφασίζει να μην ασκήσει έφεση. Η εταιρεία δεν επιβεβαίωσε το ύψος της αποζημίωσης. «Λυπούμαστε ειλικρινά για τα σχεδόν 12 χρόνια δικαστικών αγώνων και επιθυμούμε να δοθεί ένα οριστικό τέλος σε αυτό το νομικό ζήτημα», είπε εκπρόσωπος της εταιρείας. Η ίδια μάλιστα τόνισε ότι η Nestle δεν ανέχεται την παρενόχληση και λαμβάνει πολύ σοβαρά υπόψη της τέτοιες καταγγελίες.



ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Αναζήτηση